hotellogo Preston Palacehotel logo

Op basis van38,357 beoordelingen op 11 portals
Van Nannie l.
60-69 Jaren
4 dagen geleden (18/10/2017)

Alltijd weer gezellig.ook voor ons als65plussers.deze keer voor ons met gemengde gevoelens omdat we via marktplaats een nachtje konden kopen omdat zij er geen gebruik van konden maken.ik wilde mijn man verrassen voor alles wat hij tijdens mijn ziekte voor mij had gedaan.bppd evenwicht verstoord.je kan niets alleen.direkt 100 euro overgemaakt en maar kijken elke dag in de brievenbus.geen bericht.opgelicht dus.dat was dus kassa voor de oplichter.aangifte gedaan maar dat word niet opgelost.de persoonn werd wel door aangifte direkt van marktplaats gehaald.had ervoor gespaard als aow er.dus vorige zondag was voor ons een hele dure zondag maar mijn mannetje had het verdiend.nooit geld meer storten op pers onen op marktplaats.ondanks dit alles hebben we genoten.ook de nieuwe kamer heel mooi.restaurent geweldig.

Beste meneer/mevrouw,

Wij danken u voor uw mooie waardering.

Vervelend dat u bovenstaande mee heeft moeten maken. Helaas kunnen wij er niets aan doen. Wij adviseren u dan ook altijd rechtstreeks bij Preston Palace te reserveren, zodat u geen enkel risico loopt. Op onze website, bij veelgestelde vragen, kunt u informatie vinden over bovenstaande. Hieronder ziet u ook de tekst, zoals op de website aangegeven.

Op Marktplaats worden wel eens arrangementen aangeboden, zijn die ook van Preston Palace?
Nee, Preston Palace biedt geen arrangementen of vouchers aan via Marktplaats of soortgelijke websites. Met enige regelmaat worden wij zelfs geconfronteerd met mensen, die opgelicht zijn door verkopers van fictieve arrangementen. Helaas kan Preston Palace daar niets aan doen. Wij adviseren u dan ook altijd rechtstreeks bij Preston Palace te reserveren, zo loopt u geen enkel risico!

Fijn dat u ondanks alles toch nog heeft genoten van uw verblijf. Wij zien u heel graag terug, als zeer gewaardeerde gast, bij Preston Palace.

Van j.m.pistoor
4 dagen geleden (18/10/2017)

geweldig , alleen na de zaterdagavond was er veel herrie in de gang , dat wel tot half 3 duurde . Verder erg genoten van alles

Van Anoniem
4 dagen geleden (18/10/2017)

Heel erg verwend, alles op en top. Enige minpuntje: geen airco op kamer.

Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw positieve review. Heerlijk dat u zo heeft genoten van uw verblijf.
Betreft uw opmerking over de kamer: niet alle hotelkamers zijn voorzien van airconditioning. Wanneer u dit wel wenst, is het mogelijk dit bij een boeking aan te geven. Indien een kamer met airconditioning nog beschikbaar is, kan deze worden toegewezen door de afdeling Reserveringen (0546-542121) tegen een éénmalig bedrag.

Heel graag tot de volgende keer in Preston Palace!

Van Anoniem
4 dagen geleden (18/10/2017)

Veel te doen. Erg gezellig, ook s'avonds.

Van Drent
30-39 Jaren
4 dagen geleden (18/10/2017)

Redelijk eten was niet best

Beste meneer D.,

Vriendelijk dank voor uw beoordeling.

Mogen wij een toelichting van u ontvangen op bovenstaande opmerking, betreft het eten? Heel graag ontvangen wij deze via marketing@prestonpalace.nl. Alvast hartelijk dank voor uw moeite.

Graag tot ziens!

2 / 5,0

Van J.Kde G.

Niets gemist Leuke ervaring

Beste meneer/mevrouw,

Vriendelijk dank voor uw fantastische beoordeling! Dat waarderen wij enorm.

Wij zien u heel graag weer terug bij Preston Palace. Tot dan!

Prima

Prima

Geen klachtenNiets

Van Familie R.
4 dagen geleden (18/10/2017)

We zijn met ons gezin met jonge kinderen en assistentiehond in Preston Palace geweest. We waren als gezin met assistentiehond overal welkom, ook in het zwemparadijs.(assistentiehond alleen niet in het water) De gastvrijheid en de service naar ons gezin was grandioos!

Beste meneer/mevrouw,

Wij danken u hartelijk voor uw prachtige beoordeling en uw mooie woorden.
Heel fijn dat alles goed is verlopen, u heerlijk genoten heeft en u zich erg welkom voelde bij Preston Palace. Dat doet ons goed.

Heel graag tot ziens!

5 / 5,0

In de gehandicapte omkleedruimte zou eigenlijk nog een bank oid moeten staan, nu moet je op het toilet zitten om om te kleden en dat is niet prettig. De stoel die bij de douche staat is na het douchen immers nat.

Van Van i.
60-69 Jaren
5 dagen geleden (17/10/2017)

Zoals andere jaren geweldig.

Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw 100% tevreden beoordeling. Dat doet ons erg goed.
Fijn dat u net zo genoten heeft als voorgaande jaren.

Heel graag tot ziens in Preston Palace!

5 / 5,0

De toegewezen clasic kamer viel tegen (donkere kamer, weinig lichtinval) ten opzichte van de kamer die wij in 2016 hadden. Dat hadden wij meteen gemeld. Er was nog een andere kamer beschikbaar en die werd alsnog aan ons toegewezen. Goede service!!!!

5 / 5,0

Wat een geweldige verbetering, modern en veel licht en ruimte.

Van Puskar
5 dagen geleden (17/10/2017)

Super verblijf. Nette kamer en schoon. Eten was prima en meer dan voldoende. Drinken alleen maar A merken. Zelfs diverse rondes met bittergarnituur.

Van J B.
50-59 Jaren
5 dagen geleden (17/10/2017)

We hebben een leuk weekend gehad met zijn alle, vol met gezelligheid.

3 / 5,0

vind de prijs toch wel wat hoog

Vond hem wel wat klein

niks mis mee

3 / 5,0

er lag een dode vlieg in het douche gedeelte bij binnen komst, vind ik niet netjes.

prima

3 / 5,0

jammer dat de scheepsbar overvol was en de rest bijna leeg.

Back to Top CERTIFICAAT wat is dit?