Moselromantikhotel Panorama Hotel Logohotel logo
88%

"sehr gut"

Basierend auf 1.698 Bewertungen
vor 5 Tagen (15.07.2017)

Een aangenaam verblijf, mede door vriendelijk en prettig personeel op een prima plek !

5 / 5,0

De mensen van het hotel zijn vriendelijk, hebben plezier in hun werk en doen echt hun best om je een fijne vakantie te bezorgen.

4 / 5,0

Heerlijke broodjes, genoeg keuze voor beleg, veel fruit en alles even vers. Je gebakken eitje, pannenkoekje etc. worden ter plekke klaargemaakt en bij je gebracht.

4 / 5,0

Wij hadden half pension. We waren blij verrast met een keuzemenu van drie hoofdgerechten ( iedere dag een andere keuze). Soep en dessert stonden vast, maar elke dag erg lekker en met zorg klaargemaakt. Voor grote eters misschien wat weinig, maar voor ons meer dan genoeg!

3 / 5,0

Het bad was erg klein en eigenlijk niet geschikt om ook in te douchen en in het dekbed zat een grote vlek. Je kunt geen Nederlandse tv zender ontvangen.

zie bovengenoemde punten.

Von Inge Z.
vor 6 Tagen (14.07.2017)

Mein Eindruck von diesem Hotel. Würde ich sofort wieder Buchen und Weiterempfehlen, da man in sehr guten Händen ist . Und das ganze Hotel einen sehr guten Eindruck Hinterlässt. Und das Personal wenn man etwas hat oder braucht, mit denen spricht, wird sofort erledigt, super weiter so.

sehr freundliches personal

5 / 5,0

selten so ein frühstück erhalten. gab alles was man eigentlich zum frühstück braucht. sogar Spiegel oder Rührei mit Speck. Super Weiter so.

5 / 5,0

schöne Einrichtung .ist alles vorhanden was man braucht. frühstück war hervorragend.

4 / 5,0

Zimmer werden auch nach zwei Übernachtungen gereinigt. betten super Matratzen klasse. Kopfkissen könnten etwas fülliger sein.

4 / 5,0

sind nach einer Schiffsfahrt mit Taxi nach hause. war kein Problem Fahrer war sehr freundlich trotz ich leicht angetruncken war. preise auch annehmbar.

4 / 5,0

Etwas Ältere Ausstattung .war aber alles da. Fernseher, Kühlschrank, Internet, Föhn,. wie es in den anderen Zimmern aussieht weiß ich leider nicht da ich nicht dort geschlafen habe.

5 / 5,0

Preis führ dieses Hotel sehr gut ,war sehr überrascht .

Von EricDT
vor 6 Tagen (14.07.2017)

Op de "te warme kamer" na , is het verlof in Hotel Panorama terug zeer goed meegevallen. Een pracht van een ontbijtbuffet , ruim keuzemenu (bij halfpension) en zeer vriendelijk personeel waarvan er een paar zeer goed Nederlands praten ! Wij waren er al enkele malen en komen er zeker terug.

5 / 5,0

zeer zeer degelijk ontbijtbuffet!

5 / 5,0

elke dag een keuzemenu (3 ) voor elk wat wils.

3 / 5,0

we waren zoals steeds met de wagen - de reis - vooral terugreis verliep niet vlot door de vele werken in Duitsland...

3 / 5,0

we hadden een ruime kamer met zithoek in het bijgebouw (nieuwbouw) waar er spijtig genoeg onvoldoende verluchting was - venster kon niet open - dus volgende maal boek ik zeker kamer met balkon - want terug komen doe ik wel

Von Ludovicus s.
vor 6 Tagen (14.07.2017)

zeer goed hotel met uitgebreid ontbijtbuffet, het avondeten in halfpension was van prima kwaliteit en heel smakelijk. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Echt een aanrader.

ruim en comfortabel

uitstekend

vor 1 Woche (10.07.2017)

Dit was ons 3e bezoek. Jammer dat ons verblijf niet was in de gevraagde , en afgesproken kamer was . We verbleven in de kamer boven het zwembad. nr.34. Het was er niet zo fris. Misschien een volgende keer beter. f

80+ Jahre
vor 2 Wochen (09.07.2017)

we komen nu al 5 jaar...prima uitstekend

Von Frans H.
80+ Jahre
vor 2 Wochen (09.07.2017)

Geweldige dagen gehad met een prima bediening ( met een bijzondere bediening in de eetzaal zeer vriendelijk en behulpzaam),

4 / 5,0

Alleen te kleine badkamer en verouderd

50-59 Jahre
vor 2 Wochen (08.07.2017)

Hotelkamer geboekt 2 uur van te voren. Vriendelijk ontvangst en een grote kamer. Top.

niet van toepassing

Von jong g.
30-39 Jahre
vor 2 Wochen (08.07.2017)

Zeker voor herhaling vatbaar, moesten we een terras met uitzicht hebben! Zeer vriendelijk personeel en lekker eten! Zeer kindvriendelijk! Propere kamer! Zeker aan te bevelen aan familie of vrienden!

5 / 5,0

Zeer vriendelijk, ook naar kinderen toe!

4 / 5,0

Leuk waren de ter plaatse vers bereidde eitjes!

Lekker eten!

Gemakkelijk te bereiken!

3 / 5,0

Jammer dat ons terras onder het straatniveau lag, en we dus geen uitzicht hadden, enkel een muur!

Von lynn
30-39 Jahre
vor 2 Wochen (07.07.2017)

We komen steeds met heel veel plezier terug. Zou leuk zin om eens te wïnnen

Grote kamer

5 / 5,0
Zurück zum Seitenanfang ZERTIFIKAT Was ist das?