Le Refuge logo tvrtkehotel logo
Public Reviews Score
90%

"Vrlo zadovoljan/na"

Na temelju 1,868 recenzija
:
Nema javnog imena
Par
50-59 godine
Ostavljena recenzija: Prije 6 tjedana (07/05/2026)
Datum iskustva: 05/2026

A comfortable and well situated hotel in Tignes

Nema javnog imena
Posao
50-59 godine
Ostavljena recenzija: Prije 6 tjedana (04/05/2026)
Datum iskustva: 04/2026

Tout était parfait pour mes collaborateurs, ils ont bien apprécié votre hôtel.

Nema javnog imena
Prijatelji
40-49 godine
Ostavljena recenzija: Prije 7 tjedana (03/05/2026)
Datum iskustva: 05/2026

Descent experience. You will need to redo the bathrooms, they are bad

Desponds Catherine
Par
60-69 godine
Ostavljena recenzija: Prije 7 tjedana (02/05/2026)
Datum iskustva: 04/2026

Comme d'habitude, services agréables tout pour passer un bon séjour

Nema javnog imena
Obitelj
50-59 godine
Ostavljena recenzija: Prije 7 tjedana (30/04/2026)
Datum iskustva: 04/2026

Bien placé, bon petit déjeuner, chambre très bien. Parties communes…comme à l’époque.

Nema javnog imena
Obitelj
50-59 godine
Ostavljena recenzija: Prije 2 mjeseci (27/04/2026)
Datum iskustva: 04/2026

Hôtel bien situé face aux pistes, proche des parkings, avec une superbe salle de petit déjeuner qui offre une vue splendide sur la chaîne montagneuse et pistes de ski

GRALL
Par
60-69 godine
Ostavljena recenzija: Prije 2 mjeseci (26/04/2026)
Datum iskustva: 04/2026

Très bon séjour , hôtel vraiment bien placé

Bernard
Obitelj
60-69 godine
Ostavljena recenzija: Prije 2 mjeseci (26/04/2026)
Datum iskustva: 04/2026

J’avais demandé une chambre avec deux lits car j’accompagnais mon petit-fils pour fêter ses 15 ans, et nous n’avons pas été déçu. Séjour très positif tant et si bien que si je reviens sur Tignes mon choix se fera en priorité sur le Refuge.

NEVEU
Obitelj
60-69 godine
Ostavljena recenzija: Prije 2 mjeseci (24/04/2026)
Datum iskustva: 04/2026

très satisfaisante ! cette expérience est à réitérer et à recommander

Evaly P.
Obitelj
50-59 godine
Ostavljena recenzija: Prije 2 mjeseci (17/04/2026)
Datum iskustva: 04/2026

L'hôtel est vraiment bien situé. Les personnes y travaillant sont très agréables. Nous aimons bien ce type d'hôtel à taille humaine. Nous sommes venus dans une période plus calme donc avec moins de monde. Il est vrai que le manque de restaurant et donc de dîner le soir nuit un peu au charme recherché pour ce type d'hôtel.

Natrag na vrh POTVRDA što je ovo?