hotellogo Preston Palacehotel logo

"Zeer tevreden"

Op basis van70,195 recensies op 9 portals
50-59 jaren
Datum van ervaring: 04/2024

Weer een top verblijf gehad , we komen zeker nog terug ..

Geachte heer V,

Hartelijk dank voor uw geweldig mooie 100% beoordeling.
Wat fijn dat u wederom genoten hebt van een topverblijf en dat u voornemens bent om weer terug te komen.

Wij hopen ook om u in de toekomst weer te mogen begroeten als zeer gewaardeerde gast.

80+ jaren
Datum van ervaring: 04/2024

Kwa prijs vind ik het duur,we waren met 8 man,maar de helft drinkt niet en kwa eten niets bijzonders de schnitzel was taai en glutenvrij keuze was slecht tot ondermaats

Beste heer/mevrouw Van H.,

Hartelijk dank voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat uw ervaring niet geheel voldeed aan de verwachtingen, vooral wat betreft de prijs-kwaliteitverhouding en de maaltijdopties.

Wij streven ernaar om alle gasten een uitstekende ervaring te bieden met al onze unieke faciliteiten, accommodatie en service. Dat is de goede kwaliteit van het eten en de beschikbaarheid van geschikte opties voor diegenen met speciale dieetwensen zoals een glutenvrij dieet. (https://www.prestonpalace.nl/over-ons/veelgestelde-vragen/wordt-er-bij-het-eten-rekening-gehouden-met-allergie-dieet-of-geloofsovertuiging)

Wij zijn erg benieuwd of u vooraf uw specifieke dieetwensen bij boeking heeft aangeven. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw boekingsnummer en verdere details van uw persoonlijke ervaring te sturen naar marketing@prestonpalace.nl? Ook horen wij graag of u deze punten tijdens uw verblijf heeft gemeld, zodat we direct waar nodig een oplossing konden bieden of een uitleg geven.

Alvast hartelijk dank voor uw moeite.

In afwachting van uw bericht,

Angelique
70-79 jaren
Datum van ervaring: 04/2024

Heel relaxte vakantie. Zeker voor herhaling vatbaar.

Geachte heer V,

Hartelijk dank voor uw mooie 90% beoordeling.
Wat fijn dat u genoten hebt van een relaxte vakantie en dat het voor herhaling vatbaar is!

Wij hopen ook om u in de toekomst te mogen begroeten als zeer gewaardeerde gast.

Van de medts wim
30-39 jaren

aangenaam verblijf komen 2 keer per jaar al zeker 10 jaar lang

Geachte heer de M,

Hartelijk dank voor uw geweldig mooie 97% beoordeling.
Wat fijn dat u wederom genoten hebt van een aangenaam verblijf en dat u al zo lang een trouwe gast bent!

Wij hopen u in de toekomst nog heel vaak te mogen begroeten als zeer gewaardeerde gast.
Heel graag tot weerziens!

Vrienden
60-69 jaren
Datum van ervaring: 04/2024

we hebben het heel leuk gehad en heerlijk gegeten .in 1 woord fantasties!!

Geachte heer/mevrouw W,

Hartelijk dank voor uw geweldig mooie 100% beoordeling.
Fijn om te vernemen dat jullie verblijf fantastisch was!

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten als zeer gewaardeerde gast.

Van Sara
40-49 jaren
Datum van ervaring: 04/2024

Super geweest en veel plezier gekrijgen.

Geachte mevrouw S,

Hartelijk dank voor uw mooie 80% beoordeling.
Fijn om te vernemen dat u kunt terugkijken op een super verblijf!

Van Ronald Kool
Groep
30-39 jaren
Datum van ervaring: 04/2024

wij waren met 11 mannen/collega's (in de leeftijd van 21 t/m 66) van elkaar. Dit is door allemaal als erg gezellig ervaren. Ook de escape-room was erg leuk om te doen.

Geachte heer R,

Hartelijk dank voor uw mooie 83% beoordeling.
Fijn om te vernemen dat jullie allemaal zo genoten hebben van een gezellig verblijf alsmede van de Escape room.

60-69 jaren
Datum van ervaring: 04/2024

Verrassend gezellig en leuk voor jong en oud. Wat we alleen miste was een draaimolen op de kermis. Er was weinig voor kleine kinderen.

Geachte heer/mevrouw W,

Hartelijk dank voor uw geweldig mooie 97% beoordeling en voor uw tip omtrent de draaimolen. Deze zullen wij in gedachten houden!

Fijn om te vernemen dat jullie een gezellig verblijf gehad hebben.

Van A.J. Bos
20-29 jaren
Datum van ervaring: 04/2024

algemene ervaring is positief tot zeer positief

Geachte heer/mevrouw B,

Hartelijk dank voor uw mooie 80% beoordeling.
Fijn om te vernemen dat u kunt terugkijken op een positief verblijf!

Van Geert Cornelis
50-59 jaren
Datum van ervaring: 04/2024

Wij hebben een goed verblijf gehad. Kinderen hebben genoten. en niet te vergeten 2 maal een massage gedaan in de wellness, ontspanningsmassage en hotstone massage, heel proffesionele mensen, die de massages doen.

Geachte heer C,

Hartelijk dank voor uw geweldig mooie 100% beoordeling, én uw leuke positieve reactie en compliment voor de wellness medewerkers.

Fijn om te vernemen dat jullie genoten hebben van een goed verblijf inclusief massages.

Sofie
Terug naar boven CERTIFICAAT wat is dit?