Preston Palace hotel logohotel logo
Public Reviews Score
83%

"Very satisfied"

Based on 78,531 reviews across 9 portals
:
By linda achterhof
Family
60-69 years
Reviewed: 2 months ago (28/04/2026)
Date of experience: 04/2026

zimmer mit balkon zu klein für twei personen zu klein es fehlt ein schreibtisch

Beste gast,
Hartelijk dank voor uw beoordeling en het delen van uw ervaring.

Het is jammer om te lezen dat de kamer met balkon voor u te klein was en dat u een bureau heeft gemist. Wij nemen uw feedback hierover mee in onze evaluaties.
Voor een volgend verblijf mag u altijd uw specifieke wensen bij uw boeking aangeven. Wij kijken dan graag met u mee naar een accommodatie die hier zo goed mogelijk op aansluit.

Heel graag tot ziens in Preston Palace!

Met vriendelijke groet,

Angelique
By Selena
Family
30-39 years
Reviewed: 2 months ago (28/04/2026)
Date of experience: 04/2026

Hotel was zoals altijd super.
Kamer dat er op koningsnacht niet veel was. Welness was waardeloos en weg gegooid geld!! Na meerdere malen aan te geven totaal geen goeie massages gehad.

Beste gast,

Dank voor het verblijf in ons resort en voor het delen van de ervaring. Wat fijn om te lezen dat u opnieuw een prettig verblijf heeft gehad en ons hotel als super ervaart, dat waarderen wij enorm!

Tegelijkertijd vinden wij het jammer om te horen dat uw ervaring in de wellness niet naar wens was, zeker omdat u hier graag van had willen genieten. Wij nemen uw feedback serieus en kijken graag wat hier is gebeurd.

Mogen wij u vragen om uw uitgebreide toelichting met uw boekingsnummer en kamernummer te sturen naar marketing@prestonpalace.nl? Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.

Graag tot ziens in Preston Palace.

Met vriendelijke groet,
Beau
By Irene beekhuis
Family
60-69 years
Reviewed: 2 months ago (28/04/2026)
Date of experience: 04/2026

We waren met 8 pers en het was gezellig goed verzorgt enz..

Beste gast,

Dank voor het verblijf in ons resort en voor het delen van de ervaring. Wat fijn om te lezen dat u samen met uw gezelschap van 8 personen een gezellig en goed verzorgd verblijf heeft gehad. Dat zijn precies de momenten waar het om draait!

Dank ook voor uw tip over het diner. Heeft u dit tijdens uw verblijf gemeld? Onze collega’s staan altijd klaar om dit direct op te pakken en waar mogelijk te verbeteren, zodat u optimaal kunt genieten.

Graag tot ziens in Preston Palace.

Met vriendelijke groet,
Beau
No Public Name
Family
40-49 years
Reviewed: 2 months ago (28/04/2026)
Date of experience: 04/2026

Mooi concept. Goed verzorgd!

Geachte heer / mevrouw,

Hartelijk dank voor uw geweldig mooie 80% beoordeling en uw leuke positieve reactie. Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in Preston Palace.
Heel graag tot ziens!

Gastvrije groet,
Emma
By Adriaansen
Family
40-49 years
Reviewed: 2 months ago (28/04/2026)
Date of experience: 04/2026

Heel erg fijn. Het eten was wisselend. De ene dag was het avondeten koud en de andere dag wel goed warm. Taart werd bevroren neer gezet bij de coffee corner wat jammer is . Verder is er veel entertainment wat allemaal goed geregeld was.

Beste gast,

Dank voor het verblijf in ons resort en voor het delen van de ervaring. Wat fijn om te lezen dat u een heel erg prettig verblijf heeft gehad en heeft genoten van het entertainment, het ontbijt en het subtropisch zwemparadijs. Het is mooi om te zien dat dit heeft bijgedragen aan een geslaagde tijd bij ons.

Tegelijkertijd waarderen wij het dat u ook uw aandachtspunten met ons deelt. Heeft u deze tijdens uw verblijf gemeld? Onze collega’s staan altijd klaar om samen met u mee te kijken en waar mogelijk direct een oplossing te bieden, zodat u optimaal kunt blijven genieten. Wij nemen uw opmerkingen in ieder geval mee om onze service en kwaliteit verder te verbeteren.

Graag tot ziens in Preston Palace.

Met vriendelijke groet,
Beau
By Van Engelen
Family
60-69 years
Reviewed: 2 months ago (28/04/2026)
Date of experience: 04/2026

Prima. Was leuk om een keer mee te maken

Geachte heer / mevrouw van E,

Hartelijk dank voor uw 77% beoordeling. Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in Preston Palace.
Heel graag tot ziens!

Gastvrije groet,
Emma
By John
Couple
60-69 years
Reviewed: 2 months ago (28/04/2026)
Date of experience: 04/2026

Fantastisch en leuke ervaring

Geachte heer J,

Hartelijk dank voor uw geweldig mooie 90% beoordeling. Fijn om te vernemen dat u een leuke ervaring heft gehad.
En wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in Preston Palace.
Heel graag tot ziens!

Gastvrije groet,

Emma
By Anja
Family
40-49 years
Reviewed: 2 months ago (26/04/2026)
Date of experience: 04/2026

We hebben een prettig verblijf gehad. Er was genoeg te doen en te beleven. Lekker gegeten en genoten van de hapjes en snacks.

Geachte mevrouw A.,

Hartelijk dank voor uw mooie 80% beoordeling.

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in Preston Palace!

Met vriendelijke groet,

Aysen
By Aida Erami
Friends
40-49 years
Reviewed: 2 months ago (26/04/2026)
Date of experience: 04/2026

Verblijf was prettig.

Geachte mevrouw E.,

Hartelijk dank voor uw mooie 97% beoordeling.
Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in Preston Palace!

Met vriendelijke groet,

Aysen
By Marry Oosteren van
Family
60-69 years
Reviewed: 2 months ago (26/04/2026)
Date of experience: 04/2026

Fijne ervaring. We hebben met onze kleindochters genoten van het zwembad, de kermis, de midgetgolfbaan en de bowlingbaan.Het eten was ook heerlijk. Je hoeft niets te kort te komen.

Geachte mevrouw van O.,

Hartelijk dank voor uw 77% beoordeling.
Fijn om te horen dat u met uw kleindochters heeft genoten.

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in Preston Palace!

Met vriendelijke groet,

Aysen
Back to Top CERTIFICATE what's this?