Preston Palace hotel logohotel logo
Public Reviews Score
83%

"Very satisfied"

Based on 78,503 reviews across 9 portals
:
By Jody Van de wiel
Family
30-39 years
Reviewed: 7 weeks ago (07/05/2026)
Date of experience: 05/2026

Was een leuke ervaring. Ik miste wel een gym en een buiten stukje.

Beste mevrouw van de W.,

Hartelijk dank voor de mooie 87% beoordeling!
Fijn om te horen dat u een prettig verblijf heeft gehad ondanks het gemis van de gym en een buitenruimte.

We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen! Heel graag tot ziens!

Met vriendelijke groet,

Sofie
By Schuil
Family
40-49 years
Reviewed: 7 weeks ago (07/05/2026)
Date of experience: 05/2026

Super. Enorm genoten van alles. Alles was goed geregeld, mooi en netjes. Het eten was heerlijk.

Goedemiddag,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling van 80%. Fijn om te mogen vernemen dat u zo van alles heeft genoten.
Wij hopen u in de toekomst wederom te mogen begroeten. Heel graag tot ziens.

Hartelijke groet,
Emma
By Stephan Michard
Family
40-49 years
Reviewed: 7 weeks ago (07/05/2026)
Date of experience: 05/2026

The overall impression was very good, the children had a really lovely stay.

What definitely needs to change is the allocation of the bowling lanes. On Friday it worked well, but on Saturday we were asked to wait 25 minutes — two groups were then let in ahead of us who had arrived after us, so that we ended up waiting nearly 50 minutes in total.

Dear guest,

Thank you very much for your review and for sharing your experience! We are pleased to hear that you and your children had a very pleasant stay.
We have noted your comment regarding the bowling lanes and understand that this must have been frustrating. Did you report this directly on site, so that we could have possibly offered an immediate solution?

Of course, we will take your feedback into account in our evaluation, thank you for bringing this to our attention.
We hope to welcome you again in the future.

Met vriendelijke groet,

Angelique
By Johan Hollander
Family
40-49 years
Reviewed: 7 weeks ago (07/05/2026)
Date of experience: 05/2026

Prettig verblijf genoten met 1 overnachting.

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw beoordeling en het delen van uw ervaring! Fijn om te horen dat u een prettig verblijf heeft gehad en dat u tevreden bent over de kamer, hygiëne, service en het ontbijt.

Wij hebben uw opmerkingen over de kwaliteit van het diner gelezen. Graag willen wij uw ervaring met onze collega’s in de keuken bespreken. Mogen wij u daarom vriendelijk vragen om uw bevindingen, samen met uw boekingsnummer, toe te lichten via marketing@prestonpalace.nl? Ook vernemen wij graag of u dit tijdens uw verblijf bij ons heeft gemeld.

Alvast hartelijk dank voor uw moeite.

Met vriendelijke groet,

Angelique
By Lindsay
Family
40-49 years
Reviewed: 7 weeks ago (07/05/2026)
Date of experience: 05/2026

Wij hebben genoten van en in onze suite. Vriendelijk personeel, schone en frisse kamer.

Goedemiddag,

Hartelijk dank voor uw geweldig mooie beoordeling van 97%. Fijn om te mogen vernemen dat u zo van alles heeft genoten.
Wij hopen u in de toekomst wederom te mogen begroeten. Heel graag tot ziens.

Hartelijke groet,
Emma
By Karin
Couple
50-59 years
Reviewed: 7 weeks ago (07/05/2026)
Date of experience: 05/2026

Een nachtje geslapen. Hebben ons goed vermaakt. Schone hotelkamer en genoeg te doen. Een minpuntje vonden wij het parkeren. Was wel even rond rijden voor we een plekje vonden. Vooral het ontbijt buffet heeft ons verrast. Zalig!

Beste mevrouw K,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling van 90%. Wat geweldig om te horen dat u een prettig verblijf heeft gehad, genoten heeft van de schone kamer en vooral zo enthousiast bent over ons ontbijtbuffet, dat doet ons enorm goed.

Ook dank voor uw eerlijke feedback over het parkeren. We begrijpen dat dit soms wat lastig kan zijn en nemen uw opmerking zeker mee.

Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een net zo aangenaam verblijf. Heel graag tot ziens!

Gastvrije groet,
Emma
By johnny
Alone
30-39 years
Reviewed: 7 weeks ago (07/05/2026)
Date of experience: 05/2026

het was top alles word goed geholpen

Beste heer H.,

Hartelijk dank voor de prachtige 100% beoordeling!
Fijn om te horen dat u een prettig verblijf heeft gehad.

We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen! Heel graag tot ziens!

Met vriendelijke groet,

Sofie
By Astrid Hesselink
Family
60-69 years
Reviewed: 7 weeks ago (07/05/2026)
Date of experience: 05/2026

Gezellig en prachtig voor onze kleinkids die mee waren 12 en 10

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Wat fijn om te horen dat u samen met uw kleinkinderen zo heeft genoten van een gezellig verblijf.
Fijn dat het ontbijt goed in de smaak viel. Voor het diner bieden wij diverse restaurants en keuzemogelijkheden binnen ons all-inclusive concept, zodat er voor ieder wat wils is. Mocht er tijdens uw verblijf iets niet helemaal naar wens zijn, dan horen wij dit graag direct zodat wij dit ter plaatse voor u kunnen oplossen.

Graag tot ziens!

Met vriendelijke groet,

Angelique
By B. Verdonk
Family
70-79 years
Reviewed: 7 weeks ago (07/05/2026)
Date of experience: 05/2026

Voor herhaling vatbaar.

Beste heer, mevrouw V.,

Hartelijk dank voor de mooie 93% beoordeling!
Fijn om te horen dat u een prettig verblijf heeft gehad.

Heel graag tot een volgende keer!

Met vriendelijke groet,

Sofie
By Ward
Family
40-49 years
Reviewed: 7 weeks ago (07/05/2026)
Date of experience: 05/2026

Heerlijk ontspannen door privacy. Wel erg duur en miste vakantiegevoel.

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw beoordeling en het delen van uw ervaring! Fijn om te horen dat u heeft kunnen ontspannen en de privacy als prettig heeft ervaren.

Wij begrijpen uw opmerking over de prijs en willen u graag meegeven dat wij voor vaste gasten regelmatig aantrekkelijke voordelen en acties aanbieden (https://www.prestonpalace.nl/over-ons/loyaliteitsprogramma).

Daarnaast lezen wij uw wensen met betrekking tot het bed en koffie- en theefaciliteiten op de kamer. Wij beschikken over verschillende kamertypes en mogelijkheden die hier beter op aansluiten. Wij adviseren u graag om deze wensen bij een volgende boeking aan te geven, zodat wij met u mee kunnen denken in een passend verblijf.

Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet,

Angelique
Back to Top CERTIFICATE what's this?