Preston Palace Hotel Logohotel logo

"sehr gut"

Basierend auf 61.554 Bewertungen auf 11 Portalen
Von Peggy Donders
40-49 Jahre
Bewertung abgegeben: vor 2 Monaten (23.03.2020)

Heel gezellig maar genoeg voor 1 dag

Geachte heer/mevrouw D.,

20-29 Jahre
Bewertung abgegeben: vor 2 Monaten (21.03.2020)
für den Zeitraum: 02.2020

Kermis was zeker een pluspunt! Attracties zijn leuk voor iederen. Ook het eten smaakte heerlijk. Voldoende keuze! Ik weet niet of ik nogmaals zou terugkeren, maar als ik ooit zou terugkeren zou het een pluspunt zijn als je dan ook in het zwembad een patatje met snack of broodje kan nuttigen, zodat je niet het zwembad uit hoeft voor de lunch. Leuk gedaan ook met het aquarium!

Beste mevrouw W.,

Wat fijn dat u zo tevreden bent over de indoor kermis en de keuze en kwaliteit van het eten. Wij hopen dat u ook in de toekomst terug gaat keren en nemen uw suggestie voor een patatje met snack of broodje in het zwemparadijs dan ook graag mee in onze bespreking. Dank u wel voor het delen en hopelijk heel graag tot ziens in Preston Palace.

Von Indira Ribadeneira
40-49 Jahre
Bewertung abgegeben: vor 2 Monaten (18.03.2020)
für den Zeitraum: 02.2020

Een leuke weekeend gehad

Von Margriet
20-29 Jahre
Bewertung abgegeben: vor 2 Monaten (17.03.2020)
für den Zeitraum: 03.2020

Prima hotel, kleine puntjes wat verbeterd zou kunnen worden.

Geachte mevrouw,

Von Ingrid
60-69 Jahre
Bewertung abgegeben: vor 3 Monaten (16.03.2020)
für den Zeitraum: 03.2020

Fijne tijd gehad. Vonden wel flink doorgekookte eieren bij ontbijt waar stond zacht gekookt. Ook de biefstuk flink door gebakken dus erg droog. Kamer erge rioollucht. Verder fijn gehad. Misschien nog tip, bowlingbaan vernieuwen. Ging steeds iets met de telling mis waardoor die jongen steeds de baan op moest. Wat wel weer steeds een kwartier van je tijd kostte.

Beste mevrouw De R.,

Hartelijk dank voor uw review!

Uw tips over de gekookte eitjes, biefstuk en de bowlingbaan geven wij intern door. Mogen wij alstublieft uw kamernummer met boekingsnummer via marketing@prestonpalace.nl ontvangen? Graag horen wij ook van u of u ter plaatse een melding heeft gemaakt zodat wij direct een oplossing konden bieden.

In afwachting van uw bericht,

met vriendelijke groet,

Von Vishnu
30-39 Jahre
Bewertung abgegeben: vor 3 Monaten (15.03.2020)
für den Zeitraum: 03.2020

Ik heb leuke dagen gehad, ik vond het jammer dat de kermis voornamelijk s'avonds open is waardoor er overdag nog minder te doen is. De zwembad was heerlijk.

Beste meneer V.,

Hartelijk dank voor het delen van uw persoonlijke ervaring, wat fijn dat u heerlijke dagen heeft gehad. De indoor kermis is dagelijks geopend van 19:00 uur tot 23:00 uur, en extra op woensdag-, zaterdag- en zondagmiddag van 14:00 uur tot 18:00 uur. In uw bevestiging wordt er verwezen naar deze openingstijden en deze staan na de opening vermeld op onze site via https://www.prestonpalace.nl/faciliteiten/indoor-kermis.

Wij hopen u nog vele malen te mogen verwelkomen in ons mooie Preston Palace.

Von Marga Boons
70-79 Jahre
für den Zeitraum: 03.2020

We vinden het een fijn hotel om daar te zijn vriendelijk personeel en goed eten en lekker eten ,en mooi zwembad

Geachte mevrouw B.,

für den Zeitraum: 03.2020

Mijn ervaring is na zoveel jaren dat wij te gast zijn nog steeds het zelfde ,, wij komen nog steeds graag naar Preston Palace.
Alleen wanneer je ruim van te voren boekt zijn de prijzen sky hay.
Wij zijn in oktober 50 jaar getrouwd en moeten dan een flinke prijs betalen voor 9 personen.
Maar om onze kinderen niet teleur te stellen hebben we toch WEER geboekt
Tot in Oktober
Grt Peter und Heidi jaspers aus Spijkenisse

Beste meneer en mevrouw J.,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring!

Wat is het mooi dat u na zoveel jaren nog steeds graag in Preston Palace geniet. Wij vinden het dan ook fantastisch dat u uw 50-jarig huwelijksfeest, alvast van harte gefeliciteerd, in oktober met uw familie bij ons gaat vieren. Wij hebben er nu al zin in!

Mogen wij alstublieft via marketing@prestonpalace.nl uw toelichting en uw boekingsnummer ontvangen? Wij willen graag nakijken in welk level u zich als veelvuldige bezoeker in ons Preston Palace Privilege programma bevindt. Via deze link leest u overigens meer over dit royale loyaliteitsprogramma voor onze trouwe gasten: https://www.prestonpalace.nl/loyaliteitsprogramma

Alvast hartelijk dank voor uw moeite en heel graag tot ziens in oktober in Preston Palace!

Von Bötger
50-59 Jahre

goeddddddd

60-69 Jahre
Bewertung abgegeben: vor 3 Monaten (13.03.2020)
für den Zeitraum: 03.2020

Met onze hele familie van jong tot oud ontzettend genoten. Jammer dat twee gezinnen in de file stonden bij Deventer en daarom pas rond zes uur binnen waren.

Mariët
Zurück nach oben ZERTIFIKAT Was ist das?