hotellogo Moselromantikhotel am Panoramabogenhotel logo

"Fantastisch"

Op basis van 2,436 recensies
Van Van der Vliet L
Datum van ervaring: 08/2019

komen reeds verschillende jaren. Zijn heel tevreden over de medewerkers, zijn heel vriendelijk . Het eten is goed zeker voldoende. We hebben nergens klachten over en komen nog terug!

Van Cor en Paulien van der Linden
70-79 jaren
Datum van ervaring: 09/2019

Meerdere malen in dit hotel verbleven in 2019 zelf eerst in Mei en daarna eind Augustus 2019.
ALWEER GEBOEKT VOOR 2020.
WIJ VOELEN ONS HIER THUIS MEDE DOOR DE GOEDE SFEER IN HET HOTEL EN DOOR HET ZEER VRIENDELIJKE PERSONEEL.KAMERS ZIJN SCHOON.
HOTEL IS ZEKER EEN AANRADER.

Van Wijbo Oosterhoff
Gezin
Datum van ervaring: 08/2019

Heerlijk hotel, vriendelijk en gezellig personeel.
Alles is tiptop schoon en goed onderhouden.
In het restourant kan je heerlijk eten, met dagelijks wisselende kaart.
En de andere gasten, meestal Nederlanders of Duitser, zijn altijd in voor een gezellig gesprek.

Dit is de tweede keer dat ik in dit hotel was, en is zeker de volgende keer weer mijn keuze!!

Van De Bondt- Van Brempt
60-69 jaren
Beoordeeld: 3 weeks ago (31/08/2019)
Datum van ervaring: 08/2019

Goed hotel met vriendelijke mensen, keuken is uitstekend wat betreft ontbijt en restaurant.

Geen openbare naam
60-69 jaren
Beoordeeld: 3 weeks ago (29/08/2019)
Datum van ervaring: 08/2019

In het algemeen zeer plezierig. Kamer kon op kleine zaken voor ons hier en daar wat beter: balkon is te klein om te kunnen gebruiken, sanitair heeft een opknapbeurt nodig, kluisje heeft grootte van een bescheiden fototoestel. Soms was het roken vlak voor de ingang hinderlijk.

Van Fam. Annerose und Jürgen Wolf..
70-79 jaren
Beoordeeld: 3 weeks ago (29/08/2019)
Datum van ervaring: 08/2019

Das Hotel bietet einen gemütlichen und niveauvollen Urlaub in einer angenehmen Atmosphäre.
Die Qualität der Speisen , sowie auch die optische Gestaltung der einzelen Menues sind für uns
immer ein Höhepunkt im Jahr.
Wir waren zum siebenten Mal im Hotel (jedes Mal sehr zufrieden) und kommen (wenn es der
unser gesundheitlicher und geistiger Zustand zuläßt) sehr gern wieder .

Van Berdinie en Karel van der Hoof..
60-69 jaren
Beoordeeld: 4 weeks ago (28/08/2019)
Datum van ervaring: 08/2019

We hebben het er ontzettend goed gehad.mooie omgeving.

Van Fam. Haelterman Eric-De Neve S..
Vrienden
60-69 jaren
Beoordeeld: 4 weeks ago (27/08/2019)
Datum van ervaring: 08/2019

Hallo, Denk dat we nu voor de 9de of 10de keer geweest zijn en dit elk jaar met de wijnfeesten. Als we zo dikwijls al geweest zijn wil da toch ook wel zeggen dat we iedere keer al tevreden zijn geweest en is er geen uitleg nodig he. Hebben ook al terug gereserveerd voor het jaar 2020.

Van Wilfried und Adele Brümmer
50-59 jaren
Beoordeeld: 4 weeks ago (22/08/2019)
Datum van ervaring: 08/2019

Wir kommen gerne wieder und empfehlen ihr Hotel weiter.

Geen openbare naam
Gezin
40-49 jaren
Beoordeeld: 4 weeks ago (22/08/2019)
Datum van ervaring: 08/2019

Wir hatten einen sehr schönen entspannten Aufenthalt an der Mosel. Es war schön die Gegend ein bisschen kennenzulernen und im Hotel verwöhnt zu werden. Das Schwimmbad war ein ausschlaggebender Punkt für uns als Familie.

Terug naar boven CERTIFICAAT wat is dit?