Preston Palace hotel logohotel logo
Public Reviews Score
83%

"Very satisfied"

Based on 78,503 reviews across 9 portals
:
By R.Noordman
Family
20-29 years
Reviewed: 7 weeks ago (07/05/2026)
Date of experience: 05/2026

Leuke hotel met vele faciliteiten, vooral voor kinderen.

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw beoordeling en het delen van uw ervaring! Fijn om te horen dat u ons hotel en de vele faciliteiten, met name voor kinderen, als leuk heeft ervaren.
Wij hebben uw opmerkingen over het comfort van de kamer, de geluidservaring en de hygiëne in het zwembad gelezen.

Graag willen wij uw ervaring met onze collega’s doornemen. Mogen wij u daarom vriendelijk vragen om uw bevindingen, samen met uw boekingsnummer, toe te lichten via marketing@prestonpalace.nl? Ook vernemen wij graag of u dit tijdens uw verblijf bij ons heeft gemeld, zodat wij hier direct actie op hadden kunnen ondernemen.

Alvast hartelijk dank voor uw moeite.

Met vriendelijke groet,

Angelique
No Public Name
Family
40-49 years
Reviewed: 7 weeks ago (07/05/2026)
Date of experience: 05/2026

TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP

Beste,

Hartelijk dank voor de mooie 93% beoordeling!

Fijn om te lezen dat jullie een TOP verblijf gehad hebben!

Hopelijk zien we jullie snel weer terug bij ons!
Heel graag tot ziens!

Met vriendelijke groet,

Sofie
No Public Name
Family
20-29 years
Reviewed: 7 weeks ago (07/05/2026)
Date of experience: 05/2026

Gewoon leuk en goed.

Beste gast,
Hartelijk dank voor uw beoordeling en het delen van uw ervaring. Fijn om te horen dat u uw verblijf als leuk en goed heeft ervaren.

Tegelijkertijd is het jammer om te lezen dat een aantal punten niet volledig aan uw verwachtingen hebben voldaan, zoals het comfort van het stapelbed, de hygiëne en uw ervaring met de service en in het restaurant. Wij adviseren om dergelijke punten altijd direct ter plaatse te melden, zodat onze collega’s dit kunnen controleren en waar mogelijk een passende oplossing kunnen bieden.

Wij nemen uw feedback mee in onze evaluaties. Graag tot ziens in Preston Palace!

Met vriendelijke groet,

Angelique
No Public Name
Couple
50-59 years
Reviewed: 7 weeks ago (07/05/2026)
Date of experience: 05/2026

Niet ons ding. We hebben dit verblijf gewonnen, maar het zou niet onze keuze geweest zijn

Beste gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Wat leuk dat u bij ons te gast bent geweest!
Hoewel ons concept niet helemaal aansluit bij uw persoonlijke voorkeur, vinden wij het fijn om te lezen dat u de hygiëne en het uitgebreide ontbijt positief heeft ervaren. Uw opmerkingen met betrekking tot de kamer nemen wij mee in onze evaluaties.

Nogmaals dank dat u onze gast was en wie weet mogen wij u in de toekomst nog eens verwelkomen.

Met vriendelijke groet,

Angelique
By Gifty Ofosu
Family
30-39 years
Reviewed: 7 weeks ago (07/05/2026)
Date of experience: 05/2026

Its very nice place. I love it

Dear MR/MRS,

Thank you so much for your kind review! 😊
We’re very happy to hear that you loved it. We hope to welcome you again soon for another great experience!

Kind regards,

Sofie
By Elise van den berg
Family
40-49 years
Reviewed: 7 weeks ago (07/05/2026)
Date of experience: 05/2026

Alles was top geregeld, alleen om in het zwembad te komen moet je wel door hele vieze kleedhokjes heen. En de vloer is zo vies....dit mag wel een stuk beter bijgehouden worden.

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw beoordeling en het delen van uw ervaring. Fijn om te horen dat verder alles top geregeld was.

Het is jammer om te lezen dat u de kleedhokjes en vloer bij het zwembad als minder schoon heeft ervaren. Heeft u dit wellicht ter plaatse gemeld, zodat wij dit direct konden oppakken? Zo niet, dan ontvangen wij graag alsnog uw boekingsnummer, samen met de locatie en het tijdstip, via marketing@prestonpalace.nl zodat wij dit gericht kunnen onderzoeken.

Graag tot ziens in Preston Palace!

Met vriendelijke groet,

Angelique
No Public Name
Family
30-39 years
Reviewed: 7 weeks ago (07/05/2026)
Date of experience: 05/2026

Prima verblijf gehad

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw beoordeling en het delen van uw ervaring. Fijn om te horen dat u een prima verblijf heeft gehad.

Tegelijkertijd is het jammer om te lezen dat een aantal onderdelen, zoals de kamerindeling, geluidsbeleving en het buffet, niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Ons aanbod is juist zeer uitgebreid, daarom zijn wij benieuwd wat u hierin specifiek heeft gemist of als minder heeft ervaren.
Wij adviseren om dergelijke punten ook altijd ter plaatse te melden, zodat onze collega’s dit direct kunnen bekijken en waar mogelijk een passende oplossing kunnen bieden.

Wij nemen uw feedback mee in onze evaluaties. Graag tot ziens in Preston Palace!

Met vriendelijke groet,

Angelique
By Lianne
Family
40-49 years
Reviewed: 7 weeks ago (07/05/2026)
Date of experience: 05/2026

We komen al meerdere keren naar Preston paleis voor alleen de zwembad of een dagrand en nu de tweede keer dat we een weekendje hebben gepland. Het is altijd supergezellig superleuk voor de kinderen veilig nette ruimtes en alles in een top plekje. Echt een aanrader

Beste L,

Hartelijk dank voor de mooie 100% beoordeling!

Wat fijn om te lezen dat jullie al zo vaak bij ons terugkomen! 😊 Fijn dat zowel de dagjes als de weekendjes steeds weer zo goed bevallen. Bedankt voor de mooie woorden over de gezellige sfeer, de kindvriendelijkheid, de veiligheid en de nette ruimtes.

Hopelijk mogen we jullie snel weer verwelkomen!
Heel graag tot ziens!

Met vriendelijke groet,

Sofie
By Fam. Lamers
Family
40-49 years
Reviewed: 7 weeks ago (07/05/2026)
Date of experience: 05/2026

We hadden een fijn verblijf. Het personeel was erg vriendelijk en alle ruimtes schoon en netjes. Wij moesten laat op de avond van kamer veranderen omdat de airco op het bed had gelekt. Het werd allemaal snel opgelost. Al was de plek van de nieuwe kamer uiteindelijk erg gehorig en hebben we slecht geslapen. Dat lag vooral aan slechtgemanierde gasten. Maar ik zou voortaan niet meer zo vooraan in de gang aan kamer boeken/accepteren.

By Omaira Vrede
Family
40-49 years
Reviewed: 7 weeks ago (07/05/2026)
Date of experience: 05/2026

Prettig verblijf gehad

Beste O,

Hartelijk dank voor de mooie 83% beoordeling!
Fijn om te horen dat u een prettig verblijf heeft gehad.

We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen! Heel graag tot ziens!

Met vriendelijke groet,

Sofie
Back to Top CERTIFICATE what's this?