Preston Palace -hotellin logohotel logo

"Erinomainen"

Perustuu 70,343 arvioon 9 portaalissa
arvioijalta Fam van Grinsven
Kokemuspäivä: 04/2024

We hebben met onze familie genoten .
We zaten met 16 jarigen ,gemiddelde leeftijd en 3 senioren.
Dus ondanks de leeftijd verschil hebben we ons goed vermaakt.
Zullen ooit nog eens terug komen

Geachte familie van Grinsven,

Hartelijk dank voor uw mooie 80% beoordeling en uw positieve reactie.
Wat fijn om te vernemen dat u heeft genoten van uw verblijf!

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen bij ons in Preston Palace als zeer gewaardeerde gast!

Julia
arvioijalta Bernard van Schelven
70-79 vuotta

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geachte heer van Schelven,

Hartelijk dank voor uw mooie 87% beoordeling en uw positieve reactie.
Wat fijn om te vernemen dat u heeft genoten van uw verblijf!

Julia
arvioijalta Nancy
Kokemuspäivä: 04/2024

Ik zou niet nog een keer komen. Er hangt een muffe geur, het zou goed zijn als alle vloerbedekking in algemene ruimtes of wordt weggehaald of beter wordt gereinigd. Het personeel heeft liever niet dat je komt als je kijkt naar de blik op hun gezichten. Bowling en midgetgolf is chaotisch. Er is geen goede en vrolijke sfeer. De koks waren wel heel vriendelijk bij het diner en bij het zwembad was mijn bij binnenkomst ook erg vriendelijk. Communicatie naar een nieuweling (bij hotelreceptie) was niet volledig ben ik later achter gekomen. Soms kan je beter te veel vertellen dan te weinig. Stuur bij een verlenging nog een bevestiging per email met nog even de huisregels aangestipt. (niet alleen attenderen op dat je kunt verlengen en het geld binnen halen.) Ga er niet vanuit dat iedereen alles maar op de website vindt. Noem de belangrijkste punten nog even als service.

Beste mevrouw N.,

Hartelijk dank voor het delen van uw persoonlijke ervaring en beleving bij Preston Palace. Uw feedback is waardevol voor ons en stelt ons in staat om onze diensten en faciliteiten continu te evalueren en te verbeteren.

We stellen het op prijs dat u de vriendelijkheid van ons personeel bij het diner en het zwembad heeft benoemd. Echter, we betreuren het dat andere aspecten van uw verblijf niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. We nemen uw opmerkingen serieus en zullen deze intern bespreken om onze service en de algehele gastervaring te verbeteren.

We hopen dat u ons in de toekomst nog een kans geeft om u een verbeterde ervaring te bieden.

Ryhmä
<20 vuotta
Kokemuspäivä: 04/2024

Super leuke dag gehad met de collegas.

Geachte heer O,

Hartelijk dank voor uw mooie 87% beoordeling.
Wat fijn om te vernemen dat u samen met de collega's een leuke dag gehad hebben!

Wij hopen u in de toekomst nog eens terug te zien als zeer gewaardeerde gast!

arvioijalta Emile Verbert
Pariskunta
50-59 vuotta

Zeer goed we komen ieder jaar 3 of 4 keer naar jullie toe

Geachte heer v,

Hartelijk dank voor uw mooie 100% beoordeling.
Wat fijn om te vernemen dat uw verblijf wederom zeer goed was en dat u al zo vaak te gast bent geweest. Wij zien u heel graag weer terug als zeer gewaardeerde gast!

Heel graag tot ziens!

80+ vuotta

Mooi zwembad

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback over Riviera subtropisch zwemparadijs. Het doet ons goed te horen dat u de schoonheid en faciliteiten van ons zwemparadijs heeft gewaardeerd.

We streven ernaar om onze gasten een plezierige en ontspannende ervaring te bieden, en we zijn blij dat we dit voor u hebben kunnen realiseren.

We hopen u snel weer te mogen verwelkomen bij Preston Palace voor meer ontspanning en plezier in ons zwemparadijs en andere faciliteiten.

arvioijalta T Couturier
Kokemuspäivä: 04/2024

We hebben het heel erg fijn en leuk gehad

Beste heer/mevrouw C.,

Hartelijk dank voor uw feedback en het delen van uw positieve ervaringen bij Preston Palace. Het verheugt ons te horen dat u het heel erg fijn en leuk heeft gehad.

Heeft u de kwestie van de onderlakens tijdens uw verblijf bij de hotelreceptie gemeld? Zo niet, dan zouden wij graag alsnog uw boekingsnummer en kamernummer ontvangen, zodat we dit alsnog grondig kunnen onderzoeken.

Uw tevredenheid is erg belangrijk voor ons en wij stellen alles in het werk om ervoor te zorgen dat alle gasten een aangenaam verblijf hebben. U kunt uw gegevens sturen naar marketing@prestonpalace.nl. Alvast hartelijk dank voor uw moeite.

Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen en ervoor te zorgen dat uw ervaring aan al uw verwachtingen voldoet.

Heel graag tot ziens!

arvioijalta Marian
Kokemuspäivä: 04/2024

Es ist ein sehr schönes Hotel, wir kommen wieder und wir waren schon 2 mal da.
Einiges könnte sich gerne ändern wie oben erwähnt.
Aber es ist für jeden Alter was dabei.
Schade nur das man beide Bären nicht zusammen sieht oder mal ein Foto zusammen machen kann dies wäre mal ein Vorschlag die Zukunft .
Wäre auch schön wenn man mal unter für Woche ins Pup kann.

Wir waren als Freunde und Familie.
Kind 6 Jahr
Erwachsene von 21 bis 53 Jahre.
6 Personen

Sehr geehrte Frau M.,

Vielen Dank für Ihre wiederholten Besuche im Preston Palace und dafür, dass Sie Ihre wertvolle Rückmeldung mit einer Bewertung von 87% geteilt haben. Es freut uns zu hören, dass Sie unser Hotel als "sehr schön" empfinden und planen, wiederzukommen.

Wir nehmen Ihre Vorschläge ernst, einschließlich des Wunsches, beide Bären gemeinsam für ein Foto sehen zu können.
Wir möchten Ihnen mitteilen, dass im Laufe des Abends jeden Abend ein Café in der Barstraße geöffnet ist. Ihren persönlichen Wunsch, speziell die Englische Pub zu besuchen, werden wir an unser Team weiterleiten.

Was Ihre Erfahrungen in Pizza Van Enzo betrifft, so bedauern wir zu hören, dass der Service nicht vollständig Ihren Erwartungen entsprach, insbesondere was die Möglichkeit betrifft, Anpassungen wie zusätzlichen Käse zu verlangen. Wir streben danach, in unserer Küche flexibel zu sein und werden Ihr Feedback an unser Team weitergeben, um das Gästeerlebnis zu verbessern.

Wir schätzen Ihre Rückmeldung zum nicht funktionierenden QR-Code; unsere technische Abteilung wird dieses Problem untersuchen und lösen, um zukünftige Unannehmlichkeiten zu vermeiden.

Wir freuen uns darauf, Sie sowie Ihre Familie und Freunde erneut im Preston Palace willkommen zu heißen und hoffen, dass Ihr nächster Besuch noch angenehmer sein wird.

Mit freundlichen Grüßen,

Kokemuspäivä: 04/2024

Prima, kids vermaken zich hier uitstekend. De hele dag niet nadenken over reserveringen e.d. Leuke kortingen/aanbiedingen zouden wenselijk zijn om een keer vaker te komen.

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw mooie 80% beoordeling.
Wat fijn om te vernemen dat de kids zich zo goed vermaakt hebben!

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in ons familiehotel Preston Palace als zeer gewaardeerde gast!

arvioijalta Lea
30-39 vuotta
Kokemuspäivä: 04/2024

Als een erg leuke vakantie. De kinderen hebben zich goed vermaakt. Dachten nog dat 3 nachten te lang zou zijn maar zeker een aanrader. De dagen waren volop gevuld.

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw mooie 97% beoordeling.
Wat fijn om te vernemen dat uw verblijf een aanrader is en dat u en de kinderen zich zo goed vermaakt hebben!

Sofie
Takaisin yläreunaan SERTIFIKAATTI mikä tämä on?