hotellogo Preston Palacehotel logo
82%

"Zeer tevreden"

Op basis van70,578 recensies op 9 portals
50-59 jaren
Beoordeeld: 6 dagen geleden (11/05/2024)
Datum van ervaring: 05/2024

In het algemeen tevreden, had een leuke show wel gewaardeerd of een nieuwere film.

Geachte heer/mevrouw W,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling van uw verblijf.
Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten als zeer gewaardeerde gast.

<20 jaren
Beoordeeld: 6 dagen geleden (11/05/2024)
Datum van ervaring: 05/2024

Leuk concept, maar dan verwacht je ook waar voor je geld. Badkamer erg vies, haren van de vorige gasten lagen er nog in.. as bij het raam en op de grond in een kamer waar niet gerookt mag worden..

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw feedback over uw verblijf bij Preston Palace. Wij zijn blij dat u ons concept leuk vindt, maar het spijt ons te horen dat er aspecten waren die niet aan uw verwachtingen voldeden, zoals de netheid van de badkamer.

Heeft u dit tijdens uw verblijf direct bij ons gemeld? Het is ons doel om dergelijke kwesties snel op te lossen, zodat u van een comfortabel verblijf kunt genieten. Indien u deze niet ter plaatse heeft kunnen melden, verzoeken wij u vriendelijk om een uitgebreide toelichting en uw boekingsnummer te sturen naar marketing@prestonpalace.nl. Dit stelt ons in staat om de situatie grondig te onderzoeken en maatregelen te treffen om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen.

We waarderen uw hulp bij het verbeteren van onze service. Alvast hartelijk dank voor uw moeite.

In afwachting van uw bericht,

met vriendelijke groet,

Angelique
Van Terese Silva
30-39 jaren
Datum van ervaring: 05/2024

Het was een fijne ervaring.
De prijzen zijn zeker te hoog
De slaapkamers kon beter
Preston Palace krijgt voor me een 7.5

Geachte heer/mevrouw S,

Hartelijk dank voor uw mooie 93% beoordeling van uw verblijf.

Vrienden
Datum van ervaring: 05/2024

wel goed !!! je kunt je prima vermaken!!! een paar aanpassingen in de karaoke bar qua muziek genre zou te gek zijn!!! en het geluid is al jaren bagger!!!!

Geachte heer/mevrouw K,

Hartelijk dank voor uw mooie 100% beoordeling van uw verblijf.

Van André
Datum van ervaring: 05/2024

Was leuk en gezellig kom vast weer eens

Geachte heer/mevrouw A,

Van Titia Postma-Flapper
Datum van ervaring: 05/2024

Leuk,gezellig met het gezin genoten.
Alleen jammer van de slapeloze nacht,door het lawaai van de waterleidingen.
Bedden waren wel comfortabel.

Geachte heer/mevrouw P,

Super 3 de keer geweest volgende keer weer👍

Geachte heer/mevrouw K,

Hartelijk dank voor uw mooie 100% beoordeling van uw verblijf.

70-79 jaren
Datum van ervaring: 05/2024

Goed vertoeven en meer dan voldoende te eten. Alle gangen waren schoon. Geen troep op de grond. Zou wat meer recreatie mogen zijn voor de wat ouderen. Heel erg gericht op kinderen.
Maar opa en oma gaan ook mee🤣

Geachte heer/mevrouw B,

Hartelijk dank voor uw mooie 90% beoordeling van uw verblijf.

9,5 algemeen

Geachte meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw mooie 87% beoordeling!
Wat fijn om te vernemen dat u heeft genoten van uw verblijf.
Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen bij ons in Preston Palace als zeer gewaardeerde gast!

Met vriendelijke groet,

Van Bos
30-39 jaren
Datum van ervaring: 05/2024

Ik heb samen met mijn zoontje een mooie dag gehad.
Jammer dat je bij de gamehal nog te veel moet betalen en de kamer vond ik niet mooi

Beste heer/mevrouw Bos,

Hartelijk dank voor uw feedback en fijn om te horen dat u samen met uw zoontje een mooie dag heeft gehad bij Preston Palace. Wat betreft de Speedway Gamehall, willen we hierbij aangeven dat het brede scala van de nieuwste en retro games daar inderdaad tegen betaling zijn. Uiteraard is aan u de vrije keuze om hier wel of geen gebruik van te maken.

We betreuren het te horen dat de hotelkamer niet naar uw zin was. Om ons te helpen verbeteringen aan te brengen, zouden wij graag meer details ontvangen over wat u niet mooi vond aan de kamer en wat er volgens u beter kan. Kunt u ons uw boekingsnummer en een uitgebreidere beschrijving sturen naar marketing@prestonpalace.nl?

Uw input is zeer waardevol voor ons en wij danken u alvast hartelijk voor het meedenken!

Met vriendelijke groet,

Angelique
Terug naar boven CERTIFICAAT wat is dit?