Preston Palace hotel logohotel logo
Public Reviews Score
83%

"Very satisfied"

Based on 78,501 reviews across 9 portals
:
By B.vorstenbos
Couple
80+ years
Reviewed: 5 weeks ago (15/05/2026)
Date of experience: 05/2026

Gewoon goed,wij voelen ons er thuis

Beste meneer/mevrouw V,

Hartelijk dank voor uw mooie en de geweldige beoordeling van 90%! Wat fijn om te lezen dat u zich bij ons thuis voelt. Daar doen we het voor.
We hopen u snel weer te mogen verwelkomen in ons hotel!
Heel graag tot ziens!

Hartelijke groet,
Floris
By Jiske de.Vink
Family
40-49 years
Reviewed: 5 weeks ago (15/05/2026)
Date of experience: 05/2026

We hebben een fijne, relaxte tijd gehad.

Beste mevrouw de V,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling van 80%! Wat fijn om te lezen dat u een relaxte tijd heeft gehad, daar doen we het voor.

We hopen u snel weer te mogen verwelkomen in ons hotel!
Heel graag tot ziens!

Hartelijke groet,
Floris
No Public Name
Couple
60-69 years
Reviewed: 5 weeks ago (15/05/2026)
Date of experience: 05/2026

Tijdens ons verblijf hadden wij een suite geboekt. Kamer was geweldig, en schoon. Alleen het uitzicht viel een beetje tegen. Restaurants moeten gereserveerd worden, anders is het vol. Dat is wat minder omdat je all inclusive boekt. Drinken is er in overvloed.

Beste meneer K,

Hartelijk dank voor uw geweldige beoordeling van 90% en uw fijne woorden over de suite en de netheid van de kamer. Jammer om te vernemen dat het uitzicht wat tegenviel.

Voor onze restaurants raden wij inderdaad aan om tijdig te reserveren, zodat wij iedereen van een plekje kunnen voorzien. Fijn om te lezen dat u verder heeft genoten van het all inclusive aanbod en de ruime keuze aan drankjes.

Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Graag tot ziens!

Hartelijke groet,
Floris
No Public Name
Family
30-39 years
Reviewed: 5 weeks ago (15/05/2026)
Date of experience: 05/2026

super leuk hotel kamer was goed alleen bed was beetje door gelegen personeel is vriendelijk alleen het eten bij ribbelton mag wel wat beter het eten wat zelf kan pakken patat en zo word te vaak nieuwe patat op het oude patat gegooit dus als je onderin de bak pakt was onze ervaring altijd dat het eten niet de beste kwaliteit is zo waren er nog wel meer bakken daar kan beter op gelet worden en het zwembad dat wij er waren was water kwaliteit niet zo best voelde het water branden op me huid veder zijn wij super fan

Geachte heer A,

Hartelijk dank voor uw beoordeling van 80% en uw feedback. Fijn om te lezen dat u ons hotel, de kamer en ons vriendelijke personeel waardeert.

Uw opmerkingen over het bed, het buffet bij Ribbelton en de waterkwaliteit van het zwembad nemen wij serieus en bespreken wij intern ter verbetering.

Dank voor uw eerlijke terugkoppeling. We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.
Heel graag tot ziens!

Hartelijke groet,
Floris
No Public Name
Couple
70-79 years
Reviewed: 5 weeks ago (15/05/2026)
Date of experience: 05/2026

Het is niet meer zoals vroeger het eten is veel minder maar ja we gingen vrolijk ernaar toe en komen ziek terug . Maar het kan ook niet anders zoveel mensen zoveel eten
Maar ja we proberen eerst maar weer beter worden .het personeel is Toppie dat mag ook gezegt worden.

Beste gast,

Dank voor het verblijf in ons resort en voor het delen van de ervaring. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over ons vriendelijke personeel, de service en het zwembad. Wij hopen dat u zich inmiddels weer beter voelt na uw verblijf.

Wij zouden graag wat meer willen vernemen over uw ervaring. Mogen wij u daarom vriendelijk vragen om uw toelichting, inclusief boekingsnummer en kamernummer, te mailen naar marketing@prestonpalace.nl? Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.

Graag tot ziens in Preston Palace.

Met vriendelijke groet,
Beau
By Liesbeth Vriens
Family
30-39 years
Reviewed: 5 weeks ago (15/05/2026)
Date of experience: 05/2026

Geweldig, ruim opgezet, mooie kamers, voldoende faciliteiten en wat betreft eten meer dan voldoende keuzes en smaakvol

Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor de mooie 100% beoordeling.
Wat fijn om te vernemen dat het verblijf naar wens was!
Wij hopen u graag in de toekomst weer te kunnen begroeten in Preston Palace als zeer gewaardeerde gast.

Heel graag tot ziens!

Hartelijke groet,

Jess
By Wesley
Friends
20-29 years
Reviewed: 6 weeks ago (14/05/2026)
Date of experience: 05/2026

Op het eten na, was het top !

Beste gast,

Dank voor het verblijf in ons resort en voor het delen van de ervaring. Wat fijn om te lezen dat u een prettig verblijf heeft gehad en tevreden was over onder andere de kamer, de service en het subtropisch zwemparadijs.

Ook waarderen wij uw compliment over de zorgvuldige omgang met uw allergie tijdens het diner. Jammer dat het eten verder niet helemaal aansloot bij uw persoonlijke verwachtingen. Wij nemen uw feedback hierin mee.

Graag tot ziens in Preston Palace.

Met vriendelijke groet,
Beau
By Mulder
Family
20-29 years
Reviewed: 6 weeks ago (14/05/2026)
Date of experience: 05/2026

Prima verblijf schone kamers

Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor de mooie 90% beoordeling.
Wij hopen u graag in de toekomst weer te kunnen begroeten in Preston Palace als zeer gewaardeerde gast.

Heel graag tot ziens!

Hartelijke groet,

Jess
No Public Name
Friends
30-39 years
Reviewed: 6 weeks ago (14/05/2026)
Date of experience: 05/2026

Leuk familie hotel echt van alles te doen leuk zwembad speelhal kermis leuke eet tentjes. Komt niks te kort. Kan zo veel drinken en eten als je wilt. Kom zeker nog eens terug.

Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor de mooie 100% beoordeling.
Wat fijn om te vernemen dat het verblijf naar wens was!
Wij hopen u graag in de toekomst weer te kunnen begroeten in Preston Palace als zeer gewaardeerde gast.

Heel graag tot ziens!

Hartelijke groet,

Jess
No Public Name
Family
30-39 years
Reviewed: 6 weeks ago (14/05/2026)
Date of experience: 05/2026

.................Super..........

Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor de mooie 90% beoordeling.
Wij hopen u graag in de toekomst weer te kunnen begroeten in Preston Palace als zeer gewaardeerde gast.

Heel graag tot ziens!

Hartelijke groet,

Jess
Back to Top CERTIFICATE what's this?