Hotel Metropol by Maier Privathotels hotel logohotel logo
Public Reviews Score
92%

"Very satisfied"

Based on 16,009 reviews across 12 portals
:
No Public Name
Business
50-59 years
Reviewed: 6 days ago (19/06/2026)
Date of experience: 06/2026

Habe mich sehr wohlgefühlt. MA am Empfang sehr nett und zuvorkommend.

Lieber Axel,

danke, dass Sie sich die Zeit für eine kurze Bewertung genommen haben. Dass Ihre Bewertung dann auch noch so toll ausgefallen ist, macht uns sehr stolz und glücklich. Klasse, dass Sie sich wohl bei uns gefühlt haben. Das ist unsere oberste Priorität. Wir haben viel Freude daran, Sie jederzeit erneut bei uns willkommen zu heißen.

Beste Grüße
Ihre Paula
No Public Name
Couple
60-69 years
Reviewed: 1 week ago (17/06/2026)
Date of experience: 06/2026

Very good. Everything we needed.

Dear Charles,

thank you so much for review. It's a great pleasure to read you positive feedback on our hotel and especially on our service. It makes us happy and proud the friendly service of our recpetionist team made your stay with us especially enjoyable. We are trying to walk the extra mile for our guests and see your feedback as a motivation to go on our way in the future.

Looking forward to welcome you again.

Best regards
Paula
No Public Name
Alone
80+ years
Reviewed: 1 week ago (17/06/2026)
Date of experience: 06/2026

Günstge Lage, hervorragend geeignet für einen Besuch in München

Lieber Gast,

danke für die Zeit die sich für Ihre Bewertung genommen haben. Wir freuen uns natürlich darüber, dass diese so positiv ausgefallen ist und Sie einen schönen Aufenthalt bei uns hatten. Klasse, dass die zentrale Lage für Sie sehr günstig war.

Gerne heißen wir Sie wieder einmal bei uns willkommen.

Beste Grüße
Ihre Paula
No Public Name
Family
50-59 years
Reviewed: 1 week ago (17/06/2026)
Date of experience: 06/2026

I consider it very good and will recommend to others.

Dear guest,

thanks for your visit and your review. We are delighted to read you were very happy and convenient with your stay at Metropol. Great you would also recommend our hotel to others. You praise the friendilness of our staff as excellent which makes us happy. At the same time we see you had some struggles with the AC. Please feel free to ask fro support at the reception with any issue.

Overall your stay was a very enjoyable therefore we hope to welcome you again in the future.

Best regards
Paula
By FuhChing Sang
Family
60-69 years
Reviewed: 1 week ago (17/06/2026)
Date of experience: 06/2026

Overall, we were very satisfied with our stay at this hotel. If we visit Munich again in the future, we would definitely stay here again.

Dear guests,

thanks for takting the time to share your impressions with us. We are so happy about to read your stay with us was such a good and enjoyable one. Great the comfort and amenities of your room made your stay so enjoyable. We are also delighted to read you appreciated the helpful and friendly service of our staff a lot. We are always happy to help and assiste our guests.

Great you found our hotel via online research and were so happy with your choice.

Looking forward to welcome you again.

Best regards
Paula
No Public Name
Couple
50-59 years
Reviewed: 1 week ago (16/06/2026)
Date of experience: 06/2026

Very positive and a convenient location.

Lieber Gast,

danke für Ihre Bewertung. Toll, dass Sie eine so positive Erfahrung während Ihres Aufenthaltes bei uns im Metropol gemacht haben. Wir freuen uns, dass Sie sich im Zimmer wohl gefühlt haben und auch die Freundlichkeit unserer Mitarbeiter zu Ihrem angenehmen Aufenthalt beigetragen hat. Klasse, dass die zentrale Lage für Sie auch ideal war.

Über einen erneuten Besuch von Ihnen würden wir uns sehr freuen.

Beste Grüße
Ihre Paula
No Public Name
Friends
60-69 years
Reviewed: 1 week ago (16/06/2026)
Date of experience: 06/2026

sehr angenehm

Lieber Gast,

schön, dass Sie uns besucht haben und sich die Zeit für eine Bewertung genommen haben. Es freut uns, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt hatten und alles als sehr angenehm wahrgenommen haben.

Gerne heißen wir Sie wieder einmal bei uns willkommen.

Beste Grüße
Ihre Paula
By B.Gutsche
Couple
70-79 years
Reviewed: 1 week ago (16/06/2026)
Date of experience: 06/2026

Sehr gemütlich und geschmvoll eingerichtet

Lieber Burkard,

es hat uns sehr gefreut, Sie erneut bei uns willkommen zu heißen. Toll, dass Sie auch dieses Mal von unserm Hotel und Service begeistert waren. Ihr Lob über unser freundliches Personal, insbesondere auch für Markus, macht uns stolz und glücklich. Zudem ist es eine tolle Motivation für alle unsere Mitarbeiter, welche wir gerne gleich weiterleiten. Es freut uns auch zu lesen, dass Sie unsere modern eingerichteten Zimmer sehr gemütlich wahrgenommen haben und sich wohl gefühlt haben.

Gerne heißen wir Sie noch viele weitere Male bei uns willkommen.

Beste Grüße
Ihre Paula
By Erik
Couple
60-69 years
Reviewed: 1 week ago (15/06/2026)
Date of experience: 06/2026

Wondrous and fun.

Dear Erik,

thanks for your visit and for taking the time to share your experiences with us and other guests. We are delighted to read you experienced an wonderful and fun stay at our hotel. Great the your overall experience with us was so good and you especially enjoyed the breakfast we offer.

Should you visit Munich in the future, we really hope you will choose to stay with us again.

Best regards
Paula
By H.Metzger
Alone
80+ years
Reviewed: 2 weeks ago (14/06/2026)
Date of experience: 06/2026

Ich war wie schon beim letzten Mal mit allem sehr zuftieden
Besonders erfreulich die Freundlichkeit des Personals

Lieber Werner,

es hat uns viel Freude gemacht, Sie erneut bei uns willkommen zu heißen. Schön, dass wir auch für diesen Aufenthalt so viel positives Lob von Ihnen erhalten. Wir freuen uns, wenn wir noch viele weitere Male Ihre herzlichen Gastgeber in München sein dürfen.

Beste Grüße
Ihre Paula
Back to Top CERTIFICATE what's this?