Dolphin Suites Curacao hotel logohotel logo

"Excellent"

Based on 709 reviews across 8 portals
By Ryan S.
30-39 years
Reviewed: 2 weeks ago (01/06/2018)
Date of experience: 05/2018

Good value for the money, and the staff was very helpful. Also, a good/safe location.

Dear guest,

Thank you very much for your review. It was a pleasure to have you stay with us. We look forward to welcome you again in Dolphin Suites.

With sunny regards,

By J. G.
Date of experience: 05/2018

Zeer positief voor herhaling vatbaar en voldeed aan al onze verwachtingen.

Geachte gast,

Dank voor het beoordelen van ons hotel. Fijn dat u een mooie en leuke tijd heeft gehad bij ons en op ons mooie eiland, daar worden wij blij van!.

Wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

By Ulrich K.

Sauber freundlich ruhige Lage Betten durchgelegen einfache Küchenausstattung

Lieber Gast,

Vielen Dank für Ihre Bewertung.
Wir werden Ihre Kommentare in unsere Konsultation aufnehmen.

Da wir expandieren werden, hoffen wir, dass wir in Zukunft noch mehr auf Ihre Wünsche eingehen können.Das Ziel unseres gesamten Teams ist es immer Ihnen den bestmöglichen Service zu bieten.

Wir hoffen Sie bald wieder bei Dolphin Suites begrüßen zu dürfen.
Mit freundlichen Grüßen,

das Team von Dolphin Suites

By Frank B.
40-49 years
Date of experience: 05/2018

Prima verblijf in goede appartement. Service ok en vriendelijk personeel. Goed centraal gelegen naar toch rustig.

Geachte gast,

Allereerst natuurlijk hartelijk dank voor het beoordelen van ons hotel. Wat fijn dat u uw verblijf zo positief heeft ervaren en dat de kamer goed bevallen is. Goed om te horen dat we leuke dames bij de receptie hebben werken! We zullen de complimenten zeker even doorgeven.

Bij de uitbreiding van ons hotel zal er onder meer een groter zwembad worden gerealiseerd om nog meer aan de wensen van onze gasten te kunnen voldoen.

4 / 5.0

Schoon en ruim. Van alle gemakken voorzien

Centraal op Mambo. Toch lekker rustig

4 / 5.0

Schoonmaak geregeld en handdoeken wissel vaak genoeg

5 / 5.0

Service is uitstekend. Dames achter de receptie waren zeer behulpzaam en vriendelijk. Ook security was prima.

Goed te noemen.

4 / 5.0

Prima voor verkoeling, wel wat klein.

By Mart T.
Date of experience: 05/2018

Op zich goed. Aanbevelingen in eerdere jaren gedaan worden voor kennisgeving aangenomen zonder dat er iets verandert (meubilair). Koelkasten zijn aan vervanging toe, ovens werken ingewikkeld. handleidingen komen niet overeen met het apparaat en desgevraagd duurt het drie dagen voordat handleiding geleverd wordt. Boodschappenservice is (te) duur. Huur van materialen voor gehandicapten is duur en er wordt niet flexibel mee omgegaan (waarom iets huren voor 24 uur als je het 2 uur gebruikt?). Airco's zijn aan vervanging toe (constante lekkages). Kortom: er moet wel wat gebeuren om het -voor deze prijzen- interessant te laten zijn. De beoordelingen bij Zoover vind ik te enthousiast en te positief.

Enige innovatie is wenselijk. Meubilair is (al jaren) niet comfortabel

2 / 5.0
20-29 years
Reviewed: 3 weeks ago (29/05/2018)
Date of experience: 05/2018

Top vakantie, met centraal verblijf.

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw reactie en voor het beoordelen van ons hotel.

In 2018 gaan we starten met de uitbreiding en renovering van ons hotel, er zal tevens een groter zwembad worden gerealiseerd aan de voorkant van ons hotel, hopelijk kunnen wij op deze manier nog meer aan de wensen van onze gasten voldoen.

Iets te klein

50-59 years
Reviewed: 4 weeks ago (24/05/2018)
Date of experience: 05/2018

It was excellent just what I expected.

Wow! Thank you for your wonderful review. We are more than happy that you enjoyed your stay with us and are ready to be of service again in the future.

With sunny regards,

By G de K.
50-59 years
Reviewed: 4 weeks ago (19/05/2018)
Date of experience: 05/2018

Een super vakantie. Een mooi appartement met een heerlijk balkon. We kijken er positief terug naar een heerlijk verblijf.

Geachte gast,

Wij danken u hartelijk voor het invullen van onze evaluatie enquête. Het doet ons deugd te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad en dat de locatie zo goed is bevallen. Het was een genoegen om u te mogen ontvangen en hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

4 / 5.0

De schoonmaaksters dweilde eerst de badkamer en dan pas de rest. Vinden wij persoonlijk niet hygiënisch. Verder prima

40-49 years
Reviewed: 4 weeks ago (18/05/2018)

Heerlijke vakantie gehad. Vriendelijk personeel

Geachte gast,

Hartelijk dank voor het beoordelen van ons hotel. Fijn dat u uw verblijf zo positief heeft ervaren en dat de accommodatie goed bevallen is.

Breakfast

60-69 years
Reviewed: 5 weeks ago (17/05/2018)
Date of experience: 05/2018

Een prima locatie met goede service en vriendelijk personeel.

3 / 5.0
Back to Top CERTIFICATE what's this?