Public Reviews Score

Basierend auf 1.457 Bewertungen auf 11 Portalen
Von Hans van Rossum
Paar
70-79 Jahre
Bewertung abgegeben: vor 2 Wochen (13.10.2021)
für den Zeitraum: 10.2021

Een paar opmerkingen. Bij aankomst kregen wij een gratis koffie met gebak aangeboden. Omdat wij op zondag 10 oktober arriveerden wilden wij daar in de middag gebruik van maken omdat we de dagen daarop onze plannen hadden. Dus om 16.00 naar het restaurant. Het was druk omdat het een zonnige dag was. We moesten lang wachten voordat wij door een aardige medewerkster werden geholpen, maar we hadden geen haast. Wij vroegen haar om twee koffie met gebak en toonde haar de bij aankomst ontvangen voucher. Op datzelfde moment kwam een mannelijke medewerker met bril van ruim 50 jaar met getatoeëerde armen op haar af en instrueerde haar dat zij ons niet mocht helpen omdat het druk was en wij maar vaste hotelgasten waren. Wij moesten wachten..Zij verontschuldigde zich bij ons en ja, zij kon er ook niets aan doen.Na 45 minuten wachten zijn wij maar zelf de stukjes taart gaan ophalen in de Konditorei en omdat de koffie niet geschonken mocht worden, dus alleen de taart maar genuttigd. De eerste slechte ervaring. Dan het eerste diner op zondag 10 oktober. We kregen een bord met twee kleine stukken bruin leerachtig zogenaamd vlees met heel veel onsmakelijke saus er overheen gegoten en dat was het dan. Daarbij een klein bakje met kleine stukjes aardappel op sap. Het geheel was ronduit smerig, het voorgerecht werd ook maar vergeten. Daar kwamen we later achter toen andere gasten eerst een voorgerecht kregen opgediend. De tweede dag kregen we een paar balletjes vlees met een paar stukjes aardappel, dat alles drijvend in een enorme hoeveelheid geelachtige vloeistof en als groente een kommetje met zogeheten salade, bestaande uit een paar uitgedroogde wortelslierten, een paar blaadjes onkruid, een spinazieblaadje en weer veel onbestendige vloeistof. Beschamend om dit aan gasten voor te zetten. Ook door andere gasten werd er schande van gesproken. De derde dag zijn wij maar in een echt restaurant gaan eten en dat was een verademing. Eindelijk normaal eten met een echte frisse salade. De laatste dag weer in het hotel gegeten. Broccoli kwam uit de koelkast, alles veel te zout en de soep had weer zon onbestendige smaak. Het kon net zo goed de inhoud van een pedaalemmer en de blender zijn. Kortom, het diner is echt totaal onaantrekkelijk in uw hotel in Alken en van het allerlaagste niveau. Je kunt het eigenlijk geen diner noemen, zeker in vergelijking tot de gerechten van de kaart want die zagen er heel wat aantrekkelijker uit. Daarnaast is de bewuste man van 50+ ook weer in de avond werkzaam in het restaurant en hij staat ons bij binnenkomst op de vierde dag ronduit onbeschoft te woord. Bij aankomst in het restaurant botweg en op een felle en agressieve manier gebiedend vragend naar de Kammer ( hij bedoelde te zeggen: mag ik uw kamernummer) waarop ik hem corrigeerde met een aanvullend bitte. Nadat ik hem geïrriteerd had geantwoord dat hij nu rustig moest blijven werden wij totaal genegeerd en door een aardige jonge serveerster geholpen. Wat een vreselijk onbeschoft en klantonvriendelijkheid mens is deze man. Een schande dat zo iemand in uw restaurant werkt. Hij houdt constant alle vrouwelijke medewerkers in de gaten, probeert bij iedereen de joker te spelen aan de tafel, maar het is een totaal klantonvriendelijkheid mens dat zich absoluut niet weet te gedragen en gewoon onbeschoft is. Er liepen ook gasten weg uit het restaurant omdat hij hen bleef begroeten met goedemorgen terwijl het al 19.00 uur was. Toen deze klant hem, in verwarring gebracht, voor de derde keer corrigeerde en hij bleef volhouden dat het toch goedemorgen was stonden ze beiden op en verlieten het restaurant om ergens anders te gaan eten en wij gaven hen groot gelijk. Niet iedereen is hier van gediend blijkt maar. Over de vrouwelijke medewerkers niets dan goeds. Het ontbijt was prima en de dames daar waren bijzonder vriendelijk en correct. Alleen dit heerschap is een smet op uw hotel. Wij komen hier niet meer terug.

Sehr geehrter Gast,

vielen Dank für Ihr Feedback und Ihre Bewertung.
Wir bedauern die Komplikationen während Ihres Aufenthaltes sehr.

Wir werden den Sachverhalt, wie von Ihnen geschildert, selbstverständlich prüfen und intern besprechen und entschuldigen uns für die Unanehmlichkeiten.

Wir wünschen Ihnen eine schöne Zeit und bleiben Sie gesund.

Mit freundlichen Grüßen
Ihr Team vom Moselhotel und Burg-Cafe in Alken
Von J.Noordam
Paar
60-69 Jahre
Bewertung abgegeben: vor 2 Monaten (22.08.2021)
für den Zeitraum: 08.2021

wij,mijn vrouw en ik, hebben het verblijf in dit hotel als zeer plezierig ervaren! De kamer , het uitzicht, wij hadden een kamer aan de voorkant, het personeel, heel vriendelijk, beleefd en behulpzaam, kortom , een aangenaam verblijf. Wij komen hier zeker terug.

Lieber Gast,

vielen Dank für Ihre Bewertung und Ihr positives Feedback.
Schön, dass es Ihnen bei uns gefallen hat. Wir hoffen, Sie bald wieder zu sehen.

Mit freundlichen Grüßen
Ihr Team vom Moselhotel Burg-Cafe in Alken
Kein öffentlicher Name
Familie
20-29 Jahre
Bewertung abgegeben: vor 3 Monaten (23.07.2021)
für den Zeitraum: 07.2021

Wir haben uns insgesamt wohl gefühlt in dem Hotel. Das Zimmer war zwar klein, aber gemütlich.
Der Service war morgens deutlich besser als am Abend.
Das Frühstück war abwechslungsreich und es gab sehr leckeres Rührei.

Sehr geehrter Gast,

vielen Dank für Ihre Bewertung und Ihr Feedback.

Unsere Gäste liegen uns stets am Herzen und wir freuen uns, wenn es Ihnen insgesamt bei uns gefallen hat. Ihre Anregungen werden intern noch einmal besprochen.

Wir hoffen, Sie demnächst wieder bei uns begrüßen zu dürfen und wünschen Ihnen bis dahin alles Gute.

Ihr Team vom Moselhotel Burg-Cafe in Alken
Zurück nach oben ZERTIFIKAT Was ist das?