Hotel L'Escale hotel logohotel logo

By Gaynor Taylor
Alone
Reviewed: 2 months ago (09/04/2020)
Date of experience: 03/2020

Great place to stay. Very close to Eurotunnel yet it feels like a french country village. Love being able to walk to the sea or to Cap Blanc Nez. Restaurant opposite belongs to same family and has excellent, reasonably priced food. Didn’t have breakfast this time due to early departure for the UK, but I have previously and it is excellent. Dog friendly as well. I will be back post virus!

By Nicholas PARKES
Reviewed: 3 months ago (18/03/2020)
Date of experience: 03/2020

As usual when travelling back to the UK we made a point of stopping at L'Escale for a last enjoyable experience of France at its very best. As always, we enjoyed our stay tremendously, as we knew we would even though things had to be rather different due to the Government restrictions in force. We will be staying there for many years to come.

Date of experience: 03/2020

Le séjour étais bien, là où nous avons été un peu dessus, c'est sur le restaurant, le cuisinier devrait goûter d'avantage ses plats les pommes de terres était trop salé, les carotte jaune moins bien cuite que les oranges, la vinaigrette était presque du vinaigre pur, la décoration des entrées avec une petite salade, n'est plus trop dans l'air du temps ou du moins ce type de présentation, néanmoins le poisson et les desserts était très bon la purée de petit marron était excellente. Voilà bonne continuation.

By Jacques (63 ans) et Dominique..
Date of experience: 03/2020

On ne reviendrait pas si cela ne nous plaisait pas, tout est parfait. On attend la piscine.

By Pauwels Frank
Date of experience: 03/2020

Nous passons chaque année entre 3 à 4 fois dans votre hôtel et comme chaque fois c'était très bien

By DETAILLE-TAINMONT
Date of experience: 03/2020

Tout était parfait et délicieux, merci à toute l'équipe

By DROBNY
Reviewed: 3 months ago (14/03/2020)
Date of experience: 03/2020

Hotel qui allie calme et confort avec un personnel avenant et professionnel

By Beghuin
Friends
Reviewed: 3 months ago (14/03/2020)
Date of experience: 03/2020

Très bon séjour avec des amis et facile avec le restaurant à côté

By Zimmer Daniel
Reviewed: 3 months ago (09/03/2020)
Date of experience: 03/2020

Très bonne expérience, peut-être une meilleure insonorisation des chambres et une cabine de douche dans la salle-de-bains. Sinon tout était parfait.

Reviewed: 3 months ago (06/03/2020)
Date of experience: 02/2020

Séjour très agréable. Prestation de qualité. Je recommande cet hôtel.