Preston Palace Hotel Logohotel logo

"Sehr zufrieden"

Basierend auf 70.228 Bewertungen auf 9 Portalen
30-39 Jahre
für den Zeitraum: 04.2024

Het was een heel gezellig uitje. Zeker niet verveeld. Wel steeds veel lawaai ‘‘s nachts gehad. De vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel heeft het geslaagd gemaakt voor ons.

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw mooie 83% beoordeling.
Wat fijn om te vernemen dat het een gezellig uitje was.
Vervelend dat er 's nachts lawaai was, mocht u uw verhaal hierover kwijt willen, kunt u mailen naar marketing@prestonpalace.nl.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten als zeer gewaardeerde gast!

Met vriendelijke groeten,

Estel
50-59 Jahre
für den Zeitraum: 04.2024

Vriendelijk personeel en heerlijk eten maar achteraf vonden wij het best prijzig.

20-29 Jahre
für den Zeitraum: 04.2024

Ik zou niet nog een keer terug komen.

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw feedback. We vinden het jammer te horen dat u aangeeft niet terug te willen komen, en we zouden graag begrijpen waarom uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed.

Kunt u ons meer details geven over wat er precies tegenviel tijdens uw verblijf? Dit zal ons helpen om eventuele problemen te identificeren en waar mogelijk te verbeteren. U kunt uw toelichting, inclusief uw boekingsnummer, sturen naar marketing@prestonpalace.nl.

We streven ernaar elke gast een geweldige ervaring te bieden, en uw feedback is cruciaal om ons te helpen dit doel te bereiken.

60-69 Jahre
für den Zeitraum: 04.2024

Het is een mooie ervaring om met het gezin te genieten. Jammer dat als je door de week gaat je geen gebruik kan maken van de escaperoom. Maar als dat het enige minpuntje is. We hebben genoten en ook de kleine van 2 jaar heeft het goed naar de zin gehad. Kortom een gezellige tijd gehad voor ons alle 6 met lekker en uitgebreid en kwalitatief goed eten.

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en het delen van uw ervaring bij Preston Palace. We zijn verheugd te horen dat u en uw gezin, inclusief de kleintjes, een gezellige tijd hebben gehad en genoten hebben van ons uitgebreide en kwalitatief goede eten.

Wat betreft de Escaperoom, begrijpen we uw teleurstelling dat deze niet beschikbaar was tijdens uw doordeweekse bezoek. Onze Escaperoom is inderdaad geopend van donderdag tot en met zondag, dit is gebaseerd op vraag en aanbod. We proberen altijd onze faciliteiten zo goed mogelijk af te stemmen op de wensen van onze gasten. Meer informatie over de beschikbaarheid en tarieven leest u hier: https://www.prestonpalace.nl/faciliteiten/escape-room

We begrijpen dat dit kleine euvel uw algehele ervaring niet te veel heeft beïnvloed en dat we u en uw gezin in de toekomst weer mogen verwelkomen. Graag tot ziens in Preston Palace!

Von Christa Vermeulen
50-59 Jahre

Leuk verblijf gehad

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw mooie 87% beoordeling en uw leuke positieve reactie!
Wat fijn om te vernemen dat u een leuk verblijf heet gehad binnen Preston Palace!

Wij hopen ook om u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten als zeer gewaardeerde gast.

70-79 Jahre
für den Zeitraum: 04.2024

Wij komen zeker weer terug.Al komen wij al jaren in Preston Palace. We vinden het altijd weer heel geslaagd.

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw mooie 90% beoordeling en uw leuke positieve reactie!
Wat fijn om te vernemen dat u weer heeft kunnen genieten binnen Preston Palace!

40-49 Jahre
für den Zeitraum: 04.2024

leuk voor een paar dagen verwennerij mogelijkheden om te biljarten midgetgolfen bowlen gamehal drankje doen op verschillende plekken is leuk

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw mooie 80% beoordeling en uw leuke positieve reactie!
Wat fijn om te vernemen dat u heeft kunnen genieten binnen preston Palace!

Von Sinead hulsteijn
Freunde
20-29 Jahre

Super ervaring.

Al het eten is een beetje smakeloos, net niks. En aan vega s is weinig gedacht.

Beste mevrouw H.,

Hartelijk dank voor uw feedback en voor het delen van uw ervaring bij Preston Palace. We zijn blij te horen dat u een super ervaring heeft gehad.

Wat betreft het eten; wij streven ernaar om een breed en smaakvol assortiment aan maaltijden te bieden dat aan alle dieetwensen voldoet. Via deze link leest u daar meer over: https://www.prestonpalace.nl/over-ons/veelgestelde-vragen/wordt-er-bij-het-eten-rekening-gehouden-met-allergie-dieet-of-geloofsovertuiging

Het is belangrijk voor ons om te weten of u uw dieetwensen vooraf heeft doorgegeven, zodat wij hier rekening mee hebben kunnen houden. Mocht dit niet het geval zijn geweest, dan nodigen wij u uit om dit in de toekomst te doen zodat wij uw eetervaring kunnen verbeteren.

Daarnaast zouden we graag meer specifieke feedback ontvangen over wat u vond ontbreken in onze vegetarische opties en hoe we de smaak van onze gerechten kunnen verbeteren. U kunt uw gedetailleerde feedback en boekingsnummer sturen naar marketing@prestonpalace.nl.

We hopen u weer te mogen verwelkomen bij Preston Palace!

Von Cammen
70-79 Jahre
für den Zeitraum: 04.2024

Wij zijn zeer tevreden. Leeftijden van 2 tot 72 jaar . Voor elke leeftijd is er zeer veel ontspanning. Het heeft ons verbaasd dat we ons zo goed konden vermaken. Ook het eten was prima, het personeel zeer vriendelijk. Geweldig genoten, we hebben ondertussen al meerdere families enthousiast gemaakt!!!!!

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw mooie 100% beoordeling en uw leuke positieve reactie!
Wat fijn om te vernemen dat u binnen Preston Palace heeft kunnen genieten met de hele familie!

30-39 Jahre

aanrader ,aangename sfeer

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw mooie 77% beoordeling en uw leuke positieve reactie!
Wat fijn om te vernemen dat u binnen Preston Palace heeft kunnen genieten van de aangename sfeer!

Sofie
Zurück nach oben ZERTIFIKAT Was ist das?