Dorint Kongresshotel Düsseldorf Neuss hotel logohotel logo

By Christian Rouchier
Reviewed: 3 days ago (10/07/2020)
Date of experience: 07/2020

I fully understand the problems caused by CORONA, but overall I found the regulations at the Hotel somewhat over the top. Rooms should still be serviced daily, tea and coffee replenished. Access to the outside terrace should be possible and if the bar or restaurant is closed, a selection of drinks and snacks should be available.My overall experience: disappointing! Other Hotels in Neuss did not cut back on services and facilities.

Reviewed: 5 days ago (08/07/2020)
Date of experience: 07/2020

Leuke, zeer vriendelijke werknemers. Zowel de kamer als ontbijt was goed

By Christophe Martin
Reviewed: 6 days ago (07/07/2020)

Gutes Business HotelL
Preis/Leistung überzeugt

Reviewed: 6 days ago (07/07/2020)
Date of experience: 07/2020

Hotel ist in der Preis Leistung sehr gut.

By Schwab
Reviewed: 1 week ago (05/07/2020)
Date of experience: 07/2020

Sehr sauberes hotel mit allzeit freundlichen und hilfsbereiten Personal. Preis-Leistungsverhältnis ist absolut top

wir möchten uns herzlich für ihre fantastischen Bewertung und die Zeit, die sie sich für uns genommen haben, bedanken.

Wir versuchen, trotz der schweren Gesamtsituation, den Aufenthalt für unsere Gäste so angenehm wie möglich zu gestalten.

By Dirk
Reviewed: 1 week ago (04/07/2020)
Date of experience: 07/2020

Waren schon öfter Gäste im Dorint Hotel Neuss...kommen gerne wieder !

By Dr. Rodewig
Reviewed: 2 weeks ago (02/07/2020)
Date of experience: 07/2020

sehr freundlich, extrem günstig, Zimmer absolut ruhig

Ihr Dorint in Neuss
Reviewed: 2 weeks ago (01/07/2020)

Gute Location mit netten freundlichen Mitarbeitern

By Anna Kishna
Reviewed: 2 weeks ago (01/07/2020)
Date of experience: 06/2020

Nice, we will come back for another stay and enjoy

Dear guest,

Thank you for your fantastic review.

We hope to see you again soon.

Your Dorint in Neuss
Reviewed: 2 weeks ago (30/06/2020)
Date of experience: 06/2020

Das gesamte gefällt mir sehr gut die unmittelbare Nähe zum Park ist einfach sehr schön und lädt zum Verweilen ein