Preston Palace hotel logohotel logo
82%

"Very satisfied"

Based on 70,197 reviews across 9 portals
20-29 years
Reviewed: 3 days ago (16/04/2024)
Date of experience: 04/2024

Erg leuk! Wij hebben genoten!

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw geweldig mooie 90% beoordeling van uw verblijf. Wat fijn te vernemen dat jullie zo genoten hebben.
En wij hopen jullie in de toekomst nogmaals te mogen begroeten als onze zeer gewaardeerde gast.
Graag tot ziens!

Met gastvrije groet,
Emma
By Hannie Langenberg v Baalen
60-69 years
Reviewed: 3 days ago (16/04/2024)

goed en sfeervol

Geachte heer/mevrouw B,

Hartelijk dank voor uw mooie 77% beoordeling van uw verblijf.
Wat leuk te vernemen dat alles goed en sfeervol was!

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten als zeer gewaardeerde gast.

By Mar en Lea
30-39 years
Date of experience: 04/2024

Voor een moeder en een dreumes van 2 jaar heb ik voor mij gevoel overdreven veel betaalt achteraf gezien. De prijzen voor een dreumes staan ook niet vast, de ene keer betaal je 50,- en ik heb 70,- moeten betalen. Trek gewoon 1 lijn met de prijzen van een kindje en waar slaat die 100 euro toeslag op dat ook extra betaalt moet worden voor een persoon die er niet eens is? Voor een alleenstaande met kind is het echt duur te duur.

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw verblijf en voor het delen van uw ervaringen bij Preston Palace. Het spijt ons te horen dat u onduidelijkheid heeft ervaren met betrekking tot de prijzen voor uw kind en de toeslagen. Wij streven naar transparantie in onze prijsstructuur en het is zeker niet onze bedoeling geweest om verwarring te veroorzaken.

Voor een goede uitleg -vanwege uw aankomstdatum, duur van uw verblijf, type accommodatie en annuleringsvoorwaarden-, zouden wij u vriendelijk willen vragen uw boekingsnummer en een gedetailleerde beschrijving van uw ervaring naar ons te sturen via marketing@prestonpalace.nl. Hierbij is het ook nuttig om te weten of u tijdens uw verblijf hierover een melding heeft gemaakt en om een toelichting heeft gevraagd.

Uw feedback is voor ons erg waardevol en stelt ons in staat om onze dienstverlening te verbeteren. Wij kijken uit naar uw reactie en hopen dat we het u in alle duidelijkheid mogen uitleggen.

By Pietje
Couple
30-39 years

Alles naar wens

Geachte heer/mevrouw P,

Hartelijk dank voor uw mooie 93% beoordeling van uw verblijf.
Wat fijn te vernemen dat alles naar wens is geweest.

Couple

prima familie hotel

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw mooie 87% beoordeling.
Wat leuk om uw positieve reactie te mogen ontvangen.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten als zeer gewaardeerde gast!

goed leuke dagen gehad

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback! Het doet ons veel plezier te horen dat u leuke dagen heeft gehad bij Preston Palace. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen voor meer mooie momenten.

By De Rechter Eddy
70-79 years
Date of experience: 04/2024

Na een veertiental keren steeds tevreden

Geachte heer/mevrouw E,

Hartelijk dank voor uw mooie 80% beoordeling van uw verblijf.
Wat fijn om te vernemen dat altijd naar wens is geweest.

40-49 years
Date of experience: 04/2024

Fijn zwembad. Het stonk wel erg van waar de ijsvriezer stond naar het basluistert waar de glijbaan eindigt. Jammer dat op in de ochtend de glijbaan defect was

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw feedback over ons zwemparadijs Het is fijn om te horen dat u genoten heeft van het zwemgedeelte. Echter, wij betreuren het dat u ongemak heeft ervaren door de geur bij de ijsvriezer en de tijdelijke sluiting van de glijbaan.

Zou u alstublieft uw boekingsnummer en meer details over deze situaties kunnen sturen naar marketing@prestonpalace.nl? Ook horen we graag of u deze punten tijdens uw verblijf heeft gemeld, zodat we direct konden reageren. Uw informatie helpt ons om onze service en faciliteiten te verbeteren.

Wij waarderen uw opmerkingen zeer en hopen dat dit uw algehele ervaring niet te veel heeft beïnvloed. We kijken ernaar uit u weer te mogen verwelkomen en u een nog betere ervaring te bieden.

50-59 years
Date of experience: 04/2024

vriendin komt al jaren, naar tevredenheid. partner nu de eerste keer. alleen in de loop der jaren merk je duidelijk het verschil dat er nu meer op de kinderen gericht is. jammer voor de gasten die al jaren komen en die nu het verschil zien . de keuze om het eten te verminderen en de dans ruimtes er bijna niet meer zijn. nog even en de barstraat gaat ook verdwijnen?

Beste gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen en de trouwe bezoeken van uw vriendin aan Preston Palace. Het is voor ons waardevol om te horen dat u over het algemeen tevreden bent, maar we betreuren het dat sommige veranderingen niet geheel naar uw persoonlijke wens zijn.

Bij All-in Familie Resort Preston Palace streven we ernaar om een breed publiek van gasten een aangenaam verblijf te bieden, inclusief gezinnen met kinderen. We begrijpen dat de verschuiving naar meer kindvriendelijke faciliteiten invloed kan hebben op gasten die gewend zijn aan onze eerdere opzet.

We willen u verzekeren dat de diversiteit van onze entertainmentopties en faciliteiten voor de gehele familie voor ons erg belangrijk blijft. De 'barstraat' en andere populaire hotspots blijven een integraal onderdeel van wat we aanbieden, hoewel we altijd op zoek zijn naar manieren om onze dienstverlening te verbeteren en aan te passen aan de wensen van al onze gasten. Daarbij staat de wens van onze gewaardeerde gasten altijd centraal.

Wij hopen u nog vele jaren als gast te mogen verwelkomen en te blijven verrassen met positieve ervaringen. Heel graag tot ziens!

Date of experience: 04/2024

Het was een leuke ervaring vooral voor mijn kleinkinderen .Wat ik als tip mag meegeven is een plattegrond te verstrekken bij de aankomsthal of elders. Wij moesten steeds informatie vragen waar sommige attracties zich bevonden en liepen soms overal te zoeken. Bij een plattegrond was het handiger geweest . Verder stond er op de site dat er een snackcorner zou zijn met gamba's rond 20 uur. Wij zijn een paar keer langsgeweest en er was nooit games te verkrijgen . Alleen een klein bakje chips die er al uren lang op balie stond. Verder gingen wij midgetgolfen en weer stond er niets bij waar wij de attributen moesten ophalen. Het zou handiger zijn geweest als er bij de golfbaan zelf een bordje stond. Na informeren hier en daar kwamen wij erachter waar wij moesten zijn en toen wij zelf aan het golfen waren kwamen ook af en toe mensen vragen waar zij moesten zijn om ook te golfen..Wat wel erg prettig was, was een rookvrije omgeving vooral voor de Kis . Dat is super ! Erg jammer is dat je pas om 14 uur de hotelkamer in kan en om 11 uur de volgende ochtend weer eruit moet . Het had juist omgekeerd moeten zijn maar dat zal wel internationaal geregeld zijn.
Gasten kunnen hun verblijf verlengen maar kunnen niet langer verblijven op hun kamer . Dit vind ik geen goede service .Als je bijvoorbeeld hebt gezwommen wil je ook lekker douchen en je rustig omkleden en je haar kammen etc. Als je eenmaal extra betaalt dan ook maar direct gebruikmaken van alle service . Dit zou beter geregeld moeten worden . Wij wilden graag verlengen maar met de kids erbij hadden we graag nog een hotelkamer voor hen nodig .

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw feedback en het delen van uw leuke ervaringen bij Preston Palace. Het is fijn om te horen dat uw kleinkinderen genoten hebben, en wij waarderen uw suggesties voor verbetering.

Wat betreft de plattegrond, deze is beschikbaar via onze GastenApp, waar u alle informatie kunt vinden over de locaties van onze faciliteiten en attracties. Wanneer het gebruik van de app lastig voor u is, staan onze collega's bij de hotelreceptie voor u klaar om een demonstratie te geven over hoe de app werkt. Daarnaast hebben we op verzoek ook papieren versies van de plattegrond beschikbaar bij de receptie.

We zullen uw opmerkingen over de snackcorner en de organisatie rondom activiteiten zoals midgetgolf meenemen om onze dienstverlening te verbeteren. Wat betreft de check-in; deze is om 15:00 uur. De check-out is om 11:00 uur. De mogelijkheden voor een vroege aankomst of verlenging worden op onze site, bij boeking en via e-mail voor aankomst met u gedeeld. Via deze link leest u daar meer over: https://www.prestonpalace.nl/all-in-hotel/deze-extra-s-bezorgen-een-verrassend-verblijf

Dank u wel voor het lezen van onze toelichting en wij hopen u en uw familie in de toekomst weer te mogen verwelkomen in ons resort.

Angelique
Back to Top CERTIFICATE what's this?