l'Abbaye du Palais hotel logohotel logo
Public Reviews Score
95%

"Very satisfied"

Based on 853 reviews across 6 portals
:
By Eric Jan van de Veen
Couple
60-69 years
Reviewed: 1 week ago (18/06/2026)
Date of experience: 06/2026

Was derde bezoek. Zou traditie kunnen worden. Alsof je thuis komt.

No Public Name
Family
30-39 years
Reviewed: 1 week ago (16/06/2026)
Date of experience: 05/2026

Helemaal tot rust gekomen en genoten van alles wat jullie te bieden hebben. De kids hebben zich ook uitstekend vermaakt met alle leuke speeltoestellen/zwembad/kabouterbos/activiteiten en elkaar. Heerlijke week!

No Public Name
Couple
60-69 years
Reviewed: 1 week ago (15/06/2026)
Date of experience: 06/2026

Ons verblijf bij L´Abbaye du Palais is het hoogtepunt van onze vakantie geweest. Alles klopte en we voelden ons er thuis. Daarna nog op 3 plekken overnacht in heel mooie delen van Frankrijk en daar ook zeker van genoten, maar de accommodatie, catering en gastvrijheid kunnen niet tippen aan die van Marieke en Sander.

By Rudd
Family
60-69 years
Reviewed: 3 weeks ago (02/06/2026)
Date of experience: 05/2026

We had an excellent stay and will definitely be returning.

By Margriet Sleeking
Friends
60-69 years
Reviewed: 2 months ago (02/05/2026)
Date of experience: 04/2026

Sander, Marieke en hun dochters hebben in de 3 jaar tijd heel veel opgeknapt. Het zijn zeer gastvrije en lieve mensen waarbij Sander samen met zijn dochter fantastisch lekker kunnen koken

By Linda van Rosmalen
Couple
60-69 years
Reviewed: 2 months ago (23/04/2026)
Date of experience: 04/2026

Hele warme leuke mensen met oog voor perfectie. Niets is tegek.

By Sara
Family
30-39 years
Reviewed: 9 months ago (24/09/2025)
Date of experience: 09/2025

Sander, Marieke en de dochters haalden alles uit de kast om ons een zo aangenaam mogelijk verblijf te gunnen. Ze doet het duidelijk met hart en ziel. Bedankt voor de goeie zorgen.
Sven, Sara en Rosie

No Public Name
Couple
30-39 years
Reviewed: 9 months ago (21/09/2025)
Date of experience: 09/2025

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad. Precies wat we nodig hadden. Mooie kamer, heerlijk ontbijt en diner, gastvrij, fijn ontspannen.

By Jarrossay Michel et Jany,..
Couple
70-79 years
Reviewed: 9 months ago (19/09/2025)
Date of experience: 09/2025

Expérience globale très satisfaisante et très agréable! Vous serait-il possible de nous envoyer la recette du saumon fumé avec sa sauce au miel ? C'était un vrai régal!

By Verlyndes
Couple
60-69 years
Reviewed: 9 months ago (16/09/2025)
Date of experience: 09/2025

Un très agréable séjour dans une demeure magnifique,un cadre naturel splendide,on a vraiment envie d’y revenir,un accueil très chaleureux et très attentionné,un grand merci…

Back to Top CERTIFICATE what's this?