La Fenice et des Artistes logotipo del hotelhotel logo
Nuestro índice de satisfacción

"Excelente"

Basado en 2.257 valoraciones en 13 portales
Sin nombre público
Opinión enviada: hace 5 meses (01/03/2020)

La valoración no tiene comentarios

Thanks a lot for this wonderfull 100%! We all hope to see you back here again very soon. Kind regards from all of us.
Sin nombre público
Opinión enviada: hace 6 meses (24/02/2020)

Sin nombre público
Opinión enviada: hace 6 meses (21/02/2020)

La valoración no tiene comentarios

Grazie davvero per questo ottimo punteggio! Siamo felici abbia passato un buon soggiorno qui da noi, speriamo di riaverla presto di nuovo tra i nostri ospiti. Un cordiale saluto da parte di tutto lo Staff.
Sin nombre público
Opinión enviada: hace 6 meses (21/02/2020)

La valoración no tiene comentarios

Grazie per averci lasciato la sua opinione, è molto importante per noi. Un cordiale saluto, Responsabile relazioni con la clientela
Por ROIENA
Opinión enviada: hace 8 meses (10/12/2019)
Fecha de la experiencia: 12/2019

La valoración no tiene comentarios

Thank you very much for this great review! Happy to know you loved your stay here at our Hotel! Kind regards from all of us.
Sin nombre público
Opinión enviada: hace 9 meses (18/11/2019)
Fecha de la experiencia: 11/2019

La valoración no tiene comentarios

Thanks a lot for this great review! We are happy you enjoyed your stay! Best wishes - Guest relations Manager
Por Klaas
Opinión enviada: hace 9 meses (05/11/2019)
Fecha de la experiencia: 11/2019

La valoración no tiene comentarios

We thank you very much for having left us your feedback, it's important for us to know in order to always ameliorate. Best wishes, and looking forward to have you soon here again as our guest.
Por Schulz
Opinión enviada: hace 9 meses (31/10/2019)

La valoración no tiene comentarios

Thank you a lot for having left us this review, we are glad you had a nice stay here with us. Best wishes, Customer relations Manager
Sin nombre público
Opinión enviada: hace 10 meses (21/10/2019)

La valoración no tiene comentarios

Thank you very much for this beautiful review!! We are glad you enjoyed your stay. Best wishes, Guest relations manager
Por Robert Castellano
Opinión enviada: hace 10 meses (14/10/2019)

La valoración no tiene comentarios

Grazie molte Sig. Castellano per il suo ottimo feedback, siamo lieti abbia passato un bel soggiorno qui da noi. Saluti da Venezia e da tutto il nostro Staff
Volver al inicio de la página CERTIFICADO ¿qué es esto?