Dolphin Suites Curacao hotel logohotel logo
87%

"Excellent"

Based on 502 reviews across 8 portals
1 week ago (19/07/2017)

Nette accommodatie met vriendelijk personeel

Zeer gewaardeerde gast,
Wij danken u hartelijk voor het invullen van onze evaluatie enquête. Het doet ons deugd te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad en dat de locatie zo goed is bevallen. Het was een genoegen om u te mogen ontvangen en hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

20-29 years
3 weeks ago (03/07/2017)

We hadden een heel kort verblijf (3 nachtjes) maar hadden zeker langer willen blijven. Hele mooie kamer en goede service aan de receptie!

30-39 years
4 weeks ago (01/07/2017)

het was gezellig,mooi je voel je zoals toerist un je eigen eiland

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw reactie en voor het beoordelen van ons hotel.

harstikke gezellig

uitstekend

Tearoom

60-69 years
4 weeks ago (29/06/2017)

Mooie locatie,kundig,behulpzaam en vriendelijk personeel

Geachte gast,

Hartelijk dank voor het beoordelen van ons hotel. Fijn dat u uw verblijf zo positief heeft ervaren en dat de accommodatie goed bevallen is. We hebben uw complimenten over de staff aan hen doorgegeven wat uiteraard vele blije gezichten opleverde.

By Dominique O.
4 weeks ago (29/06/2017)

Des vacances excellentes.Le personnel de l´hôtel est sympathique et aide beaucoup pour organiser des excursions, tout est fait pour simplifier la vie du voyageur.

Wow! Thank you for your wonderful review. We are more than happy that you enjoyed your stay with us and are ready to be of service again in the future.

With sunny regards,

Breakfast

By Peter H.
50-59 years
6 weeks ago (11/06/2017)

ein sehr gutes Hotel mit klasse Lage am Sea Aquarium, für Menschen mit Handicap / Rollstuhl einfach ideal!!!

Lieber Gast,

Vielen Dank für Ihre Bewertung.
Es freut uns sehr, dass Sie gute Erfahrungen mit unserem Hotel gemacht haben. Das Ziel unseres gesamten Teams ist es immer Ihnen den bestmöglichen Service zu bieten.

Wir hoffen Sie bald wieder bei Dolphin Suites begrüßen zu dürfen.
Mit freundlichen Grüßen,

das Team von Dolphin Suites

5 / 5.0

Apartment im ocean resort ist wunderschön

4 / 5.0

an der Rezeption konnte man nicht immer helfen (neue, ungelernte Mitarbeiter :-(

By nostrum
60-69 years
2 months ago (04/06/2017)

het was goed alleen het gemis van wat keuken ruimte in ons appartement. het bijboeken van ontbijt te duur.

Zeer gewaardeerde gast,
Wij danken u hartelijk voor het invullen van onze evaluatie enquête. Het doet ons deugd te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad .
De kitchenette in de kamers zijn inderdaad aan de kleine kant, echter het is onmogelijk om een hotelkamer van een volledige keuken te voorzien. Daarvoor hebben we de 4 persoons suites, die wel beschikken over een compleet ingerichte keuken. Voor het dure ontbijt hebben we inmiddels een heel goed alternatief. Vanaf deze week werken we samen met een bakkerij en kunnen er op dagelijkse basis verse broodjes besteld worden. Het was een genoegen om u te mogen ontvangen en hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

30-39 years
2 months ago (02/06/2017)

très bon séjour malheureusement la connexion internet était impossible dans mon logement donc je n'ai pas pu profiter pleinement de ce service

Dear guest,

Thank you very much for your comment. It was a pleasure to have you stay with us.
We regret that you were experiencing some difficulties with the internet during your stay.
The cable connection of room 15 had some moisture in it, which caused short-circuit.
Unfortunately something we couldn't solve right away, but we found the problem and we fixed it.
We will do our utmost best to make your stay even more comfortable in the future.
We would be very happy to welcome you again at Dolphin Suites, Curacao.

Warm regards,
Management Dolphin Suites

Tearoom

40-49 years
2 months ago (29/05/2017)

Een goeie accommodatie waarbij ontbijt op het strand te nuttigen is. Loopafstand naar het strand 2 minuten

Geachte gast,
Hartelijk dank voor uw reactie en voor het beoordelen van ons hotel. Wij zijn blij te horen dat uw verblijf goed bevallen is bij ons.
Wij begrijpen uw feedback ten aanzien van de extra kosten die u gemaakt heeft voor het extra bed.
Wij hebben het bedrag teruggestort op uw rekening op de dag van uw vertrek omdat de voorwaarden op het boekingsformulier van Booking.com niet juist stonden weergegeven. We hebben het probleem inmiddels verholpen met Booking.com.
We kijken er naar uit u in de toekomst nog eens bij ons te kunnen verwelkomen met uw gezin.

4 / 5.0

Extra kosten die booking.com niet aan geeft

20-29 years
2 months ago (28/05/2017)

Goed en netjes en Supper personeel

Beste gast, bedankt voor het beoordelen van ons hotel.
Fijn dat u een mooie en leuke tijd heeft gehad bij ons, wij zijn altijd blij dat te horen.
Wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

Breakfast

4 / 5.0
Back to top CERTIFICATE what's this?