Dolphin Suites Curacao hotel logohotel logo

Based on 587 reviews across 8 portals
By Marian H.
30-39 years
1 week ago (12/11/2017)

Alles was perfect ! De service, de locatie, de kamer.

Zeer gewaardeerde gast,

Wij danken u hartelijk voor het invullen van onze evaluatie enquête. Het doet ons deugd te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad en dat de locatie zo goed is bevallen. Het was een genoegen om u te mogen ontvangen en hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

4 / 5.0

Heerlijk om even af te koelen.

By F.keuren
50-59 years
1 week ago (09/11/2017)

Mooi ruim en niet zo grootschalig

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw reactie en voor het beoordelen van ons hotel.

30-39 years
2 weeks ago (08/11/2017)

Sehr freundlich, gut ausgestattet, sauber, ideal für Familien mit und ohne behindertes Kind.

Vielen Dank für Ihre Bewertung.
Es freut uns sehr, dass Sie gute Erfahrungen mit unserem Hotel gemacht haben. Das Ziel unseres gesamten Teams ist es immer Ihnen den bestmöglichen Service zu bieten. Wir hoffen Sie bald wieder bei Dolphin Suites begrüßen zu dürfen.

2 weeks ago (07/11/2017)

Sehr familär. Vielen Dank für Alles, was Sie für unsere Familien mit "besonderen Kindern" tun. Bis zum nächsten Mal.

sehr gut, ausgezeichnet

perfekt

5 / 5.0

sehr gut und sehr behilflich

Tearoom

By Aldo M.
2 weeks ago (06/11/2017)

No me gusto que no haya un lavabo para utensilios de cocina, y que la cocina esta afuera del baño, eso es muy antigienico y desagradable

By Michelle W.
<20 years
2 weeks ago (05/11/2017)

Es war sehr schön bei euch!

Vielen Dank für Ihre Bewertung.

Wir hoffen Sie bald wieder bei Dolphin Suites begrüßen zu dürfen.

By Schaminee
2 weeks ago (05/11/2017)

perfecte ligging mooi centraal op mambo beach

Zeer gewaardeerde gast,

Wij danken u hartelijk voor het invullen van onze evaluatie enquête. Het doet ons deugd te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad en dat de locatie zo goed is bevallen. In de nabije toekomst zal er een uitbreiding plaatsvinden van de accommodatie. Een groter zwembad zal daar zeker een onderdeel van uitmaken. Het was een genoegen om u te mogen ontvangen en hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

2 / 5.0
By John G.
60-69 years
4 weeks ago (19/10/2017)

My stay was most enjoyable. The facilities that I used were excellent and the staff could not have been more helpful. The hotel is well located, close to attractions, restaurants, the beach & downtown Wilemstad.

Wow! Thank you for your wonderful review. We are more than happy that you enjoyed your stay with us and are ready to be of service again in the future.

With sunny regards,

Clean & comfortable

Excellent t

Excellent

Excellent

5 weeks ago (16/10/2017)

Der allgemeine Eindruck war durchaus positiv. Einige Kleinigkeiten gilt es jedoch zu verbessern, damit die Zeit bei ihnen noch schöner wird. 1. Da sie Geschirrspüler in den Zimmern haben, sollten diese auch das Geschirr sauber spülen. In unserem Zimmer hat der Geschirrspüler das Geschirr zwar nass gemacht, aber fast nicht gereinigt. Wir haben dann das Geschirr per Hand nachgespült. Auch der zweite Versuch brachte keinen Erfolg. 2. Die Regelung der Ventilatoren funktioniert total unlogisch. Man braucht eine Weile bis man das verstanden hat.

einfach aber gut

nur zwei Gehminuten vom CDTC entfernt

Alles in Allem okay

3 / 5.0

Man kommt sich manchmal vor als müsste mans sich für eine Frage entschuldigen.

Siehe unten

4 / 5.0

Das Becken war meistens sauber und wurde auch regelmäßig gereinigt.

By Castelijns
5 weeks ago (16/10/2017)

Goed hotel, kamer goed aangepast, wel miste ik een aantal zaken. Zeepdispenser voor het wassen van je handen na verzorging. Bij toilet zou een tweede beugel geen overbodige luxe te zijn welke je in en uit kan klappen. Verlichting voor de keuken en voor de eettafel was niet ideaal. Ook in slaapkamer verlichtingsknop bij het bed, zit nu alleen bij de deur. Een vloerlamp zou ook mogelijk moeten zijn zodat je in de nacht wat ziet.

Geachte gast,

Hartelijk dank voor het beoordelen van ons hotel. Wij streven er naar onze gasten te allen tijde tevreden te kunnen stellen en daarbij ons product zo optimaal mogelijk te maken. Daarom hebben wij uw tips ten aanzien van de verlichting en beugel in de badkamer meegenomen in ons intern overleg.

In de nabije toekomst zal er een uitbreiding gaan plaatsvinden van de accommodatie, waarbij een groter zwembad en een tillift onderdeel zullen zijn van de plannen. Daarbij zullen wij op korte termijn beginnen met een dagelijkse eilandbriefing voor onze nieuwe gasten waarin natuurlijk ook onze rolstoeltoegankelijke tours meegenomen zullen worden.

Hartelijk dank voor uw reactie en uw bijdrage ter verbetering van onze service.

Management Dolphin Suites

Mooie accommodatie mooi aangelegd

5 / 5.0

Vlakbij het strand, sea Aquarium, ideale ligging

3 / 5.0

Appartement ziet er mooi en schoon uit, schoonmaak trappen rondom de lift laat mijn inziens te wensen over. Bepaalde vlekken (vogelpoep) hebben de hele week op de trap gezeten

4 / 5.0

Vriendelijk personeel, bereid on te helpen, problemen op te lossen, mee te denken.

4 / 5.0

Voor mensen met een lichamelijke beperking is het bad wat lastig toegankelijk, lift zou geen overbodige luxe zijn. Bad is ook vrij klein

Back to Top CERTIFICATE what's this?