Preston Palace hotel logohotel logo

Mondelinge reclame verstreken

By Chantal H.
30-39 years
4 days ago (18/11/2017)

We zijn tevreden dat je alles kon doen , maar we vonden het heel jammer dat het eten tegen viel. De biefstuk was rauw, kroketten waren hard en alles kwam uit blik en pakjes en het ondstete veel was droog. Dat vonden wij erg Jammer! en dat je in andere restaurant bij moest betalen.

Beste mevrouw H.,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Mogen wij contact met u opnemen om uw ervaring met betrekking tot het aanbod met u door te nemen? Wij ontvangen graag uw boekingsgegevens via marketing@prestonpalace.nl. Na ontvangst gaan wij u zo spoedig mogelijk bellen.

In afwachting van uw bericht,

met vriendelijke groet,

1 / 5.0

1 / 5.0

By H.Hooijer
4 days ago (18/11/2017)

prima allemaal erg genoten.

By Joke T.

Helemaal fantastisch

Beste mevrouw T.,

Bedankt voor uw mooie beoordeling.

Graag tot ziens in Preston Palace!

30-39 years
4 days ago (18/11/2017)

Was super niks aan toe te voegen.

By baum
5 days ago (17/11/2017)

na 14 keer te zijn geweest komen we graag nog eens altijd vriendelijk personeel en gezellig

Beste mevrouw B.,

Wij bedanken u hartelijk voor uw mooie beoordeling en complimenten. Deze geven wij met veel plezier door aan onze collega's en wij kijken uit naar
uw 15e verblijf in Preston Palace!

Agnes (Marketing0

20-29 years
5 days ago (17/11/2017)

Denk dat de behoordeling wel voor zich spreek

Beste mevrouw K.,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij nemen uw tips en tops mee in onze werkbespreking.

Graag tot ziens in Preston Palace!

3 / 5.0

Op de kamer was het brand schoon , alleen de wc en het uitgaans gelegenheid waren soms behoorlijk smerig jammer

4 / 5.0

Service was goed bediening mocht wel wat vriendelijker zijn

5 / 5.0

Super alles mooi vers en lekker

W

Was wel oke

By jc.jansen
5 days ago (17/11/2017)

goed...alleen was ik geschrokken de beugel viel s,nacht van de muur in de douchecel !!!

Beste familie J.,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn dat uw verblijf goed is verlopen.

Wat betreft de beugel; heeft u het ter plaatse gemeld bij de hotelreceptie?
Wanneer u dat niet heeft gedaan, zou u dat alstublieft alsnog willen doen via marketing@prestonpalace.nl?
Alvast hartelijk dank voor uw moeite en graag tot ziens in Preston Palace!

2 / 5.0

mag wel iets goed koper voor mensen die minder geld hebben ..en invanlide zijn !!!

By HMGJ van R.
5 days ago (17/11/2017)

goed ,wil wel reactie terug over de opmerkingen ik had een dame bij van 86 jaar ,sliep op de 1ste verdieping ,helemaal op het einde van de lange gang ,ik had gevraagd om een beetje vooraan te liggen gezien de leeftijd maar dat bleek niet te kunnen .Dat vond ik niet correct.ik kom bij jullie al voor het 23 ste keer. Misschien komen we het volgend jaar terug , moeten nog overleggen met andere personen.

Beste meneer/mevrouw Van R.,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij vinden het fantastisch dat u al voor de 23e keer in Preston Palace te gast bent geweest en wij hopen u in de toekomst nog vele malen te mogen verwelkomen. Het spijt ons dat het niet geheel duidelijk was wat betreft de wensen omtrent de liggen van uw hotelkamer.

Wij leggen het graag aan u uit. Zie onderstaande:

Wij proberen onze gasten zo veel mogelijk bij elkaar in te delen, maar kunnen dit niet garanderen. Het kameraanbod is in de loop van de tijd flink vernieuwd qua inrichting, indeling en type hotelkamers. Preston Palace heeft 318 kamers in diverse types en groottes verspreid over maar liefst 10 vleugels. Hierdoor is het onmogelijk om aan alle wensen van onze gasten te voldoen. Uiteraard houden wij rekening met gasten die om medische redenen een bepaalde kamer wensen (zoals slecht ter been, invalide, rolstoelgebruiker, etc). Vanzelfsprekend brengen wij hiervoor geen kosten in rekening.

Essentie:

Heeft u geen medische reden, maar is uw wens, qua ligging van de hotelkamers, zo essentieel/van groot belang voor uw gezelschap, dan is dit een “essentie”. Voorbeelden van een essentie zijn: Ligging op een bepaalde etage, achterin of voorin de gang, achterzijde of voorzijde van het gebouw, kamer met balkon of dichtbij de lift. Wij behouden ons wel het recht om een essentie te weigeren indien wij niet kunnen garanderen dat de uitvoering te realiseren is. Houdt u er rekening mee dat een essentie kosten met zich meebrengt. Wij vragen hiervoor € 25,00 per reservering. Een essentie is mogelijk tot maximaal drie hotelkamers.

Uiteraard willen wij dit ook persoonlijk aan u uitleggen en eventueel ook direct uw boeking voor volgend jaar vastleggen. Graag ontvangen wij dan uw boekingsgegevens via marketing@prestonpalace.nl. Na ontvangst bellen wij u zo spoedig mogelijk.

Graag tot ziens!

garderobekast vonden wij erg klein,voor de 2de nacht bedden niet opgemaakt

4 / 5.0
Back to Top CERTIFICATE what's this?