Hotel Hornsgatan -hotellin logohotel logo

"Erinomainen"

Perustuu 4,621 arvioon 17 portaalissa
Pariskunta
Kokemuspäivä: 05/2024

Nice neighborhood full of shops and restaurants, nice panoramic point nearby, nearby transports; cozy, clean hotel, with all services; Varied, plentiful breakfast, allergy-friendly selection; Friendly staff always available to give informations and suggestions about the city; Comfortable rooms with a shared kitchen especially for families / Quartiere bello e pieno di attività, bel punto panoramico vicino, mezzi vicini; Albergo carino, semplice, pulito, con tutti i servizi; Colazione varia, abbondante, selezione attenta alle allergie; Staff cordiale e a completa disposizione per informazioni e suggerimenti sulla città; Comode le stanze con la cucina a comune soprattutto per famiglie

arvioijalta Marci Babineau
60-69 vuotta

Excellent and delightful

Dear Marci,
Thank you for you positive feedback. We are happy to hear that you enjoyed your stay!

Kind regards,
Hotel Hornsgatan

Very good

arvioijalta Ingrid Nilsson
70-79 vuotta
Arvosteltu: 2 viikkoa sitten (28/04/2024)
Kokemuspäivä: 04/2024

Mycket bättre än förväntat 😀 Perfekt läge - nära till allt ! God frukost med nybakat bröd.

Hej Ingrid!
Tack för ditt fina omdöme. Vad kul att du uppskattade läget och frukosten! Varmt välkommen tillbaka!

Hotel Hornsgatan
arvioijalta Anders
Kokemuspäivä: 04/2024

Bra service och trevlig personal, varmt mottagande.
Fin frukost!
Kommer absolut att återkomma!

Anders,
Roligt att höra att du trivdes hos oss på Hotel Hornsgatan.
Hoppas vi ses igen !

Vänliga Hälsningar
Christian Baard
arvioijalta Nice Mattsson
Kokemuspäivä: 04/2024

Ett supermysigt hotell i toppenläge och med riktigt genuint trevlig personal. Rekommenderas å det varmaste!

arvioijalta Riccardo

Wonderful
I really appreciate kindness of service and the location (Sodermalm, in my opinion is the best place to stay in Stockholm)

arvioijalta Caroline
Kokemuspäivä: 04/2024

Genuint och trevligt boende, bra läge.

Hej Caroline!
Tack för ditt positiva feedback. Vi är glada över att höra att du trivdes hos oss. Varmt välkommen tillbaka!

30-39 vuotta
Arvosteltu: 3 viikkoa sitten (25/04/2024)
Kokemuspäivä: 04/2024

Très bonne expérience et satisfait des prestations, à refaire sans hésitation :)

Dear guest,
Thank you so much for your very kind review. It was a pleasure having you here and we hope to see you again!

Best regards,
Ida
arvioijalta Susanne Skyllberg
60-69 vuotta
Arvosteltu: 3 viikkoa sitten (25/04/2024)
Kokemuspäivä: 04/2024

Det här hotellet är toppen och vi trivdes riktigt gott. Det är bara en sak som jag tycker i ska se över. Det är duschen i rum 2 där det ser ut att vara svartmögel. Jag var täppt i näsan hos er och det var det enda jag kunde tänka mig berodde på just det.

Hej Susanne!
Tack för ditt fina omdöme. Vi blir glada över att höra att du trivdes hos oss! Jag har noterat ditt feedback angående duschen i badrum 2 och vi ska se över om det eventuellt har missats i städningen! Varmt välkommen tillbaka!

Reception
Takaisin yläreunaan SERTIFIKAATTI mikä tämä on?