Preston Palace hotel logohotel logo

"Very satisfied"

Based on 70,249 reviews across 9 portals
60-69 years

Super goed
alleen dit keer was het stuk kouder als voorgaande keren .
Matras mocht iets beter
Maar komen weer terug

Geachte heer/mevrouw K.,

Hartelijk dank voor uw mooie 80% beoordeling!
Wat fijn om te vernemen dat u heeft genoten van uw verblijf, ondanks dat het kouder was. Wij zullen dit doorgeven aan onze collega van de technische dienst.
Graag tot een volgende keer in ons familiehotel Preston Palace!

Date of experience: 04/2024

Leuke en goede ervaring alleen af en toe koude wind bij het restaurant.

Geachte heer/mevrouw v.d. W.,

Hartelijk dank voor uw mooie 90% beoordeling!
Wat fijn om te vernemen dat u heeft genoten van uw verblijf. Wel vervelend dat u het af en toe koud heeft gehad in het restaurant. Wij maken hiervan een melding bij de technische dienst.
Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten in ons familiehotel Preston Palace!

By Joline
20-29 years
Date of experience: 04/2024

Fijne locatie waar alles bij in zit. Echter is het alleen een hoop geld wat je er voor betaald.

Beste mevrouw J.,

Hartelijk dank voor uw positieve woorden over onze locatie en het all-inclusive aanbod bij Preston Palace. Wij streven ernaar om een breed scala aan faciliteiten en activiteiten te bieden die bijdragen aan een volledig verzorgd en plezierig verblijf.

Graag lichten wij toe dat ons all-inclusive aanbod zeer royaal is en ontworpen om juist een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding te bieden. Dit omvat toegang tot diverse eetgelegenheden, entertainment, recreatieve activiteiten en vele andere voorzieningen onder één dak.

Wij hopen dat u volop heeft kunnen genieten van de veelzijdigheid en kwaliteit van onze diensten. Wij zien ernaar uit u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen en u opnieuw een onvergetelijke ervaring te bieden.

Couple
70-79 years
Date of experience: 04/2024

Bijna alles was perfect, behalve de temperatuur in het gebouw die vonden we erg koud.

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw mooie 100% beoordeling!
Wat fijn om te vernemen dat u heeft genoten van uw verblijf.
Wel vervelend dat u het koud heeft gehad. Wij gaan dit doorgeven aan onze collega's van de technische dienst. Mocht u weer een keer bij ons zijn en vindt u het weer koud, dan meldt u dit gerust bij de hotelreceptie. Wellicht kan er dan direct iets aan gedaan worden.

30-39 years
Date of experience: 04/2024

Wir waren rundum zufrieden und hätten uns lediglich mehr Stauraum im Zimmer und im Bad gewünscht

Sehr geehrte Gast, Vielen Dank für Ihre schöne 97%ige Bewertung. Wie schön, dass Sie mit Ihrem Aufenthalt zufrieden sind.
Leider bleibt es bei dem begrenzten Platz im Zimmer schwierig, zusätzlichen Stauraum zu schaffen.
Wir werden dies aber bei einem Beratungsgespräch berücksichtigen.

Wir freuen uns auf ein Wiedersehen mit Ihnen.

Mit freundlichen Grussen,
Date of experience: 04/2024

Ik was tezamen met mijn dochter, wij beiden jarig). We vonden t drukker dan een vorige x en toch hadden we er geen hinder van. Zorgen dat je ergens op tijd was en was het prima. We hadden een vroegboeking met lunch, diner en ontbijt en 1 nachtje vonden we wel weer genoeg. En de kermis, gelachen....

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw review en allereerst van harte gefeliciteerd met de verjaardagen van u en uw dochter! Wat fijn om te horen dat u, ondanks dat het drukker was dan uw vorige bezoek, een prettig verblijf heeft gehad bij Preston Palace. Het is goed om te weten dat u heeft kunnen genieten van de maaltijden en de faciliteiten, en bovenal van de kermis!

Het doet ons veel plezier dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen te delen en dat u het verblijf als positief heeft ervaren. We hopen u en uw dochter in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen voor meer plezierige momenten.

60-69 years
Reviewed: 5 days ago (21/04/2024)
Date of experience: 04/2024

Voor wat ouderen is het niet ideaal, veel herrie door gebruikers van alcohol en met name kinderen die snachts over de gang rennen

Beste gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw persoonlijke ervaring bij Preston Palace. Wij vinden het spijtig te horen dat volgens u uw verblijf deels is verstoord door externe factoren. Wij streven ernaar een comfortabel en aangenaam verblijf voor al onze gasten te bieden, ongeacht de leeftijd. Daarbij vragen wij iedereen om de huisregels te respecteren en na te leven. Dit zorgt voor een prettige en aangenaam verblijf voor iedereen (https://www.prestonpalace.nl/over-ons/veelgestelde-vragen/hanteert-preston-palace-huisregels)

Voor toekomstige verblijven adviseren wij u om eventuele overlast direct te melden bij onze hotelreceptie. Ons team is 24/7 beschikbaar en staat klaar om ter plaatse polshoogte te nemen en indien nodig direct actie te ondernemen om uw rust te waarborgen. Dit kan via toestel 9 vanaf uw hotelkamer.

Wij hopen dat u ondanks deze ervaring fijne herinneringen overhoudt aan uw verblijf en dat we u in de toekomst opnieuw mogen verwelkomen in ons resort.

Couple
40-49 years
Reviewed: 5 days ago (21/04/2024)
Date of experience: 04/2024

Door ziekte van mijn vrouw

Beste heer K.

Hartelijk dank voor uw bericht en het delen van uw ervaring.

Om u beter van dienst te kunnen zijn, zouden wij graag meer informatie ontvangen over uw specifieke situatie. Kunt u ons alstublieft meer details verstrekken over wat er precies is gebeurd tijdens uw verblijf? Daarnaast ontvangen wij graag uw boekingsnummer en eventuele andere relevante informatie die ons kan helpen uw ervaring te begrijpen.

U kunt deze informatie met uw boekingsnummer sturen naar marketing@prestonpalace.nl.

In afwachting van uw reactie,

met vriendelijke groet,

30-39 years
Reviewed: 1 week ago (19/04/2024)
Date of experience: 04/2024

Het was een heel gezellig uitje. Zeker niet verveeld. Wel steeds veel lawaai ‘‘s nachts gehad. De vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel heeft het geslaagd gemaakt voor ons.

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw mooie 83% beoordeling.
Wat fijn om te vernemen dat het een gezellig uitje was.
Vervelend dat er 's nachts lawaai was, mocht u uw verhaal hierover kwijt willen, kunt u mailen naar marketing@prestonpalace.nl.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten als zeer gewaardeerde gast!

Met vriendelijke groeten,

Estel
50-59 years
Reviewed: 1 week ago (19/04/2024)
Date of experience: 04/2024

Vriendelijk personeel en heerlijk eten maar achteraf vonden wij het best prijzig.

Back to Top CERTIFICATE what's this?