Based on 953 reviews across 10 portals
Reviewed: 1 week ago (11/06/2019)

excellent

Staff friendliness

Reviewed: 2 weeks ago (07/06/2019)
Date of experience: 06/2019

Location was top. Enjoyed not having a hard key to tote. Could have used some additional info...how to access the outside garden area, check out time, etc.

Apartment

nice to have a small cooking area, could have used a comfy chair with somewhere to put the feet up and small side to set drink on after long day walking. extra pillow would have been nice.

super location

floor could have used a once over, water kettle was rusted

No staff

By Frick
Reviewed: 2 weeks ago (05/06/2019)
Date of experience: 06/2019

Eine wirklich gute Unterkunft, mitten im Zentrum, trotzdem nicht laut. Unser Schlafzimmer ging zum begrünten Innenhof, ganz ruhig. Sehr gute Sache die Garage im Haus, nicht ganz einfach zu befahren. Wir würden jederzeit wiederkommen und weiterempfehlen.

Carl Suites premium,App. mit 2 Räumen, gut und liebevoll ausgestattet

Optimal, ganze Innenstadt zu Fuß möglich. Zwischen Rhein und Kö gelegen, in der Nähe ein Markt.

sehr gepflegt

Staff friendliness

Wir sind Sonntag Abend angekommen. Konnten erst Montag Mittag jemand erreichen. Dann waren alle sehr freundlich und hilfsbereit. Fehlendes wurde sofort ersetzt.

By Miles
Business travelers
Reviewed: 5 weeks ago (13/05/2019)
Date of experience: 05/2019

I highly recommend these apartments especially for someone not wanting a traditional hotel experience. This has a "home away from home" feel in a perfect central location for both business and going out in Dusseldorf - close to some great bars and restaurants. I found the team exceptionally helpful, friendly and flexible and everything is very well-organised e.g. check-in process

Value for money

Very good quality accommodation for the price

Staff friendliness

Reviewed: 2 months ago (16/04/2019)
Date of experience: 04/2019

Alles gepasst

By MW
Business travelers
Reviewed: 3 months ago (02/04/2019)

Simply awesome!

Staff friendliness

Frau Schweickert is awesome!

By Miles
Business travelers
Reviewed: 3 months ago (02/04/2019)
Date of experience: 04/2019

Fantastic - really well managed and organised. Entry code process is very efficient. Small breakfast and coffee on week days is a nice touch

Minutes from Carlplatz Market and Altstadt; good tram and U-Bahn links

By Alberto Anoz
Business travelers
Reviewed: 3 months ago (21/03/2019)
Date of experience: 03/2019

Apartamentos situados en el centro, limpios, espaciosos y bien equipados (faltaría una mesa comedor/trabajo).

Value for money

Era época de feria y el precio es muy muy alto. Pero es lo normal en esa fecha.

Apartment

Espacio y Limpieza. Mejoraría con una mesa de trabajo.

Cerca de transporte y en el centro.

Business travelers
Reviewed: 3 months ago (20/03/2019)
Date of experience: 03/2019

Wenn man mal eine Weile in einer fremden Stadt zu tun hat und dort auch ein Stück weit ankommen will, dann bieten die Appartment des Apartmenthauses genau das richtige Ambiente. Persönlich bevorzuge ich die etwas größeren, da man hier ein vom Schlafbereich getrennten Wohn Bereich hat, wo man auch schon mal ein Geschäftstreffen organisieren kann. Im Hotel müßte man eine Suite nehmen, die bekanntlich erheblich teurer wäre. Ich war jetzt schon sehr oft da, das Gefühl hat sich nicht verändert. Das ist genau die richtige Bleibe für mich. Deswegen komme ich auch immer wieder gerne nach Düsseldorf.

Value for money

Wenn man bedenkt, dass man für Hotels in der City ein Vielfaches bezahlt für ein kleines Zimmer, Ist der Preis unschlagbar

Sehr schönes Appartment, das "zu Hause" Gefühl vermittelt

Fußläufig in die Altstadt, nah genug für die Annehmlichkeiten, weit genug für den Krach.

Keine Beanstandung an der Sauberkeit

Staff friendliness

Es gab ein kleines Problem mit der Heizung, man hat sich unverzüglich darum gekümmert und das Problem wurde erfolgreich behoben.

Business travelers
Reviewed: 3 months ago (13/03/2019)
Date of experience: 02/2019

Ich buche mittlerweile das Apartmenthaus viel lieber als ein Hotel. Leider kann ich manchmal die Preissetzung für die einzelnen Zimmer nicht ganz nachvollziehen. Aber das Preis/Leistungsverhältnis ist toll. Die Zimmer sind schön&stilvoll eingerichtet.

Sehr nett.