Preston Palace hotel logohotel logo
Public Reviews Score
82%

"Very satisfied"

Based on 78,430 reviews across 9 portals
:
By Diana galama
Group
30-39 years
Reviewed: 5 days ago (11/06/2026)
Date of experience: 06/2026

Was leuk om een keer te doen

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Wat fijn om te lezen dat u het leuk vond om een keer bij ons te verblijven. Wij hopen dat u heeft genoten van alle faciliteiten en de gezellige sfeer tijdens uw bezoek.

Wie weet mogen wij u in de toekomst nog eens verwelkomen voor een nieuw verblijf.

Met vriendelijke groet,
Lisa
By khalid
Couple
30-39 years
Reviewed: 5 days ago (11/06/2026)
Date of experience: 06/2026

mijn ervaring is heel goed, een tweede keer zit er zker in

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling.

Wat fijn om te lezen dat uw ervaring zo goed is bevallen. Nog leuker is het om te horen dat u overweegt om een tweede keer bij ons te verblijven. Dat zien wij als een groot compliment!

Wij kijken ernaar uit u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een heerlijk verblijf.

Met vriendelijke groet,
Lisa
By Kersbergen
Couple
60-69 years
Reviewed: 5 days ago (11/06/2026)
Date of experience: 06/2026

Eten en drinken is prima, zwemmen e.d. ook. Jammer dat het beleid nog steeds is 65 plus rot op. De avond invulling is niet meer zo als het was. Al zou je een dans willen doen er is geen plek.

Beste heer/mevrouw K.,

Hartelijk dank voor uw bezoek en voor het delen van uw persoonlijke ervaring. Fijn om te lezen dat u heeft genoten van het eten, drinken en de faciliteiten binnen ons resort.

Wij waarderen het dat u ook uw persoonlijke beleving en suggesties met betrekking tot ons entertainmentaanbod met ons deelt. Uw opmerkingen nemen wij mee in onze interne evaluaties.

Graag tot ziens in Preston Palace!

Met vriendelijke groet,

Angelique
No Public Name
Family
40-49 years
Reviewed: 5 days ago (11/06/2026)
Date of experience: 06/2026

Super gezellig en zeer gast vrij

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling.

Wat fijn om te lezen dat u uw verblijf als super gezellig heeft ervaren en onze gastvrijheid zo heeft gewaardeerd. Dat is een prachtig compliment voor ons team.

Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een gezellig en zorgeloos verblijf.

Met vriendelijke groet,
Lisa
By Van der Heijden
Couple
60-69 years
Reviewed: 5 days ago (11/06/2026)
Date of experience: 06/2026

Ruime opzet, veel eten, gezellig

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling.

Wat fijn om te lezen dat u heeft genoten van de ruime opzet van ons hotel, het uitgebreide aanbod aan eten en de gezellige sfeer.

Wij waarderen uw positieve feedback en hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een heerlijk verblijf.

Met vriendelijke groet,
Lisa
By M p van dongen
Couple
60-69 years
Reviewed: 5 days ago (11/06/2026)
Date of experience: 06/2026

Erg leuk kwamen op 7 juni aan met 6 volwassen en 2 kids super leuk 8 juni op mn verjaardag toch maar verlengd maar dat vond ik duur omdat kermis dicht was en voor de kids dr weinig was ook van 11 tot 2 was t 175 euro dus dat vond ik toch wel minder

Beste heer/mevrouw Van D.,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat leuk om te lezen dat u samen met zes volwassenen en twee kinderen een erg leuk verblijf heeft gehad. Bij deze ook van harte gefeliciteerd met uw verjaardag! Wat bijzonder dat u ervoor heeft gekozen om deze dag bij ons te vieren.

Dank ook voor het delen van uw opmerking over de verlenging van uw verblijf. Met een verlenging kunt u na het uitchecken tot 14:00 uur blijven genieten van ons all-inclusive aanbod. Dit is inclusief lunch, consumpties, koffie/thee, luxe koeken en taart in Black rock, het subtropisch zwemparadijs en onze vele spel- en recreatiefaciliteiten.

Wij vinden het fijn dat u de moeite heeft genomen uw ervaring met ons te delen en hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Graag tot ziens in Preston Palace.

Met vriendelijke groet,

Angelique
By Linda
Family
40-49 years
Reviewed: 5 days ago (11/06/2026)
Date of experience: 06/2026

Bijzonder, alles in 1 hotel en all inclusief

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling.

Wat fijn om te lezen dat u ons unieke all-inclusive concept heeft gewaardeerd. Het is inderdaad bijzonder om zoveel faciliteiten, activiteiten en horecagelegenheden onder één dak aan te kunnen bieden.

Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een heerlijk verblijf.

Met vriendelijke groet,
Lisa
By Patricia Ramos
Family
40-49 years
Reviewed: 5 days ago (11/06/2026)
Date of experience: 06/2026

Top plek en zeer kindvriendelijk ! Niemand wou terug naar huis !

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw enthousiaste beoordeling.

Wat geweldig om te lezen dat u ons een top plek vindt en dat u de kindvriendelijke sfeer zo heeft gewaardeerd. Het mooiste compliment is misschien wel dat niemand terug naar huis wilde!

Wij hopen u en uw gezin in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een gezellig en onvergetelijk verblijf.

Met vriendelijke groet,
Lisa
By Peter Boons
Couple
50-59 years
Reviewed: 5 days ago (11/06/2026)
Date of experience: 06/2026

Het was een hele leuke ervaring

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling.

Wat fijn om te lezen dat u een hele leuke ervaring heeft gehad tijdens uw verblijf bij ons. Daar zijn wij erg blij mee!

Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een gezellig en ontspannen verblijf.

Met vriendelijke groet,
Lisa
No Public Name
Couple
50-59 years
Reviewed: 5 days ago (11/06/2026)
Date of experience: 06/2026

Prettige ervaring, altijd goed

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling.

Wat fijn om te lezen dat u opnieuw een prettige ervaring heeft gehad en dat het voor u altijd goed is. Dat is een prachtig compliment voor ons team.

Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een heerlijk verblijf.

Met vriendelijke groet,
Lisa
Back to Top CERTIFICATE what's this?