Preston Palace hotel logohotel logo
Public Reviews Score
83%

"Very satisfied"

Based on 78,502 reviews across 9 portals
:
By Astrid
Family
40-49 years
Reviewed: 6 weeks ago (08/05/2026)
Date of experience: 05/2026

Het was weer fantastisch

Beste mevrouw K.,

Hartelijk dank voor de mooie 93% beoordeling!
Fijn om te horen dat u weer een fantastisch verblijf heeft gehad.

Tot de volgende keer.

Met vriendelijke groet,

Sofie
By Gena
Family
40-49 years
Reviewed: 6 weeks ago (08/05/2026)
Date of experience: 05/2026

Wel ok, het was mooi weer. Was leuk om te terrassen

Beste gast,

Dank voor het verblijf in ons resort en voor het delen van de ervaring. Fijn om te horen dat u heeft genoten van het mooie weer en het terras. Tegelijkertijd vinden wij het jammer om te lezen dat uw verblijf op meerdere punten niet geheel aan uw persoonlijke verwachtingen heeft voldaan, met name wat betreft de hygiëne van het zwembad en de variatie tijdens het diner.

Heeft u dit ter plaatse gemeld voor een uitleg en/of vlotte oplossing ter plaatse? Zo kunnen wij wederhoor plegen bij de betreffende afdeling. Mogen wij u daarom vragen om alstublieft uw uitgebreide toelichting met uw boekingsnummer en kamernummer naar marketing@prestonpalace.nl
te sturen? Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.

Graag tot ziens in Preston Palace.

Met vriendelijke groet,
Beau
By Sandra
Family
<20 years
Reviewed: 7 weeks ago (07/05/2026)
Date of experience: 04/2026

Boven verwachting want die was erg laag

Beste mevrouw,

Hartelijk dank voor de mooie 70% beoordeling!
Fijn om te horen dat u boven verwachting een prettig verblijf heeft gehad.

We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen! Heel graag tot ziens!

Met vriendelijke groet,

Sofie
No Public Name
Family
30-39 years
Reviewed: 7 weeks ago (07/05/2026)
Date of experience: 05/2026

We hebben het weer een keertje gezien.

Beste heer, mevrouw van der H.,

Hartelijk dank voor de mooie 70% beoordeling!

We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen! Heel graag tot ziens!

Met vriendelijke groet,

Sofie
No Public Name
Family
40-49 years
Reviewed: 7 weeks ago (07/05/2026)
Date of experience: 04/2026

Het was super geregeld allemaal, netjes verzorgd, eten goed, mooie kamers

Beste heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor de mooie 83% beoordeling!
Fijn om te horen dat u een prettig verblijf heeft gehad.

We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen! Heel graag tot ziens!

Met vriendelijke groet,

Sofie
By hendry verheij
Friends
50-59 years
Reviewed: 7 weeks ago (07/05/2026)
Date of experience: 05/2026

kom er maandelijks dat zeg genoeg

Beste heer V.,

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling!
Fijn om te horen dat u vaste gast bij ons bent.

Heel graag tot de volgende keer!

Met vriendelijke groet,

Sofie
No Public Name
Family
40-49 years
Reviewed: 7 weeks ago (07/05/2026)
Date of experience: 05/2026

Leuke ervaring, met kids is t ideaal

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor de mooie 77% beoordeling!
Fijn om te horen dat u met de kinderen een prettig verblijf heeft gehad.

We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen! Heel graag tot ziens!

Met vriendelijke groet,

Sofie
No Public Name
Couple
50-59 years
Reviewed: 7 weeks ago (07/05/2026)
Date of experience: 05/2026

Onze ervaring hebben niet als prettig ervaren en dat komt puur door de drukte en entourage
Massage was niet professioneel
En er waren machines stuk bij de kermis

Beste gast,

Dank voor het verblijf in ons resort en voor het delen van de ervaring. Fijn om te lezen dat u positief bent over uw kamer, het ontbijt en het diner bij Pizza van Enzo.

Bedankt dat u uw persoonlijke ervaring met ons heeft gedeeld. Onze collega’s doen dagelijks hun uiterste best om iedere gast een prettig en zorgeloos verblijf te bezorgen en staan altijd klaar om mee te kijken wanneer iets niet helemaal aansluit bij de verwachtingen.

Uw opmerkingen nemen wij mee binnen onze evaluaties. Mocht u uw ervaring nog uitgebreider met ons willen delen, dan ontvangen wij graag uw boekingsnummer en kamernummer via marketing@prestonpalace.nl. Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.

Graag tot ziens in Preston Palace.

Met vriendelijke groet,
Beau
By Fam. Van Pelt
Family
60-69 years
Reviewed: 7 weeks ago (07/05/2026)
Date of experience: 05/2026

Geweldige dagen gehad. Alleen jammer dat er in het zwembad niets te eten is, alleen tegen betaling. Je verwacht dat je in het zwembad ook wat te eten kan pakken en erg weinig keuze voor kinderen. Vroeger was dat wel anders. Het is al prijzig genoeg om te boeken bij Preston Palace.

Beste gast,

Dank voor het verblijf in ons resort en voor het delen van de ervaring. Wat fijn om te lezen dat u geweldige dagen bij ons heeft gehad en tevreden was over de kamer, hygiëne, service en de Preston Palace App.

Wij begrijpen uw opmerkingen over het aanbod van eten in het zwembad. Ons subtropisch zwemparadijs is ook los toegankelijk voor gasten zonder all-inclusive verblijf. Daarom zijn de snacks en consumpties in dit gedeelte tegen een meerprijs verkrijgbaar. Uiteraard waarderen wij het dat u uw feedback hierover met ons deelt, ook met betrekking tot het aanbod voor kinderen, en nemen wij dit mee in onze evaluaties.

Graag tot ziens in Preston Palace.

Met vriendelijke groet,
Beau
By Jody Van de wiel
Family
30-39 years
Reviewed: 7 weeks ago (07/05/2026)
Date of experience: 05/2026

Was een leuke ervaring. Ik miste wel een gym en een buiten stukje.

Beste mevrouw van de W.,

Hartelijk dank voor de mooie 87% beoordeling!
Fijn om te horen dat u een prettig verblijf heeft gehad ondanks het gemis van de gym en een buitenruimte.

We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen! Heel graag tot ziens!

Met vriendelijke groet,

Sofie
Back to Top CERTIFICATE what's this?