Preston Palace hotel logohotel logo

Based on 44,561 reviews across 11 portals
By Vd B.
20-29 years
Date of experience: 02/2018

Onze kamer had uitzicht op een verbouwing buiten was iets minder maar zeker geen last van gehad ! Zwembad mocht iets warmer was even lekker om te zwemmen ook mooi aangelegd. Ontbijt, lunch en diner was allemaal erg lekker en uitgebreid. Komen zeker nog eens terug!!

40-49 years
Date of experience: 02/2018

Fijn verblijf, ontspannen en van alle gemakken voorzien waarbij de vriendelijkheid van het personeel als een groot pluspunt wordt ervaren !

By mara
30-39 years
Date of experience: 02/2018

super leuke ervaring personeel aardig en professioneel... mijn complimenten aan de hhd wat zijn die mensen snel en efficiënt met schoonmaken... en uiteraard vanalles te doen ook voor de kleintjes veel te beleven

super schone kamer we konden er al om 12 uur in

we missen alleen glijbanen

By Fam H.
60-69 years
Date of experience: 02/2018

Wij komen al jaren (20jr) in 1e week van februari en hebben daarin in al die jaren al de nodige veranderingen meegemaakt. Bijna elk jaar worden de nodige financieen besteed aan opknappen en onderhoud. Prima, Echter datgene waar wij zelf altijd veel plezier aan hebben gehad, de lange "luchtsjoelbakken", zijn al jaren niet goed onderhouden. Heb al meerdere jaren tijdens verblijf danwel bij vertrek aangegeven wat hiervan de mankementen zijn. Deze mankementen bestaan ondermeer uit het niet goed terugkomen van de sjoelschijven bij alle bakken (o.a. doordat de schijven aan vervanging toe zijn), bij de rechterbak werkt de telling niet goed, je kunt eender welk getal raken maar er wordt steeds hetzelfde getal erbij geteld. De middelste bak staat aan en doet vervolgens niets meer. Bij de uitgiftebalie krijg ik het ene jaar te horen dat het gerepareerd gaat worden en het andere jaar dat het bekend is. Resultaat blijft hetzelfde de bakken werken niet goed. Verder mis ik bij deze bakken een paar stoelen en tafeltjes, welke er in eerdere jaren wel stonden. Zou het toch fijn vinden dat de benodigde middelen worden uitgetrokken om deze sjoelbakken volgend jaar zonder problemen te kunnen gebruiken. Het verblijf verder is wel naar ons zin. Met vriendelijke groet en hopend op een goede onderhoudsbeurt voor de sjoelbakken. Fam. Harms Hellevoetsluis

Beste familie H.,

Wij vinden het geweldig dat u al twintig jaar onze gewaardeerde gast bent en dat u, met name sinds de overname in 2011, de nodige veranderingen als positief ervaart.
Wij danken u hartelijk voor het delen van uw ervaring met de luchtsjoelbakken en geven deze door aan de betreffende afdeling.

Vriendelijk bedankt voor uw uitgebreide review, fijn dat uw verblijf verder naar uw zin is geweest, en heel graag tot ziens in Preston Palace.
Wij kijken uit naar uw volgende bezoek. Gezellig!

2 / 5.0

We zaten wel wat ver weggestopt met onze kamer

2 / 5.0

De WC was smoezelig, beetje schimmelvorming aan onderzijde binnenkant douchedeuren.

70-79 years
Date of experience: 02/2018

Buitengewoon goed. Vind zelfs te overdadig. Kan gerust wat minder wat de buffetten betreft. Zoals ik zelf ervaren heb is de gemiddelde leeftijd van de gasten 50 a 60 plusser en jonge gezinnen. Wat ik mee zeggen wil, pas daar de entertainment op aan. Wat ik daar mee bedoel, het geluid van de muziek. Wij ouderen willen tijdens die avonden ook nog wat gezellig babbelen en dan kan normaal niet. Daarom trekken er ook veel terug in de koffiecorner terwijl men eigenlijk in de Preston hal willen zijn. Iedereen heeft over geluidsoverlast maar de horeca past zich daar niet op aan. Begrijp als men drugs/alcohol enz te veel inneemt dat men van de geluidsoverlast geen last hebt. Maar de 50/60 plusser doen daar gelukkig niet aan mee. Maar alles word aangepast op een kleine groep gebruikers. Wees zuinig op de 50/60 plussers groep Uiteindelijk moet men het van die groep hebben nu en in de toekomst. Genoeg hier over. Nog een klein ding. Zou mooi zijn om in de koffiecorner ook een assortiment kleine koekjes aan te bieden. Niet iedereen is elke dag blij met gebak/grote koeken/cake. Nogmaals, we hebben 'n fijn 6 daags verblijf gehad. Maar deze negatieve kanttekeningen wilde we toch even kenbaar maken. Wat men er mee doet is aan jullie. Succes met de evaluatie.

Beste meneer Van der W.,

Hartelijk dank voor uw uitgebreide beoordeling!
Wij vinden het fijn dat u heeft genoten van uw zesdaagse verblijf in Preston Palace en waarderen het dat u met ons meedenkt.
Wij zijn zuinig op ál onze gewaardeerde gasten en nemen uw positieve kritiek met veel plezier mee in onze evaluatie!

Graag tot ziens in Preston Palace.

2 / 5.0

Veel te harde muziek. Je kunt niet lekker met elkaar communiceren.

By Jo v g.
60-69 years
Date of experience: 02/2018

zeer goed beveel het andere ook aan

70-79 years
Date of experience: 02/2018

Wij hebben genoten van de 3dagen bij Preston Palace bedden goed kamers ook mooi en alles zo schoon en heerlijk eten!

By Mar
30-39 years
Date of experience: 02/2018

Veel geluidsoverlast in de nacht van luidruchtige mensen op de gang. Daarnaast een rookgeur op de kamer. Verder alles prima bevallen.

4 / 5.0

Vrijdag het aanbod beter dan zaterdag

By Ramakers
50-59 years
Date of experience: 02/2018

een aanrader voor familie en kennissen voor 2 overnachtingen.

By Edwin H.
40-49 years
Date of experience: 02/2018

Erg leuk om een paar dagen te vertoeven. Enige kritiek die wij hebben is de bowlingbaan. Je kunt niet reserveren en je moet wachten tot er een baan vrijkomt. Je mag niet wachten aan de balie dus de wachtenden gaan zitten/staan in de buurt van de balie. Zodra er een baan vrij is roept iedereen dat zij er het eerst waren en dus recht hebben op die vrije baan. De medewerkers van Preston trekken uiteraard voor niemand partij en dat kan wrijving geven bij de gasten. Wij zijn niet op zoek naar ruzie dus hebben 2x vergeefs staan te wachten omdat er mensen met een grotere waffel dachten dat ze meer recht hadden op de vrije baan. Waarom niet reserveren door inlevering van 1 van de kamersleutels? Kom je niet opdagen dan betaal je een bedrag voor het terugkrijgen van je sleutel. Er wordt immers bij de receptie ook gewerkt met een borg.

Beste meneer H.,

Hartelijk dank voor uw uitgebreide review.
Wij vinden het mooi dat u Preston Palace erg leuk vindt om een paar dagen te vertoeven en wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.
Uw positieve kritiek over de bowlingbaan nemen wij mee in ons intern werkoverleg; vriendelijk bedankt voor het meedenken!

Graag tot ziens in Preston Palace!

4 / 5.0

Royal kamer is lekker ruim

Makkelijk te vinden

Keurig netjes

Ruime keuze

Uitgebreid en lekker

Voor ieder wat wils. Lekkere drankjes met A-merken

3 / 5.0

Voor kinderen van 9-11 jaar zou een glijbaan leuk zijn. Nu weinig te doen voor deze leeftijd in het zwembad

Back to Top CERTIFICATE what's this?