Preston Palace Hotel Logohotel logo

Paar
80+ Jahre

prima verzorgd

Wat fijn om te vernemen dat u heeft genoten van uw verblijf!

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in ons familiehotel Preston Palace als zeer gewaardeerde gast!

für den Zeitraum: 05.2024

Wij hebben een fijne ervaring gehad. Alleen was het jammer dat andere gasten zo laat nog herrie maakte in de gangen, waardoor wij een slechte nacht hadden. En onze laatste dag vooral heel moe waren. Wat de pret heeft bedorven. Jammer gezien wij extra hadden betaald om op de laatste dag tot 19:00 te mogen blijven. Om zo mijn dochters verjaardag bij jullie te vieren.

Beste gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw fijne ervaringen bij Preston Palace en van harte gefeliciteerd met uw dochter.

Wij begrijpen hoe belangrijk een goede nachtrust is, vooral als u de volgende dag nog van uw verblijf wilt genieten. Voor een toekomstig verblijf willen wij u adviseren om eventuele geluidsoverlast direct bij onze hotelreceptie te melden. Ons team is 24/7 beschikbaar en staat klaar om ter plaatse polshoogte te nemen en indien nodig direct actie te ondernemen om uw nachtrust te waarborgen. Dat kan via toestel 9 vanaf uw hotelkamer.

Wij hopen dat u desondanks fijne herinneringen overhoudt aan uw tijd bij ons en we zouden het een eer vinden om u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een verjaardag of een andere speciale gelegenheid.

Angelique
<20 Jahre
für den Zeitraum: 04.2024

We hebben genoten, maar misschien dat het wat goedkoper kan.

Gruppe

we needed more days

Dear Sir/Madam,

Thank you very much for your lovely 77% review.
How nice to learn that you enjoyed your stay!

We hope to welcome you again in the future in our family hotel Preston Palace as a highly valued guest!

Kind regards,
für den Zeitraum: 04.2024

Heerlijk genoten van alle faciliteiten. Kinderen waren ook blij.

Von Mandy rijvers
30-39 Jahre
Bewertung abgegeben: vor 1 Woche (30.04.2024)
für den Zeitraum: 04.2024

Veel te duur voor wat je krijg de helft moet je gewoon betalen de kermis en game hal en t zwembad is kleine met maar 1 glijbaantje wat niks bijzonders was.

Beste mevrouw R.,

Hartelijk dank voor het delen van uw persoonlijke beleving. Het spijt ons te horen dat uw ervaring met onze kermisattracties en Gamehal niet geheel aan uw verwachtingen heeft voldaan.

Wij hanteren inderdaad bepaalde veiligheidsmaatregelen voor onze kermisattracties, waaronder minimale lengte-eisen om de veiligheid van al onze gasten te garanderen. Deze informatie is beschikbaar op onze website en wordt ter plaatse ook duidelijk gecommuniceerd (https://www.prestonpalace.nl/faciliteiten/boardwalk).

Wat betreft de kosten, Preston Palace biedt een all-inclusive pakket waar ongekend veel restaurants, (spel)faciliteiten en activiteiten inbegrepen zijn. Sommige extras zoals bepaalde kermisattracties en de gamehal vereisen een kleine bijdrage. Wij streven ernaar om dit altijd duidelijk te communiceren en betreuren eventuele misverstanden hierover.

Wij hopen dat u ondanks deze punten toch genoten heeft van andere aspecten van uw verblijf bij ons en dat wij de kans krijgen om u in de toekomst een nog betere ervaring te bieden. Heel graag tot ziens!

Angelique

Prima. Wel prijzig

Wat fijn om te vernemen dat u heeft genoten van uw verblijf!

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen bij ons in Preston Palace als zeer gewaardeerde gast!

Von Miranda Bruijns
50-59 Jahre
für den Zeitraum: 04.2024

Prettig, fijn en netjes. Er echt even tussenuit geweest. Heeft ons goed gedaan.

Geachte mevrouw Bruijns,

Hartelijk dank voor uw mooie 83% beoordeling en uw positieve reactie.

für den Zeitraum: 04.2024

Heerlijke relaxte vakantie zonder zorgen.

Geachte heer/mevrouw.

Hartelijk dank voor uw mooie 80% beoordeling en uw positieve reactie.

Paar
für den Zeitraum: 04.2024

We hebben genoten van een paar dagen Preston Palace, We hebben ons geen moment verveeld en fijn is dat je bij de speluitgifte ook gezelschapsspellen kunt lenen als je even geen zin hebt om te bowlen, midgetgolf op te poolen. De volgende keer gaan we met het gezin.

Geachte heer/mevrouw.

Hartelijk dank voor uw mooie 87% beoordeling en uw positieve reactie.

Julia
Zurück nach oben ZERTIFIKAT Was ist das?