Dolphin Suites Curacao hotel logohotel logo
88%

"Excellent"

Based on 752 reviews across 8 portals
30-39 years
Reviewed: 1 week ago (14/08/2018)
Date of experience: 08/2018

Good for the price, but should include a light breakfast.

40-49 years
Reviewed: 2 weeks ago (07/08/2018)
Date of experience: 08/2018

Es ist schön, dass das Hotel auf Menschrn mit Einschränkungen eingestellt ist. Sehr freundlicher Service

By Familie V.
50-59 years
Reviewed: 2 weeks ago (07/08/2018)
Date of experience: 08/2018

Een fijn en goed hotel, met in de 4 persoonskamers een volledig ingerichte keuken. Je kunt dagelijks gebruik maken van de boodschappenservice. Een groot pluspunt is de onbeperkte toegang tot het Sea Aquarium. Alhoewel de zee dichtbij is en je dus snel kunt zwemmen, zijn de gereserveerde bedjes aan het strand op 5 minuten lopen langs Mambo Beach. De dames bij de receptie zijn uitermate vriendelijk en behulpzaam.

Geachte gast,

Hartelijk dank voor het beoordelen van ons hotel. Fijn dat u uw verblijf zo positief heeft ervaren en dat de accommodatie goed bevallen is.
De twee geboekte kamertypes bevonden zich helaas niet naast elkaar. Gelukkig hebben we dit ter plekke voor jullie kunnen oplossen zodat jullie toch dicht bij elkaar konden verblijven. Wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

Team Dolphin Suites

5 / 5.0

Vriendelijke dames, die dagelijks kwamen schoonmaken en graag even iets extra's deden

5 / 5.0

Een ongemakje over de toegewezen kamers werd snel en prettig opgelost

3 / 5.0

Klein maar precies goed om lekker even af te koelen

By Bolwijn
40-49 years
Reviewed: 2 weeks ago (06/08/2018)
Date of experience: 08/2018

Erg fijn appartement op 1 minuut van het strand. Erg servicegericht personeel en 2 weken een supervakantie gehad.

Geachte gast,

Dank voor het beoordelen van ons hotel. Fijn dat u een mooie en leuke tijd heeft gehad bij ons en op ons mooie eiland, daar worden wij blij van!
Wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

Team Dolphin Suites

Breakfast

30-39 years
Reviewed: 4 weeks ago (24/07/2018)
Date of experience: 07/2018

Allgemein hatten wir wieder einen schönen Aufenthalt bei euch. Personal ist immer freundlich und hilfsbereit. Tolle Lage und auf spezielle Bedürfnisse angepasst. Kommen gerne wieder

Lieber Gast,

Vielen Dank für Ihre freundliche Bewertung. Es freut uns, dass Sie einen schönen Aufenthalt bei uns hatten.
Leider können wir unseren Gästen den Strandrollstuhl nicht kostenlos anbieten. Das hat mit dem hohen Kaufpreis des Strandrollstuhls zu tun. Auch zahlen wir hohe Einfuhrabgaben, um ihn auf unsere Insel zu bringen. Wir hoffen Sie bald wieder in den Dolphin Suites begrüßen zu dürfen.

Mit freundlichen Grüßen,
das Management der Dolphin Suites

30-39 years
Reviewed: 4 weeks ago (24/07/2018)
Date of experience: 07/2018

Leuk hotel, alleen erg jammer dat het enorm gehorig is. Te vaak last gehad van andere mensen. De bedden mogen vervangen worden. Elke nacht last van onze rug gehad. Nog nooit zulke slechte bedden tijdens vakantie gehad.

2 / 5.0

By Adriana T.
60-69 years
Reviewed: 6 weeks ago (13/07/2018)
Date of experience: 07/2018

Muy buena, tratamiento afable, servicios, tranquilidad . ambiente relajado . con el plus de poder ingresar al acuario. Plausile el hecho de las instalaciones adecuadas para todos. La piscina espequeña pero agradable el lugar para uqien la prefiera.

Gracias por su maravillosa reseña. Estamos más que felices de que disfrutó de su estadia con nosotros y están listos para estar de servicio de nuevo en el futuro.

Atentamente,
Equipo Dolphin Suites

5 / 5.0

Todo excelente, cómodas las instalaciones.Valorable que sean adecuadas para personas con discapacidad.

5 / 5.0

Excelente!, sólo caminar unos 50 metros para llegar a la playa . y al alcance de los autobuces para movilizarse en la isla.

excelente

5 / 5.0

Muy buena predisposición de todo el personal y de seguridad .

40-49 years
Reviewed: 7 weeks ago (06/07/2018)
Date of experience: 06/2018

Hotel is renovatie toe. Kamers zijn erg gehorig. En de matrassen op de bedden zijn aan vervanging toe. Keukenblok is ook redelijk oud en inventaris keuken matig.

Geachte gast,

Allereerst dank voor het beoordelen van ons hotel. Wij streven er naar onze gasten te allen tijde tevreden te kunnen stellen en daarbij ons product zo optimaal mogelijk aan te bieden.
Wij betreuren het dan ook om te lezen dat uw verblijf niet geheel was zoals u gehoopt had. Ten aanzien van de accommodatie waar u in verbleven bent, zijn wij er helaas niet in geslaagd alle faciliteiten in optimale staat op te leveren tijdens uw verblijf.
De aanpak en staat van onze kamers wordt wekelijks intern besproken, zo kunnen wij u o.a. mededelen dat de koelkasten inmiddels allen vervangen zijn, en ook ter vervanging van het klein inventaris in de keuken is een bestelling onderweg. De matrassen staan op een later moment in ons vervangingsplan. Deze worden echter 2x per jaar omgedraaid en compleet gereinigd om ze in een zo optimaal mogelijk staat te behouden. Veel van onze gasten vinden onze matrassen prettig en houden niet van harde matrassen, wij merken dat de behoefte van onze gasten erg verschilt. Uw feedback wordt zeer gewaardeerd en tevens meegenomen in ons gasttevredenheid onderzoek.

Uiteraard hopen wij u weer van harte te mogen verwelkomen in de toekomst en u te laten zien dat wij uw opmerkingen ter harte hebben genomen.

Management Dolphin Suites

3 / 5.0

genoeg om even af te koelen. Verder niet bijzonder.

By Patricio
60-69 years
Reviewed: 7 weeks ago (05/07/2018)

Sumamente satisfactoria.

Atentamente,
Equipo Dolphin Suites

By Joost S.
30-39 years
Reviewed: 2 months ago (02/07/2018)
Date of experience: 06/2018

Prima hotel op prima afstand van het strand

4 / 5.0

Jammer dat we geen kookmogeliijkheid hadden (kamer 001)

3 / 5.0

Enorme stank uit de magnetron, verder alles top

4 / 5.0
Back to Top CERTIFICATE what's this?