Preston Palace Hotel Logohotel logo
82%

"Sehr zufrieden"

Basierend auf 70.382 Bewertungen auf 9 Portalen
für den Zeitraum: 04.2024

Gewon een hele leuke ervaring een all inclusive. Een fijne hotelkamer, een prachtig zwembad, heerlijk eten, een fantastische kermis... echt top! Zelfs voor een 2e keer.

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw mooie 87% beoordeling.
Wat fijn om te vernemen dat uw verblijf wederom top was!

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in ons familiehotel Preston Palace als zeer gewaardeerde gast!

für den Zeitraum: 04.2024

Wij vonden het echt heel erg leuk en erg lekker.

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback en de waardering van 73%. Het doet ons veel plezier te horen dat u uw bezoek aan Preston Palace 'echt heel erg leuk en erg lekker' vond. Wij streven ernaar om onze gasten een onvergetelijke ervaring te bieden, zowel qua activiteiten als culinair.

We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor nog meer leuke en smakelijke ervaringen bij ons. Graag tot ziens in Preston Palace!

Von Naii
Paar
30-39 Jahre

Helaas dacht dat het 11 sluit ben net 10 uur geweest maar was helaas dicht

Beste gast Naii,

Hartelijk dank voor uw beoordeling van 83%. We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen met ons te delen.

Het subtropisch zwemparadijs Riviera is dagelijks geopend is van 09:00 uur tot 22:00 uur. Deze informatie is beschikbaar in onze GastenApp, op de televisies binnen het resort en op onze website. Mocht u in de toekomst onzekerheden hebben over openingstijden of andere faciliteiten, aarzel dan niet om de hotelreceptie te raadplegen. Ons team staat altijd klaar om u te assisteren bij al uw vragen omtrent uw verblijf in ons resort.

We hopen dat u ondanks bovenstaande een aangenaam verblijf heeft gehad en dat we u in de toekomst opnieuw mogen verwelkomen bij Preston Palace.

Heel graag tot ziens!

Von Ermans
60-69 Jahre
für den Zeitraum: 04.2024

Aan te raden voor een gezin met kinderen.

Beste familie E.,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en aanbeveling van Preston Palace als een ideale bestemming voor gezinnen met kinderen. Wij zijn blij te horen dat u onze faciliteiten geschikt vindt voor families en dat u genoten heeft van uw verblijf.

We streven ernaar om een plezierige en verrijkende ervaring te bieden voor gasten van alle leeftijden en het doet ons goed dat dit wordt erkend. We hopen u en uw gezin in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor nog meer plezier en ontspanning.

Freunde
für den Zeitraum: 04.2024

We hebben een leuke weekend gehad

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw mooie 97% beoordeling.
Wat fijn om te vernemen dat u een leuk weekend heeft gehad!

<20 Jahre

............

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw beoordeling en de waardering van 73%. Wij waarderen het zeer dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen bij Preston Palace te delen.

We zijn blij dat u een plezierig verblijf heeft gehad en hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Graag tot ziens in Preston Palace!

Angeliqu
Von Brigitte Terlouw-Braun
Paar
50-59 Jahre
für den Zeitraum: 04.2024

We hebben het naar ons zin gehad. Het eten is goed en gevarieerd. De kamers zijn echt heel klein. De bedden zijn goed, zo ook de douche.

Leuke entertainment en van alles te doen.

Het was leuk maar niet om nog een keer terug te komen. Wij zijn 5 sterren hotels gewend.

Beste mevrouw T.-B.,

Hartelijk dank voor uw feedback en het delen van uw ervaringen bij Preston Palace. We zijn blij te horen dat u heeft genoten van het eten, de entertainment en de faciliteiten die we bieden.

Voor een nog meer luxe en ruimere ervaring tijdens uw verblijf, willen we u graag wijzen op onze luxe Suites. Deze Suites bieden meer ruimte, comfort en zijn uitgerust met extra voorzieningen die aansluiten bij een 5-sterren beleving, zoals een Kingsize bed, roomservice, een luxe badkamer met stortdouche en bubbelbad, en een sfeervol zitgedeelte. Deze kamers zijn ontworpen om onze gasten een meer exclusieve en verfijnde ervaring te bieden.

We hopen dat u bij een volgende gelegenheid overweegt om een van onze Suites te ervaren, wat wellicht beter aansluit bij uw verwachtingen van comfort en luxe. Hier heeft u een overzicht van alle kamertypes: https://www.prestonpalace.nl/all-in-hotel/kamertypes

Heel graag tot ziens in Preston Palace!

<20 Jahre

Heerlijk verblijf gehad

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw mooie 90% beoordeling.
Wat fijn om te vernemen dat u heeft genoten van uw verblijf!

70-79 Jahre
für den Zeitraum: 04.2024

Prima, met uitzondering dat de kamer niet op tijd klaar was.

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw mooie 77% beoordeling!

Julia
20-29 Jahre
für den Zeitraum: 04.2024

Zeker voor herhaling vatbaar. Prijs/kwaliteit was goed alleen had wel wat meer flexibiliteit verwacht vooral met 2 peuters die niet altijd doen wat je verwacht.

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw feedback en het delen van uw ervaringen bij Preston Palace. Wat is het fijn dat het voor herhaling vatbaar is.

We streven ernaar om al onze gasten, inclusief de kleintjes, een aangename eetervaring te bieden. We begrijpen dat flexibiliteit belangrijk is, vooral wanneer u met jonge kinderen reist.

Bij het ontbijt, de lunch en diverse food outlets bieden wij alle ruimte voor flexibiliteit om aan de behoeften van uw kinderen te voldoen. U kunt op dan elk gewenst moment tijdens de openingstijden komen eten zonder reservering. Bij het diner hebben we in zowel het buffetrestaurant als de à la carte restaurants inderdaad vooraf vaste gereserveerde tijden om ervoor te zorgen dat elke gast voldoende tijd heeft om van zijn/haar diner te genieten.

Als het niet lukt om binnen uw gereserveerde tijd te eten, bieden we de mogelijkheid om het eten mee te nemen naar uw hotelkamer. Daarnaast staat onze Floormanager klaar om te kijken of er mogelijkheden zijn om u tegemoet te komen in de restaurants, mits de bestaande reserveringen dit toelaten.

We hopen dat u, ondanks uw 'uitdagingen', overweegt om ons opnieuw te bezoeken. Heel graag tot ziens in Preston Palace!

Angelique
Zurück nach oben ZERTIFIKAT Was ist das?