Hotel Haus Andrea Hotel Logohotel logo

50-59 Jahre
vor 1 Woche (11.01.2018)

zusammengefasst ein sehr angenehmer Aufenthalt

3 / 5,0

Für drei Personen (2Erw. 1K.) ein wenig eng.

Top

Super

5 / 5,0

Sehr aufmerksam und sehr freundlich

Alles bestens

gepflegtes Haus mit kleinem Wellnessbereich

Von Marloes
20-29 Jahre
vor 1 Woche (10.01.2018)

Hartstikke goed hotel, wij raden het iedereen aan en komen denk ik nog een keer terug.

5 / 5,0

Ruime kamer met genoeg kastruimte

5 / 5,0

Perfecte locatie! Loopbaar naar het centrum en loopbaar naar de skilift.

5 / 5,0

Alles was super schoon. Schoonste hotel ooit, zelfs de traptredes blinkten.

5 / 5,0

Top service. Bij vragen over de skilift werden we goed geholpen.

Gewoon goed ontbijt.

Gewoon goed.

Von Marleen
30-39 Jahre
vor 1 Woche (10.01.2018)

We hebben genoten van ons verblijf. Het enige wat we gemist hebben is een barretje waar je 's avonds nog een drankje kan doen.

4 / 5,0

Ruime kamer. Geen vijf sterren want we misten een beetje een koffie/thee zet-mogelijkheid.

5 / 5,0

5 min. naar het dorp wandelen, piste ook zoiets.

keurig!

vriendelijk en persoonlijk.

5 / 5,0

Heerlijk, gevarieerd en uitgebreid.

Von Norbert M.
70-79 Jahre
vor 2 Wochen (09.01.2018)

sauberes ruhiges Hotel mit gutem freundlichen Service

Von DUBOIS-LAUWERS
vor 2 Wochen (07.01.2018)

nous y retournons régulièremement depuis 1979 et c'est encore toujours avec autant de plaisir : ambiance familiale, accueil chaleureux et professionnel, service garanti, repos et détente assurés dans un beau cadre soigné et très bien situé

vor 2 Wochen (07.01.2018)

Wie immer hervorragend und bestens.

vor 2 Wochen (07.01.2018)

Ein gut geführtes Familienunternehmen. Wir haben sehr wohl gefühlt.

3 / 5,0

Mir hat eine gemütliche Sitzmöglichkeit gefehlt.

Perfekt

40-49 Jahre
vor 2 Wochen (05.01.2018)

We were happy with this last minute booking. The room was very spacious. We enjoyed diner and breakfast.

Von van m.
40-49 Jahre
vor 2 Wochen (03.01.2018)

Heel prettig en proper hotel, hoewel een tikje oubollig. Prettige, rustige kamer. Rustige wijk en nabij activiteiten (ski en stad). Mogelijkheid tot bijvoorbeeld avondeten mist zeer zeker. We zijn erg blij met ons verblijf. Servicegraad is prima.

5 / 5,0

Fijne ruime, dubbele kamer (de 3-persoons)! Met eigen badkamer, en halletje voor skikleding en boots van het hele gezin. In de slaapkamer was meer dan voldoende plek voor een dubbel bed, een enkel bed, een kinderbed, kledingkasten, koffers, en om uitgebreid te rennen en te spelen voor de kleintjes. Het woonkamer-gedeelte was wat kleiner maar toch prettig, met een keukenblokje, TV (weinig zenders), nog een slaapbank, en tafeltje om te ontbijten voor twee personen. Overal goede verwarmingen die snel reageerden op de knoppen voor warmer/kouder; alle natte spullen droogden hierdoor snel en de temperatuur in het appartement was altijd aangenaam. De kamers/het hotel is een tikje ouderwets, maar alles was uiterst schoon en fris. Uitzicht alleen uit dakramen, maar wel ver. Kamer is ook goed donker te maken voor de nacht.

5 / 5,0

In een rustige buurt, niet ver lopen/rijden van de ski-pistes of het oude centrum. Voor kleine kindjes echter wel wandelwagen meenemen. 7 of 8 eigen parkeerplekken, maar langs de weg mag eventueel ook geparkeerd worden. Dit was aanvankelijk niet duidelijk en gaf wat parkeerstress, hetgeen dus niet nodig was.

5 / 5,0

Top. Alles was heel netjes en schoon, en de schoonmaaksters waren onmetelijk snel en efficiënt! We waren erg onder de indruk!

4 / 5,0

Uitstekende service, behalve van één (ouder) teamlid dat ons steeds onprettig te woord stond; alle overige medewerkers/eigenaars waren steeds zeer behulpzaam. Het internet met de wifi-codes op de kaartjes is nogal een gedoe, in onze ervaring. Weinig TV-zenders en niet praktisch (niet 1-2-3 bijv). Aanwezigheid van zwembad beneden: super! Normale, goede temperatuur (niet warm en niet koud). Handdoeken en warme douche daar ook bij aanwezig. Kortom: een genot!

5 / 5,0

Een plezier om de dag mee te beginnen: uiterst gevarieerd, diverse originele home-made jam-soorten, ei met spek, hardgekookte eitjes, goede keus aan lekkere broodjes, croissantjes, kleine cakes, veel belegsoorten, alles met veel zorg bereid: hartverwarmend. Met de kerstdagen een kleine attentie van chocola.

4 / 5,0

Tikje duur, maar uiterst correct.

Zurück nach oben ZERTIFIKAT Was ist das?