hotellogo l'Abbaye du Palaishotel logo

"Fantastisch"

Op basis van686 recensies op 7 portals
Van van den Doel
30-39 jaren
Beoordeeld: 4 dagen geleden (13/08/2022)
Datum van ervaring: 08/2022

We hadden veel verhalen gehoord en klopte helemaal missen. Misschien nog wel beter dan de verhalen. Prachtige locatie. Saskia en Martijn ( en zoon ) zo ontzettend gastvrij. Het eten was echt grandioos.
Zeer gastvrij gevoel. Meer dan welkom vanaf minuut 1

Van Kate
30-39 jaren
Beoordeeld: 6 dagen geleden (11/08/2022)
Datum van ervaring: 08/2022

Heerlijk verblijf en we genieten er altijd, daarom komen we vaker terug.
- fantastisch eten
- goed van vertrouwen
- ruime opzet terrein
- aardige eigenaren
- mooie kamers
- lekker zwembad

Wat kan er beter?
- de bedden zijn erg hard en de kussens erg zacht. Ik krijg elke keer last van mijn rug en nek als ik er ben geweest.
- kwalitatief was het eten nog steeds top, maar had ik wel het idee dat de porties kleiner waren en er minder werd gevarieerd met de wijn. Wellicht dat ze ook last hebben van de inflatie.

Van villain
50-59 jaren
Beoordeeld: 6 dagen geleden (11/08/2022)

séjour fabuleux
je reviendrai hors saison été

40-49 jaren
Beoordeeld: 1 week geleden (08/08/2022)
Datum van ervaring: 08/2022

Environnement magnifique et ressourçant. Manger tous a la même table c est familial et super. Le frigo en self service est une très bonne idée. Merci pour la bonne humeur.

Van Joy
40-49 jaren
Beoordeeld: 1 week geleden (08/08/2022)
Datum van ervaring: 08/2022

Heel leuk maar we adviseren wel nieuwe matrassen want die in de suite waren zeer hard

30-39 jaren
Beoordeeld: 2 weeks ago (06/08/2022)
Datum van ervaring: 07/2022

Heel fijne ervaring, een paradijs voor zowel kinderen als ouders. Er hangt een heel aangename rustige sfeer. We hebben van begin tot einde hebben we genoten. Martijn en Saskia zijn hele rustige lieve mensen. En Martijn zijn kookkunsten zijn topè

40-49 jaren
Beoordeeld: 2 weeks ago (05/08/2022)
Datum van ervaring: 07/2022

Super eten! We hebben elke avond meegegeten!

Van Roger en Saskia van Meer
50-59 jaren
Beoordeeld: 2 weeks ago (03/08/2022)
Datum van ervaring: 08/2022

Warm, sfeervol, smaakvol en rustgevend. In de sfeer van de oude abdij met leuke extras als massage, petanquen, diverse workshops mogelijk. Een aanrader!!

50-59 jaren
Beoordeeld: 2 weeks ago (02/08/2022)

Bon accueil. Établissement familial

Van John en Wil
60-69 jaren
Beoordeeld: 2 weeks ago (01/08/2022)
Datum van ervaring: 07/2022

geweldig, jammer dat we op een woensdag en donderdag hadden geboekt woensdag was er geen diner en donderdag was er een gezamenlijke avond die overigens heel gezellig was, daardoor misten we het tafel diner maar al met al een super gezellig verblijf

Terug naar boven CERTIFICAAT wat is dit?