Preston Palace logotipo del hotelhotel logo
Public Reviews Score
82%

"Muy satisfecho/a"

Basado en 70.579 valoraciones en 9 portales
Por J.J. de Bree
80+ años
Fecha de la experiencia: 05/2024

We waren voor de 3e keer met ons gezin bij u en hadden naar het zin. Wat jammer is dat andere gasten "bergen" eten opscheppen, hiervan een klein gedeelte of niets nuttigen en een bende achterlaten. Voorts vonden wij het storend dat gasten half naakt kennelijk naar of van het zwembad door het complex liepen. Hierop wordt niet gehandhaafd ! U kunt toch personen die het zwembad verlaten wijzen dat zij zich enigszins gekleed moeten hebben en als u dat niet doet HANDHAAF dan uw eigen regels

Por Veerman
60-69 años

Het was heel goed.

Geachte heer/mevrouw V,

Hartelijk dank voor uw mooie 90% beoordeling van uw verblijf.
Wat fijn te vernemen dat alles goed was!

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten als zeer gewaardeerde gast.

Por Marije Klarenbeek
20-29 años
Fecha de la experiencia: 05/2024

Dit is nu de 2de keer dat wij naar preston palace zijn gekomen en wij een ongelofelijke leuke tijd hebben gehad. Er wordt goed voor ons gezorgd en je kan eten en drinken wanneer je wilt. Wij kijken er heel erg naar uit om volgend jaar weer terug te komen

Geachte heer/mevrouw K,

Hartelijk dank voor uw mooie 83% beoordeling van uw verblijf.
Wat leuk om uw positieve reactie te lezen.
Erg fijn te vernemen dat u een ongelofelijke leuke tijd heeft gehad!

Por Jan Willem Moorman
Fecha de la experiencia: 05/2024

Mooi zwembad, echter konden we maar heel kort gebruik er van maken helaas. Het was boven verwachting. Ook savonds hebben we geen gebruik gemaakt van de uitgaansgelegenheden. ivm dat we 2 aparte kamers hadden met jonge kinderen. Enig minpunt: Mijn dochter en ik zagen 2 personeelsleden ruzie maken (1 was kok waar je je lunch haalt) De kok verwees met harde stem dat de andere personeelslid weg moest. Ze wilde haar hier niet meer zien. De andere personeelslid gaf aan dat ze daar niet meer zou komen. Erg raar, maar mijn dochter heeft het hier meermaals over gehad, ik denk dat ze is geschrokken. Dit had niet gehoeven en heeft onnodig de avond en zelfs de volgende dag van mijn dochter beïnvloed. We komen graag eens terug, maar daar zullen we eerst weer voor moeten sparen :-)

Beste heer M.,

Hartelijk dank voor uw feedback en voor de complimenten over ons zwembad. We zijn blij te horen dat het boven verwachting was, hoewel het jammer is dat uw tijd erin beperkt was.

Zou u ons alstublieft uw boekingsnummer en een uitgebreidere beschrijving (datum, tijdstip, locatie) van het voorval tussen de medewerkers willen sturen naar marketing@prestonpalace.nl? We zouden graag meer details ontvangen om dit zo grondig mogelijk te kunnen onderzoeken. Alvast hartelijk dank voor uw moeite!

We waarderen uw bereidheid om ons opnieuw te bezoeken en hopen dat uw volgende verblijf volledig naar wens zal zijn. Heel graag tot ziens en een lieve groet aan uw dochtertje!

50-59 años
Fecha de la experiencia: 05/2024

Preston palace is een leuk concept. In het hoogseizoen is het erg prijzig maar met alle opties van eten, spelaanbod, bioscoop, zwembad, bowling, midgetgolf, poolbiljart kun je je goed amuseren.
Kosten die niet in all in concept zitten, zoals speelautomaten kermis, gamecenter alsmede escape room, mogen transparanter op de website vermeld worden, zeker als je in ons geval al 600 euro betaald hebt voor 1 overnachting incl lunch, diner en ontbijt

Por Karel

goede eerste ervaring

Geachte heer/mevrouw K,

Hartelijk dank voor uw mooie 83% beoordeling van uw verblijf.
Wat fijn te vernemen dat de eerste ervaring goed was, hartelijk dank hiervoor!

Por De Jonge
30-39 años
Fecha de la experiencia: 05/2024

Erg leuk. Veel te doen. Om alles te kunnen doen is 1 overnachting te kort. Wij hebben daarom 2 nachten geboekt.

Beste familie De J.,

Wat is het leuk dat u vanwege ons uitgebreide aanbod u nog een nachtje extra heeft geboekt. Dank u wel voor het delen van uw mooie ervaring en heel graag tot ziens in Preston Palace.

Por Ragghoe
50-59 años

Voor herhaling vatbaar.

Geachte heer/mevrouw R,

Hartelijk dank voor uw prachtige 100% beoordeling van uw verblijf.
Wat fijn om via deze weg te vernemen dat u heeft genoten.

30-39 años

Vies vies vies
Eten en aanbod ok

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw feedback. We vinden het fijn dat het eten en aanbod naar wens waren, maar erg spijtig te horen dat uw ervaring op het gebied van netheid niet aan uw verwachtingen voldeed.

Wij zouden graag meer details ontvangen om dit grondig te kunnen onderzoeken. Zou u ons alstublieft een uitgebreide toelichting kunnen sturen met uw boekingsnummer naar marketing@prestonpalace.nl?

We streven ernaar om onze faciliteiten en diensten continu te op een top niveau te behouden en waarderen uw hulp bij dit proces. Alvast hartelijk dank voor uw moeite!

In afwachting van uw bericht,

Fecha de la experiencia: 05/2024

Ervaring was goed, jammer dat er voor de escaperoom betaald moest worden dit hebben wij dan ook niet gedaan, helaas echt te duur.

Beste heer/mevrouw Van L.

Hartelijk dank voor uw feedback over uw verblijf bij Preston Palace. We zijn blij te horen dat uw algehele ervaring goed was en u het met 80% waardeert.

We willen graag uitleggen dat de bijbetaling voor de Escaperoom te wijten is aan de gespecialiseerde begeleiding die nodig is voor deze activiteit en het unieke karakter ervan. Het creëren van een meeslepende en boeiende ervaring vereist specifieke expertise en onderhoud, wat bijdraagt aan de kosten.

Hoewel er een extra vergoeding is, geloven we dat het de moeite waard kan zijn voor een volgend verblijf, gezien de positieve ervaringen die veel van onze gasten hebben. We hopen dat u overweegt deze unieke activiteit in de toekomst te proberen.

Hartelijk dank voor het lezen van onze toelichting en heel graag tot ziens in Preston Palace!

Angelique
Volver al inicio de la página CERTIFICADO ¿qué es esto?