Dolphin Suites Curacao hotel logohotel logo

"Excellent"

Based on 781 reviews across 8 portals
Business travelers
40-49 years
Reviewed: 1 week ago (09/10/2018)

1 woord: fantastisch!!

Geachte gast,

Hartelijk dank voor het beoordelen van ons hotel. Fijn dat u uw verblijf zo positief heeft ervaren en dat de accommodatie goed bevallen is. We hebben uw complimenten over de staff aan hen doorgegeven wat uiteraard vele blije gezichten opleverde. :-)

5 / 5.0

Mooie schone en ruime kamers. Heerlijke buitenruimtes om te relaxen.

5 / 5.0

Rustig gelegen, maar op 2 minuten wandelen van Mambo Beach. Ideaal...

5 / 5.0

Wat een professioneel, vriendelijk, behulpzaam personeel. Iedereen staat voor je klaar, met welke vraag je ook komt. Top!

By Danny y.
Business travelers
30-39 years
Reviewed: 2 weeks ago (03/10/2018)
Date of experience: 09/2018

Ik had het helemaal naar mijn zin alhoewel ik voor het werken kwam. Gastvriendelijk en zeer goed in service. super top top top.

Couple
20-29 years
Reviewed: 3 weeks ago (26/09/2018)

Heel prettig verblijf gehad

3 / 5.0

By Rob van S.
Couple
20-29 years
Reviewed: 3 weeks ago (25/09/2018)
Date of experience: 09/2018

Erg fijn en rustig complex op een erg mooie locatie met heel vriendelijk personeel.

Zeer gewaardeerde gast,

Wij danken u hartelijk voor het invullen van onze evaluatie enquête. Het doet ons deugd te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad en dat de locatie zo goed is bevallen. Het was een genoegen om u te mogen ontvangen en hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

Friends
50-59 years
Reviewed: 3 weeks ago (24/09/2018)
Date of experience: 09/2018

Mooi complex. Ruime kamers. Rustige omgeving. Personeel zeer hulpvaardig en vriendelijk

Geachte gast,

Hartelijk dank voor het beoordelen van ons hotel. Fijn dat u uw verblijf zo positief heeft ervaren. In de nabije toekomst zal er een uitbreiding gaan plaatsvinden van de accommodatie, zo komt er onder andere een groter zwembad met een tillift. Daarnaast zullen we uw tip over de airco meenemen.

Ruim appartement

Vlakbij strand

By Donkers
40-49 years
Reviewed: 6 weeks ago (04/09/2018)
Date of experience: 08/2018

Wij zijn werkzaam bij de KLM en zijn over de hele wereld geweest en ook bij veel accommodaties op Curaçao. Maar Dolphin Suites is echt speciaal en bijzonder. Wij hebben heel erg genoten van begin tot het eind. Iedereen van balie medewerker tot schoonmaakpersoneel is even aardig en behulpzaam. Het is een hele gezellige en gemoedelijke sfeer en toch heel professioneel maar ook persoonlijk. Jullie zijn absoluut gespecialiseerd in service op maat. Wij worden hier heel erg blij van. Ik heb Dolphin Suites aangeraden bij iedereen die we tot nu toe gesproken hebben en als wij weer op vakantie gaan naar Curaçao dan boeken wij 100% zeker weer bij Dolphin Suites.

Geachte gast,

Hartelijk dank voor deze geweldige beoordeling. Fijn dat u uw verblijf zo positief heeft ervaren en dat de accommodatie goed bevallen is.

Heel mooi en gezellig

5 / 5.0

Absolute top locatie zo dicht bij seaquarium en mambo

Persoonlijk en professioneel

Perfect

Tearoom

By Herman van der P.
40-49 years
Reviewed: 6 weeks ago (04/09/2018)
Date of experience: 09/2018

Heerlijk verblijf in fijne accommodatie, zeer vriendelijke mensen en ruim appartement

Outdoor Pool

3 / 5.0
Date of experience: 09/2018

Ontzettend vriendelijk geholpen en goede uitleg gekregen.
Super accommodatie

60-69 years
Date of experience: 08/2018

dank der Unterbringung in der Suite haben wir den Ausblick und den großen Balkon sehr genossen.

Lieber Gast,

Vielen Dank für Ihre freundliche Bewertung. Es freut uns, dass Sie einen schönen Aufenthalt bei uns hatten.
Wir hoffen Sie bald wieder in den Dolphin Suites begrüßen zu dürfen.

Mit freundlichen Grüßen,
das Management der Dolphin Suites

Nähe zum Strand

Outdoor Pool

By Jolanda w.
Date of experience: 08/2018

Zeer goed. Zeker als je een handicap hebt. Bij jullie heb je echt een vakantie zonder zorgen. Genieten voor het hele gezin.

Geachte gast,

Dank voor het beoordelen van ons hotel. Fijn dat u een zorgeloze tijd heeft gehad bij ons, daar worden wij blij van.
Wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

5 / 5.0
Back to Top CERTIFICATE what's this?