Land-gut-Hotel Zur Brücke Hotel Logohotel logo

"sehr gut"

Basierend auf 1.686 Bewertungen auf 9 Portalen
Von Albert en Carlien
50-59 Jahre
Bewertung abgegeben: vor 3 Monaten (27.08.2022)
für den Zeitraum: 07.2022

Wij zijn zeer tevreden met ons verblijf. Fietsen konden netjes in de afgesloten garage, onze kamer had een terras, het eten was top. Vriendelijke eigenaar/personeel. Wij gaan hier zeker nog een keer naartoe. Ruime parkeergelegenheid.

Von Will Post
70-79 Jahre
Bewertung abgegeben: vor 3 Monaten (27.08.2022)
für den Zeitraum: 08.2022

Zeer gastvrij en fijn hotel in een mooie omgeving.

Von Donaat
60-69 Jahre
Bewertung abgegeben: vor 3 Monaten (16.08.2022)
für den Zeitraum: 08.2022

het verblijf is voor de volle 100 % meegevallen. het gevoel van rust en vakantie doet ons nu nog veel deugd. mooie kamer met balkon, jammer van het verkeer, maar dit laatste is nu eenmaal niet te wijten van de werking van het hotel

50-59 Jahre
Bewertung abgegeben: vor 3 Monaten (15.08.2022)
für den Zeitraum: 08.2022

lekker eten, vriendelijk ontvangst, mooie ruime schone kamer, goede uitvalbasis voor mooie motorritten, binnen stalling voor motoren, komen hier beslist terug. op terras zou iets meer schaduw gezien de hoge temperaturen (hitte golf) toen wij er waren prettig geweest zijn. meer parasols plaatsen.

Von Familie Drenth / Aalderink
Freunde
60-69 Jahre
Bewertung abgegeben: vor 4 Monaten (09.08.2022)
für den Zeitraum: 08.2022

Het ontbijt hield niet over. Maar voor de rest was alles fantastisch

Von Smit
70-79 Jahre
Bewertung abgegeben: vor 4 Monaten (06.08.2022)
für den Zeitraum: 08.2022

Alles was voor ons goed een min puntje het verkeer voor de deur al van vroeg af

60-69 Jahre
Bewertung abgegeben: vor 4 Monaten (25.07.2022)
für den Zeitraum: 07.2022

Zeer prettig hotel, zeer comfortabele en aangename kamer, alles zeer schoon en verzorgd, heel prettig personeel en goed management. Een foutje in de rekening dat ik pas na thuiskomst zag werd na één mailtje onder aanbieding van excuses uitermate correct en snel rechtgezet. Zeer mooie omgeving ook (Biggesee).

Von Familie Kratzer
50-59 Jahre
Bewertung abgegeben: vor 4 Monaten (25.07.2022)
für den Zeitraum: 07.2022

das ganze paket hat sich auf jeden fall gelohnt.

Familie
40-49 Jahre
Bewertung abgegeben: vor 4 Monaten (23.07.2022)
für den Zeitraum: 07.2022

Gutes Hotel mit einen sehr schönen Biergarten, der leider an der Straßenseite liegt, aber wahrscheinlich nicht anders machbar ist. Hat uns aber nicht gestört.

Von kees dragt met echtgenote
80+ Jahre
Bewertung abgegeben: vor 4 Monaten (19.07.2022)
für den Zeitraum: 07.2022

Een gastvrij hotel met zeer vriendelijk personeel (Jenny en Diana), we voelden ons welkom en zeer op ons gemak, kortom wij hadden een heerlijk verblijf van 7 dagen.

Zurück nach oben ZERTIFIKAT Was ist das?