Dolphin Suites Curacao hotel logohotel logo
88%

"Excellent"

Based on 670 reviews across 8 portals
40-49 years
Reviewed: 5 days ago (16/04/2018)
Date of experience: 04/2018

We were here for the third time and all our expectations were fullfilled.

Dear guest,

Thank you very much for your comment. It was a pleasure to have you stay with us. We look forward to welcome you again in Dolphin Suites.

With sunny regards,

By van den B.
40-49 years
Reviewed: 3 weeks ago (02/04/2018)
Date of experience: 03/2018

Fijne plek alleen helaas geen aangepast bed beschikbaar (met hek van minaal een meter hoog) en ook geen geschikte douchestoel. Kan een reden zijn om in de toekomst niet meer te kunnen komen.

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw tijd om ons hotel te beoordelen. Wat fijn dat de plek is bevallen!

Met betrekking tot uw reactie t.a.v. hulpmiddelen: onze hotel kamers beschikken momenteel niet over standaard bedrekken of speciale bedden. Dit en andere gewenste hulpmiddelen kunnen wel altijd van te voren worden aangevraagd en door ons worden geplaatst tegen een meerprijs. We willen u graag beter tot dienst zijn een volgende keer, u kunt dan ook altijd contact met ons opnemen en bij uw boeking doorgeven wat uw speciale wensen zijn. Ter extra informatie: Wij gaan zeer binnenkort uitbreiden met ons hotel, in dit project worden wel een aantal kamers voorzien van standaard electrische bedden met hoge rekken.

Mocht u nog andere suggesties of ideeen hebben dan horen wij het graag! Wij vertrouwen u hiermee van dienst te zijn en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

2 / 5.0

By Marianne O.
50-59 years
Reviewed: 4 weeks ago (26/03/2018)
Date of experience: 03/2018

Zeer goede ervaring met een nette/ kleinere accommodatie in een prima omgeving (Mambostrand). Kamers (suites) zijn netjes, er wordt over het algemeen goed schoon gemaakt en is er vriendelijk en meelevend personeel. De kamer met 2 x 1 persoonsbed kan geen raam open en kan erg benauwd zijn. Ook ontbreekt er een tafeltje waar je spulletjes kwijt kan (er staat alleen een nachtkastje) en er ontbreekt een spiegel. Bij vertrek: Miscommunicatie tussen hostess Tui en receptioniste waardoor we niet werden opgehaald voor de transfer/terugreis. Al met al werd het na ruim een half uur opgelost dmv een taxi bellen maar het gaf wat onrust. Ik begrijp ook niet dat dit tussen receptie en Tui hostess werd besproken en niet met de gasten. Heb dit ook doorgegeven aan Kras/Tui !! Verder zeer tevreden. Ok

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw reactie en voor het beoordelen van ons hotel.

Vervelend dat er een miscommunicatie is geweest tussen Tui en de receptie. We streven naar een goede communicatie en gaan er van uit dat de uiteindelijk oplossing van het luchthaven vervoer door middel van een taxi naar tevredenheid is verlopen. We hopen natuurlijk ook dat uw verdere terugreis voorspoedig is verlopen.

Het was een genoegen om u te mogen ontvangen en hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

1 / 5.0
40-49 years
Reviewed: 4 weeks ago (24/03/2018)

Voor de 2e keer in Dolpin suites geweest. Heerlijk verblijf gehad

Geachte gast,

Dank voor het beoordelen van ons hotel. Fijn dat u een mooie en leuke tijd heeft gehad bij ons en op ons mooie eiland, daar worden wij blij van!.

Wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

40-49 years
Reviewed: 4 weeks ago (21/03/2018)
Date of experience: 03/2018

Sehr familiär, alle sehr freundlich und bemüht, sprachliche Probleme werden gelöst

Lieber Gast,

Vielen Dank für Ihre freundliche Bewertung. Es freut uns, dass Sie einen schönen Aufenthalt bei uns hatten.

Wir hoffen Sie bald wieder in den Dolphin Suites begrüßen zu dürfen.

Mit freundlichen Grüßen,

3 / 5.0

Die Betten sind sehr gewöhnungsbedürftig, für Kinder mit Handicape wären spezielle Pflegebetten mit sehr hohen Gittern gut.

4 / 5.0

Alle sehr freundlich. das Houskeeping ist gut und freundlich. Bei Gästen mit Therapie im CDTC sollte der Hauskeeping eine Info erhalten wann die Therapie im CDTC ist, und zur Therapiezeizdas Zimmer Reinigen

3 / 5.0
40-49 years
Reviewed: 6 weeks ago (13/03/2018)
Date of experience: 03/2018

Wij zaten in het appartement van Dolphin Suites (bij Ocean Beach Resort) daar hebben zeer veel gebruik gemaakt van het zwembad

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw tijd om ons hotel te beoordelen! Wij hopen jullie in de toekomst nog eens te mogen ontvangen.

Met zonnige groet, Team Dolphin Suites

20-29 years
Reviewed: 6 weeks ago (11/03/2018)
Date of experience: 03/2018

Erg attente en behulpzame werknemers, goeie sfeer en ziet er allemaal erg netjes en hygiënisch uit!

Geachte gast,

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling van ons hotel! Fijn dat het verblijf goed is bevallen en wij hopen u nogmaals te verwelkomen.

Zonnige groeten, Team Dolphin Suites

By H van T.
70-79 years
Reviewed: 6 weeks ago (07/03/2018)
Date of experience: 03/2018

Prima, het was ook fijn dat je zo naar sea aquarium kon lopen! En de verrassing voor mijn verjaardag, leuk!

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw reactie en voor het beoordelen van ons hotel.

Het was een genoegen om u te mogen ontvangen, fijn dat u uw verjaardag bij ons heeft kunnen vieren!

By Pauline
40-49 years
Reviewed: 7 weeks ago (04/03/2018)
Date of experience: 02/2018

We stayed a Dolphin Suites in February 2018. We are a family of three with a five year old boy who is very active. We had a wonderful time, made good use of the pool and felt the room was a perfect fit for our family. The service received was outstanding.

Dear mrs. Timmons,

Thank you so much for this wonderful review. It was a pleasure to have you stay with us. We look forward to welcome you again in Dolphin Suites.

With sunny regards,

5 / 5.0

Rooms were clean and spacious, well laid out and had all amenities required

5 / 5.0

Above and beyond expectations!

5 / 5.0

Amazing value for the price

5 / 5.0

perfect size for a small family

50-59 years
Reviewed: 7 weeks ago (04/03/2018)
Date of experience: 02/2018

het was prima, goed zo

Geachte gast,

Hartelijk dank voor het beoordelen van ons hotel. Fijn dat u uw verblijf zo positief heeft ervaren en dat de accommodatie goed bevallen is.

4 / 5.0
Back to Top CERTIFICATE what's this?