Hôtel**** L'Adresse hotel logohotel logo
Public Reviews Score
91%

"Very satisfied"

Based on 3,139 reviews across 8 portals
:
By Chalent
Leisure travelers
30-39 years
Reviewed: 8 years ago (07/07/2018)
Date of experience: 07/2018

Très bon séjour etpersonnel attentif à nos demandes

No Public Name
Leisure travelers
30-39 years
Reviewed: 8 years ago (07/07/2018)
Date of experience: 07/2018

Accueillant très bien situé. Nous reviendrons très prochainement

By Dena Turner
Leisure travelers
40-49 years
Reviewed: 8 years ago (07/07/2018)
Date of experience: 07/2018

Great location, helpful and friendly staff. The room was clean and spacious. Bonus to have parking. Will definitely be back!

No Public Name
Leisure travelers
50-59 years
Reviewed: 8 years ago (07/07/2018)
Date of experience: 07/2018

Excellent perfect location

By BARD
Leisure travelers
70-79 years
Reviewed: 8 years ago (01/07/2018)
Date of experience: 06/2018

Nous n'avons jamais été déçus par nos séjours, à noter particulièrement l'accueil et la dimension humaine en toutes saisons.

By Gavillet
Leisure travelers
30-39 years
Reviewed: 8 years ago (27/06/2018)
Date of experience: 06/2018

Super Aufenthalt und immer freuntliches Personal

No Public Name
Leisure travelers
60-69 years
Reviewed: 8 years ago (26/06/2018)
Date of experience: 06/2018

Good location, close to the old town. Large, nicely decorated room and a good shower. Friendly staff. A good breakfast to see us on the way to our ferry home. Thank you.

No Public Name
Leisure travelers
60-69 years
Reviewed: 8 years ago (21/06/2018)
Date of experience: 06/2018

A nice modern efficient hotel in an excellent location

By Henriod
Leisure travelers
60-69 years
Reviewed: 8 years ago (14/06/2018)
Date of experience: 06/2018

Très satisfaisante. Nous reviendrons certainement dans votre hôtel. . J'ai juste la même réflexion que la dernière fois: il faudrait un petit "sèche-serviette électrique à la salle de bains" ou davantage de suspends , car les serviettes ne sèchent pas donc...odeur... donc lavage... . Autrement, tout est bien. Cordialement. C. Henriod
Pour le petit déjeuner, je suis diabétique il ne m'est donc pas possible de manger "normalement".

By lange
Leisure travelers
50-59 years
Reviewed: 8 years ago (11/06/2018)
Date of experience: 06/2018

super,tolle Zimmer !

Back to Top CERTIFICATE what's this?