Preston Palace Hotel Logohotel logo
Public Reviews Score
83%

"sehr gut"

Basierend auf 65.190 Bewertungen auf 10 Portalen
Von Henk,ine,barry,tina,ella en li..

Heerlijk genoten

Geachte meneer M,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Fijn om te vernemen dat u zo genoten heeft!

50-59 Jahre
für den Zeitraum: 05.2022

Eerder ook geweest maar duidelijk een verbetering na Corona tijd.

Geachte mevrouw K,

Hartelijk dank voor uw mooie 90% beoordeling en uw positieve reactie.

für den Zeitraum: 04.2022

Es ist sehr schön

Sehr geehrte Frau S.,

Vielen Dank für Ihren schöne Aufenthalt und für die Mitteilung Ihrer persönlichen Erfahrungen.

Bei Ihrer Ankunft können Sie die Gasten App nutzen, um Ihr Abendessen im Hotelrestaurant Ribbleton oder im À-la-carte-Restaurant Peppermill zu buchen. Es tut uns leid, dass Ihnen Ihr Lieblingsrestaurant nicht mehr zur Verfügung steht.

Wir erneuern ständig unser All-inclusive Angebot, um Ihnen ein einzigartiges Preston Palace-Erlebnis zu bieten und Ihre Erwartungen bei jedem Besuch zu übertreffen. Die neue Wasserrutsche mit Innenerweiterung des Beckens ist derzeit im Bau. Zu Ihrer und unserer Sicherheit ist eine der Stromschnellen vorübergehend geschlossen. Während dieser Renovierung ist Riviera weiterhin geöffnet und wir werden Sie über Ihre Bestätigung, die Website und die sozialen Medien informieren. Wir entschuldigen uns dafür, dass dies für Sie nicht ganz klar war.

Wir erwarten die Eröffnung der neuen (interaktiven!) Wasserrutsche für Mitte Juni. Werden Sie auch dann wiederkommen, um zu plantschen? Wir freuen uns schon darauf. Wir hoffen, Sie bald im Preston Palace begrüßen zu dürfen.

Mit freundlichen Grüßen,

Von Helena
Freunde
für den Zeitraum: 05.2022

Heerlijk verblijf voor 2 nachten. Genoeg te eten. Er wordt wel veel eten en drank verspild.

Beste mevrouw H.,

Hartelijk dank voor uw 90% tevreden ervaring; dat is inderdaad een heerlijk verblijf is geweest!

Een all-inclusive verblijf overtreft alle verwachtingen en dat komt mede door het kwalitatief hoge en veelzijdige aanbod aan eten. Daarbij zien wij er ook op toe dat verspillling tot een minimum wordt gereduceerd. Wij waarderen het dat u hier ook op toeziet. Dank u wel daarvoor en heel graag tot ziens in Preston Palace!

Von Mariska
30-39 Jahre
für den Zeitraum: 05.2022

Goed verblijf met lekker eten.

Beste mevrouw P.,

Hartelijk dank voor het toelichten van uw goede verblijf met lekker eten!
Uw tips en tops nemen wij mee in ons werkoverleg.

Dank u wel voor het delen van uw ervaring en heel graag tot ziens in Preston Palace.

Angelique
Von FAM. DE jONG ( LEEFTIJD VAN 4..
für den Zeitraum: 05.2022

WE HEBBEN TWEE KLEINE OPMERKINGEN, *DE DEUR VAN DE ( SLAAP) KAMER IS VOOR ROLLATORGEBRUIKERS ( ZOALS IK ) WAT MOEILIJK OPEN TE HOUDEN BIJ HET BINNEKOMEN EN VERLATEN VAN DE KAMER . * DE DREMPELS BIJ DE UITGANGEN NAAR O.A. HET BUITENTERRAS ZIJN MOEILIJK TE NEMEN, WELLICHT KAN DIT WORDEN VERHOLPEN MET EEN SCHUIN OPLOPEND PLANKJE. VERDER GEEN OPMERKINGEN, WE HEBBEN GENOTEN

Beste mevrouw De J.,

Dank u wel voor uw 100% tevreden beoordeling en voor het delen van twee handige tips.
Wij nemen deze mee in ons werkoverleg met de betreffende afdelingen.

Heel graag tot ziens in Preston Palace!

Paar
für den Zeitraum: 05.2022

Het was over het algemeen een prettig verblijf.

Beste familie K.,

Dank u wel voor het toelichten van u over het algemeen prettige verblijf.

Heel graag tot ziens in Preston Palace!

Paar
50-59 Jahre
für den Zeitraum: 05.2022

We hebben het prima naar ons zin gehad en komen zeker weer een keer terug.

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw mooie 93% beoordeling en uw positieve reactie.

20-29 Jahre
für den Zeitraum: 05.2022

Geweldige dagen gehad met het hele gezin, genoeg keus om iets te doen

Geachte meneer de J,
Hartelijk dank voor uw mooie 90% beoordeling en uw leuke, positieve reactie.

Von M. Hendrix
für den Zeitraum: 05.2022

Voor een familie hotel veel teveel schreeuwerige, teveel drinkende en zelfs vechtende jeugd, bij verlaten van parkeerplaats stonden 2 touringcars van Kupers de overlast bezorgende jeugd in te laden.., bij dochter op 4e etage vechtende en op deur van andere gasten bonkende beschonken jeugd, ook op begane grond in de nachten veel luidruchtige, voor onze deur, schreeuwende jongeren.. maarja, 1 overnachting, incl snacks diner ,ontbijt en hele avond doorzakken en flink aangeschoten geen taxi naar huis hoeven pakken, en dat voor ongeveer 100? Waar krijg je dat nog tegenwoordig?(sarcastisch) al met al; wel geamuseerd ondanks gebroken nachten! Niet voor herhaling vatbaar..

Beste mevrouw H.,

Hartelijk dank voor het toelichten van 83% tevreden ervaring. Graag willen wij deze met u doornemen.

Mogen wij alstublieft via marketing@prestonpalace.nl uw boekingsnummer en uw toelichting ontvangen? Wilt u daarbij ook vermelden of de hotelreceptie direct tijdens de overlast heeft ingeschakeld (persoonlijk gemeld of gebeld via toestel 9 vanaf uw hotelkamer)? Alvast hartelijk dank voor uw moeite!

In afwachting van uw bericht,

met vriendelijke groet,

Angelique
Zurück nach oben ZERTIFIKAT Was ist das?