Adler Häusern Gourmet & Spa hotel logohotel logo
Public Reviews Score
92%

"Very satisfied"

Based on 4,083 reviews across 10 portals
:
No Public Name
Couple
30-39 years
Reviewed: 1 year ago (09/02/2025)
Date of experience: 02/2025

Guest has not commented on review

No Public Name
Couple
Reviewed: 1 year ago (09/02/2025)
Date of experience: 02/2025

As always a great 3 nights stay at a well run family hotel. The Adler is a firm favourite of ours and we always enjoy coming to stay. Luckily as we live in Baden (CH) the Adler is only ca 40 minutes drive away so we can “get away and spoil ourselves” at your delightful hotel without having to go far. Thanks to all at the Adler for tip-top service. Look forward to our next stay. Good to catch up with Daniel and Jens again.

No Public Name
Couple
40-49 years
Reviewed: 1 year ago (08/02/2025)
Date of experience: 02/2025

Wir sind jetzt zum 3. Mal bei Ihnen und kommen sicher wieder. Wir haben sie schon weiter empfohlen, 2 Paare waren dadurch schon bei Ihnen und weitere sind kurz davor.

No Public Name
Couple
70-79 years
Reviewed: 1 year ago (07/02/2025)
Date of experience: 02/2025

Vollauf zufrieden. War eine erholsame Zeit. Empfehlen wir mit bestem Gewissen weiter.

No Public Name
Alone
20-29 years
Reviewed: 1 year ago (07/02/2025)
Date of experience: 02/2025

Es war ein wunderbar entspannter Aufenthalt!

No Public Name
Family
30-39 years
Reviewed: 1 year ago (07/02/2025)
Date of experience: 02/2025

Guest has not commented on review

No Public Name
Family
50-59 years
Reviewed: 1 year ago (07/02/2025)
Date of experience: 02/2025

Gemütliches Ambiente im ganzen Haus, schöne und grosszügige Zimmer, sauberer SPA-Bereich zum Entspannen, das Frühstückbuffet vom Feinsten. Das Personal ist sehr zuvorkommend und aufmerksam.

No Public Name
Couple
20-29 years
Reviewed: 1 year ago (07/02/2025)
Date of experience: 02/2025

Guest has not commented on review

No Public Name
Couple
70-79 years
Reviewed: 1 year ago (06/02/2025)
Date of experience: 02/2025

Beim überaus freundlichen Empfang war die Freude über das Upgrade in eine Junior Suiten (wir feierten beide Geburtstag) überaus gross. Beim betreten des Hauses hat man das Gefühl man kommt nach Hause. Die Bar mit den verschiedenen Sitzgelegenheiten, den Büchern, der angenehmen Beleuchtung. Die Sauberkeit des ganzen Hauses und die absolute Stille in der Nacht. Wir haben uns sehr wohl gefühlt. Wir kommen wieder.

No Public Name
Couple
50-59 years
Reviewed: 1 year ago (05/02/2025)
Date of experience: 02/2025

Sehr sympathisch, nette Mitarbeiter, tolles Zimmer, angenehmes Ambiente im Hotel.
RotWein aus der Region im Offenausschank (0,5 lt für über Fr 50.-) viel zu teuer. Regionaler Wein muss definitiv preiswerter sein...

Back to Top CERTIFICATE what's this?