hotellogo Hotel Hornsgatanhotel logo

"Zeer tevreden"

Op basis van4,568 recensies op 17 portals
Gezin
30-39 jaren
Beoordeeld: 4 dagen geleden (25/04/2024)
Datum van ervaring: 04/2024

Très bonne expérience et satisfait des prestations, à refaire sans hésitation :)

Dear guest,
Thank you so much for your very kind review. It was a pleasure having you here and we hope to see you again!

Best regards,
Van Susanne Skyllberg
Gezin
60-69 jaren
Beoordeeld: 4 dagen geleden (25/04/2024)
Datum van ervaring: 04/2024

Det här hotellet är toppen och vi trivdes riktigt gott. Det är bara en sak som jag tycker i ska se över. Det är duschen i rum 2 där det ser ut att vara svartmögel. Jag var täppt i näsan hos er och det var det enda jag kunde tänka mig berodde på just det.

40-49 jaren
Beoordeeld: 5 dagen geleden (24/04/2024)

Hög musik hela natten från ca 22-04

Hej,
Stort tack för din feedback och för att du tar dig tid att skriva till oss. Vi tar verkligen till oss av det du skriver och ska göra allting för att förbättra oss!

Med vänliga hälsningar,
20-29 jaren
Beoordeeld: 6 dagen geleden (23/04/2024)
Datum van ervaring: 04/2024

Bra, enkla rum men trevlig personal. En toalettsits satt inte fast ordentligt. Dörrarna kunde ha varit mer ljudisolerade.

Hej,
Tack för din feedback, vi uppskattar verkligen att du tar dig tiden att skriva till oss. Vi är glada att du uppskattade vår service och vi ska göra allt vi kan för att förbättra de övriga punkterna. Varmt välkommen tillbaka!

Med vänliga hälsningar,
Van Johanna
Datum van ervaring: 04/2024

My daughter and I had a very good stay. Friendly and helpful service. The room was clean and comfortable.

Johanna,
Thank you for your positive feedback !
We hope to see you next time.

Kind regards Christian Hotel Hornsgatan
Stel
50-59 jaren
Datum van ervaring: 04/2024

Finns inte så mycket att klaga på. Ska vara att det var ett väldans liv så man knappt kunde sova, men man måste ju få ha party 🙂. Ett toppen hotell och jättegod frukost.

Hej,
Tack snälla för ditt fina omdöme, det gläder oss att höra att du trivdes så bra hos oss. Varmt välkommen tillbaka!
Personalen på Hotel Hornsgatan
Van Anna Lundbäck
Datum van ervaring: 04/2024

Trevlig personal och det var rent och fint. Synd att man hör så mycket ljud. Musik från nattklubben under stör nattsömnen och det är väldigt lyhört från korridoren.

60-69 jaren

Bra, trevlig personal
Skulle önska att det fanns badrock på rummet för att ta på sig vid besök till badrummet.

Van Anders Karlsson
Stel
70-79 jaren
Beoordeeld: 1 week geleden (20/04/2024)
Datum van ervaring: 04/2024

Utmärkt läge när man besöker Folkoperan.

Hej,
Tack för ditt fina betyg! Det betyder mycket för oss alla som arbetar på hotellet, varmt välkommen tillbaka.
Personalen på Hotel Hornsgatan
Van Anna Sigfrid
50-59 jaren
Beoordeeld: 1 week geleden (19/04/2024)
Datum van ervaring: 04/2024

Jättebra och så trevligt bemötande!

Terug naar boven CERTIFICAAT wat is dit?