Arpuria | hidden luxury mountain home hotel logohotel logo

Based on 399 reviews across 6 portals
By Brandt
Date of experience: 03/2015

Nice hotel with good food and service

Dear Mr. Brandt!
Thank you for your rating. We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. We hope to welcoming you again soon. Your Team Fahrner
Date of experience: 03/2015

Very nice, an extra + for afternoon tee

Thank you for your rating. We are glad to hear about improvements; unfortunately it is not always possible to take those matters a further step right away. But we will definitely keep it in consideration. We hope welcoming you again soon, Your Team Fahrner
Date of experience: 03/2015

It's always a nice and family atmosphere and I Love to stay in this hotel.

Dear Mr. Svensson!
Thank you for your rating. We are sorry to hear that you weren’t satisfied with our breakfast buffet this time. Be sure that we will take care of this matter right away! Thank you once again and we hope welcoming you soon again, Your Team Fahrner

Excellent thank you.

Thank you very much for your rating, Your Team Fahrner
Leisure travelers
Reviewed: 9 years ago (03/03/2015)
Date of experience: 02/2015

Gemütliches Hotel, in dem die Besitzer und Angestellte bemüht sind, dass es dem Gast gutgeht. Gute Küche. Ein kleiner Wellnessbereich würde das Hotel perfektionieren.

Sehr geehrte Frau Preuschen!
Vielen herzlichen Dank für Ihre erfreuliche Bewertung und die damit verbundene zeit die Sie sich genommen haben.
Wir hoffen Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Ihr Team Fahrner
By Turgay Delibalta istanbul
Leisure travelers
Reviewed: 9 years ago (18/02/2015)
Date of experience: 02/2015

Thank you very much Hotel Fahrner Family.

Thank you for your stay with us Family Delibalta!
We hope welcoming you again in the near future,
your Team Fahrner
Leisure travelers
Reviewed: 9 years ago (13/02/2015)
Date of experience: 02/2015

Besonders die familiäre Atmosphäre und die Freundlichkeit der ganzen Familie und des lustigen Wieners hat uns super gefallen, so dass wir uns sehr wohl gefühlt haben. Nicht zu vergessen: wir werden uns auch an die Katzendiva immer wieder gerne erinnern.

Sehr geehrte Frau Schönbeck!
Vielen herzlichen Dank für Ihre überaus positive Bewertung.
Wir freuen uns sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben und wir hoffen Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.
Ihr Team Fahrner
By Pittet
Date of experience: 02/2015

Magnifique séjour dans un hôtel accueillant et très agréable. Plaisir de la table et vins grande classe.

Grand merçi

Monsieur Pittet! Merci beaucoup pour votre avis et le temps qu'ils ont passé avec nous. à bientôt, Votre équipe Fahrner
By corneil
Date of experience: 02/2015

une très bonne semaine au ski sport détente tres bon hotel

Merci beaucoup pour votre avis! Nous sommes content que vous appréciez le votre sejour. Votre équipe Fahrner
By Schön Sonja
Date of experience: 02/2015

Es war ein sehr schöner Urlaub!!
Super Essen, hervorragender Service.
Ob die Zimmer dem 4*Level entsprechen??? - in Ischgl hatten wir 4 Sterne oder 4s Hotels mit deutlich neueren, komfortableren Zimmern und Pool, Wellness - das haben wir hier etwas vermisst.
Ansonsten war alles prima!!

Sehr geehrte Frau Schön,
vielen Dank für Ihre Bewertung und die damit verbundene Zeit die Sie sich genommen haben.
Es freut uns zu hören, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben.
Ihre produktive Kritik bzw. Ihre Anregungen nehmen wir sehr ernst. Wir versuchen ständig Verbesserungen durchzuführen und unseren Gästen vollsten Komfort zu bieten.
Wir würden uns sehr freuen Sie bald wieder bei uns Willkommen heißen zu dürfen,
Ihr Team Fahrner