Hotel Hornsgatan hotellogotyphotel logo

"Mycket nöjd"

Baserat på 4,823 utvärderingar längs med 17 portaler
Av Evelyn
50-59 år
Recenserad: 4 days ago (23/07/2024)
Datum för upplevelse: 07/2024

Wonderful and friendly staff, excellent breakfast, would love to stay again in the future.

Av Sara
50-59 år
Recenserad: 5 days ago (22/07/2024)

Hej
Allt var jättebra med rummet och personalen jättegulliga. Men det var galet festande med mikrofoner allsång och hela köret från 23-03:30 lördag och söndag så blev inte mycket sömn.
Inte ens öronproppar hjälpte. Jag brukar resa veckodagar och då är det noc inte så.

Hej Sara,

Tack för din snälla recension! Vad kul och höra att du tyckte om rummet och personalen. Vi ber om ursäkt för det störande ljudet. Vi jobbar på att lösa det problemet och uppskattar verkligen dina synpunkter och noterar de, tack så mycket för feedbacken.

Välkommen tillbaka i framtiden!

Med vänliga hälsningar,
Penelope Reception
Av Philippe
40-49 år
Recenserad: 1 vecka sedan (20/07/2024)

Personnel très sympathique
Très bonne situation

Dear Philippe,

Thank you for your kind review. We are glad to hear that you had a nice stay and liked the staff and the location. Welcome back in the future!

Kind regards,
Penelope reception
Inget offentligt namn
Affärs
50-59 år
Recenserad: 2 weeks ago (16/07/2024)

Bra, rent och mysigt.
Jag har dock två klagomål på själva rummet.
Det var på tok för varmt pga vädret och då fönstret saknade hasp så kändes det inte säkert att ha det öppet under natten då den låg i samma nivå som uteplatsen utanför. Jag skulle föreslå att ni monterar in fönsterhaspar på fönstren.

Rummet var rent och fint, men känslan förtogs en del av den håriga mattan på golvet. Jag kan förstå att det känns varmt och mysigt, men på ett ställe där så många passerar så känns det nästan omöjligt att hålla den ren.

Inget offentligt namn
60-69 år
Recenserad: 2 weeks ago (16/07/2024)

Allt var mycket bra!

Thank you for your positive feedback !

Kind regards Staff
Av b
50-59 år
Recenserad: 2 weeks ago (15/07/2024)

c

Av Åke Andersson
Par
70-79 år
Recenserad: 2 weeks ago (14/07/2024)
Datum för upplevelse: 07/2024

Alltid bra att bo på hotellet

Hej Åke,
Tack för ditt fina betyg! Det betyder mycket för oss alla som arbetar på hotellet, varmt välkommen tillbaka.
Personalen på Hotel Hornsgatan
Av Frida Lindström
40-49 år
Recenserad: 2 weeks ago (14/07/2024)
Datum för upplevelse: 07/2024

Vi är jättenöjda! Personligt hotell, trevlig och hjälpsam personal, underbar frukost. Enkelt men allt vi behövde var på plats.

Hej Frida,
Tack för ditt fina omdöme, det glädjer oss att höra att du trivdes så bra hos oss.

Personalen på Hotel Hornsgatan
Av Per Olof Sahlberg
60-69 år
Recenserad: 2 weeks ago (13/07/2024)

Jättebra!

Av Pernille Meyer
30-39 år
Recenserad: 2 weeks ago (12/07/2024)
Datum för upplevelse: 07/2024

Skønt ophold med fint værelse og morgenmad, venligt og hjælpsomt personale og fantastisk beliggenhed!

Dear Pernille,
Thank you for your positive feedback.
We hope you had a great time in Stockholm and love to see you soon again.

Kind regards Christian
Överst på sidan CERTIFIKAT Vad är det här?