Preston Palace hotel logohotel logo
Public Reviews Score
83%

"Very satisfied"

Based on 78,530 reviews across 9 portals
:
By Kristel
Family
20-29 years
Reviewed: 2 months ago (04/05/2026)
Date of experience: 05/2026

Heel leuk voor jong en oud, wij zijn geweest en hebben genoten

Geachte heer / mevrouw,

Hartelijk dank voor uw geweldig mooie 97% beoordeling.
Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in Preston Palace.
Heel graag tot ziens!

Gastvrije groet,
Emma
By Cheverny Boldewijn
Family
30-39 years
Reviewed: 2 months ago (04/05/2026)
Date of experience: 04/2026

Verblijf was over het algemeen heel leuk en goed. Alleen snachts was er precies bij onze deur een enorme ruzie, die ook fysiek uit de hand is gelopen waardoor we 2u snachts wakker gemaakt werden. Dit heeft mijn nachtrust de 1e avond wel echt verpest

Beste mevrouw B.,

Hartelijk dank voor uw beoordeling en fijn om te horen dat u over het algemeen een leuk en goed verblijf heeft gehad. Wat jammer dat uw nachtrust is verstoord door een situatie op de gang. Wij begrijpen dat dit als vervelend is ervaren.

Wij willen u graag meegeven dat u bij overlast altijd direct contact kunt opnemen met de hotelreceptie, zodat onze collega’s ter plaatse kunnen kijken en indien nodig actie kunnen ondernemen. Zij zijn 24/7 bereikbaar en helpen u graag bij alles omtrent uw verblijf.

Dit gezegd hebbende, hopen wij u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.
Graag tot ziens in ons resort.

Met vriendelijke groet,

Angelique
No Public Name
Family
70-79 years
Reviewed: 2 months ago (03/05/2026)
Date of experience: 04/2026

Als een paar fijne heerlijke dagen.

Geachte heer / mevrouw,

Hartelijk dank voor uw geweldig mooie 97% beoordeling.
Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in Preston Palace.
Heel graag tot ziens!

Gastvrije groet,
Emma
No Public Name
Couple
60-69 years
Reviewed: 2 months ago (03/05/2026)
Date of experience: 04/2026

Fantastisch , sinds 2009 komen we regelmatig bij pp

Geachte heer Z.,

Hartelijk dank voor uw geweldig mooie 97% beoordeling en fijn dat u regelmatig bij ons komt.

Heel graag tot ziens!

Gastvrije groet,
Emma
No Public Name
Family
50-59 years
Reviewed: 2 months ago (03/05/2026)
Date of experience: 04/2026

Fijne dagen gehad, helaas door een paar jongelui van niet nederlandse afkomst even minder plezier gehad, maar gelukkig werden deze verzocht de locatie te verlaten. Tip: wij zouden het fijn vinden als er een fitnessruimte beschikbaar gesteld wordt, dan is de balans tussen beweging en heerlijk eten optimaal!

Beste heer/mevrouw Van der D.,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Wat fijn om te horen dat u fijne dagen bij ons heeft gehad. Bedankt ook voor uw tip, deze nemen wij zeker mee. We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groet,

Angelique
By Marije
Family
30-39 years
Reviewed: 2 months ago (01/05/2026)
Date of experience: 04/2026

Goede ervaring!
Tips:
-maak een aantal buitenruimtes rookvrij en 1 buitenruimte voor rokers. Nu hebben we niet buiten kunnen zitten omdat we dan steeds in de sigarettenrook zaten.
-geef duidelijker aan waar je de vuile vaat kunt laten, geef hier meer ruimte voor en verzoek gasten vriendelijk het daar te zetten. Nu hebben we 2 uur aan een tafel gezeten waar de vuile vaat van de vorige gasten nog stond. Dit werd al die tijd niet
opgehaald. Als je er meer aandacht aan geeft doet vast nog niet iedereen het, maar het is minder werk voor jullie en daardoor blijft er minder staan.

Beste mevrouw M.,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en het delen van uw ervaring en tips! Fijn om te horen dat u een goede ervaring heeft gehad. Uw suggesties nemen wij zeker mee, dank daarvoor.

We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen! Als u dan bepaalde zaken bemerkt, geven wij u als tip mee dat u dit direct ter plaatse mag melden. Dan zoeken wij samen naar een oplossing om uw verblijf waar mogelijk nog aangenamer te maken.

Met vriendelijke groet,

Angelique
No Public Name
Family
50-59 years
Reviewed: 2 months ago (01/05/2026)
Date of experience: 04/2026

Geachte,
We hebben goed verblijf gehad (op nr 1239) maar hebben een puntje van kritiek
We (mn dochter en ik )zijn bij van 23 tot 26 April bij jullie geweest en hebben 2
nachten slecht geslapen. Dit komt het gesnurk van onze buren op nr 1238.Het gesnurk kwam dwars door de muur heen....,slechte isolatie of een beer die naast ons lag te snurkn,2nachten geen oog dicht gedaan.
Het kan zijn dat het personeel was van jullie die een nachtje bleef slapen maar iig was het te dol!
Graag ons de volgende keer naast een stille kamer te leggen 🙂
Groet Arjen

No Public Name
Family
40-49 years
Reviewed: 2 months ago (30/04/2026)
Date of experience: 04/2026

We hebben het erg leuk gehad. Genoeg te doen en het eten was lekker. Hotelkamer was schoon.

Geachte heer / mevrouw,

Hartelijk dank voor uw mooie 83% beoordeling en uw leuke positieve reactie.
Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in Preston Palace.
Heel graag tot ziens!

Gastvrije groet,
Emma
By Henri
Family
50-59 years
Reviewed: 2 months ago (30/04/2026)
Date of experience: 04/2026

Dit was ons 2e bezoek (1e in 2020) met onze kinderen (11 en 14 jaar). Voor de kinderen is het een waar paradijs. Positief: A- kwaliteit eten/drinken. Veelzijdigheid aan entertainment, je hoeft je geen moment te vervelen.

Voor verbetering vatbaar: schilderwerk/wanden restaurant Ribbleton (zwarte vegen, loslatend schilderwerk). Met name in groot gedeelte rechtsachter. Tafels eerder afruimen, komt nu vaak rommelig over. Sommige gasten dienen gewezen te worden op onnodige hoeveelheden opscheppen van eten wat niet genuttigd wordt (al is het alleen al voor het milieu). Vloer in gangen en wanden dienen meer aandacht te krijgen, soms vies. Doet afbreuk aan de beleving.

Beste gast,

Dank voor het verblijf in ons resort en voor het delen van de ervaring. Wat fijn om te lezen dat u opnieuw bij ons bent geweest en dat uw kinderen zo hebben genoten. Ook uw complimenten over de kwaliteit van het eten en drinken en de veelzijdigheid aan entertainment waarderen wij zeer.

Dank daarnaast voor het delen van uw aandachtspunten en suggesties. Wij nemen deze intern mee om onze service en faciliteiten verder te verbeteren.

Graag tot ziens in Preston Palace.

Met vriendelijke groet,
Beau
By Marielle
Family
30-39 years
Reviewed: 2 months ago (30/04/2026)
Date of experience: 04/2026

Eten was goed, personeel was vriendelijk, maar traag. Zat soms met elkaar te kletsen.
Activiteiten waren niet mega goed geregeld (oneerlijk) en starte te laat.
Speluitgifte was te laat.
De kamers en gang zijn echt super gehorig dus als je goede nacht wilt slapen zou ik ergens anders heen gaan.

Beste gast,

Dank voor het verblijf in ons resort en voor het delen van de ervaring. Fijn om te lezen dat u heeft genoten van het eten en de vriendelijkheid van onze collega’s.

Wat jammer dat niet alles volledig naar wens is verlopen tijdens uw verblijf. Heeft u uw bevindingen ter plaatse gemeld voor een uitleg en/of een vlotte oplossing? Zo kunnen wij wederhoor plegen bij de betreffende afdelingen. Mogen wij u daarom vragen om alstublieft uw uitgebreide toelichting, inclusief uw boekingsnummer en kamernummer, te sturen naar marketing@prestonpalace.nl? Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.

Graag tot ziens in Preston Palace.

Met vriendelijke groet,
Beau
Back to Top CERTIFICATE what's this?