Preston Palace hotel logohotel logo
Public Reviews Score
83%

"Very satisfied"

Based on 78,531 reviews across 9 portals
:
No Public Name
Family
30-39 years
Reviewed: 2 months ago (26/04/2026)
Date of experience: 04/2026

Super fijn hotel voor jong en oud

Geachte mevrouw Zwanenburg,

Hartelijk dank voor uw mooie 93% beoordeling.
Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in Preston Palace!

Met vriendelijke groet,

Aysen
By Job
Couple
30-39 years
Reviewed: 2 months ago (26/04/2026)
Date of experience: 04/2026

We hebben twee leuke dagen beleefd bij Preston Palace. We hebben heerlijk gebruik kunnen maken van alle faciliteiten en de kamer was ook prima, wel wat gehorig want we konden de buren horen praten. Mijn vrouw heeft een gluten intollerantie en het eten was prima geregeld. De koks waren zeer behulpzaam. Wel nog een tip: er zijn weinig alternatieven voor snacks, tussendoortjes en taarten/cakes. Er zijn veel mogelijkheden door bijvoorbeeld voorverpakte cakejes aan te kunnen bieden of neutrale chips i.p.v. gekruide chips.

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Wat fijn om te horen dat u twee leuke dagen heeft beleefd en goed gebruik heeft kunnen maken van onze faciliteiten.
Ook prettig dat het glutenvrije aanbod naar wens was en dat onze koks u goed hebben kunnen helpen. Dank u wel voor uw tip met betrekking tot het aanbod van snacks en tussendoortjes, deze nemen wij mee in onze evaluaties.

Graag tot ziens in Preston Palace!

Met vriendelijke groet,

Angelique
By T. Versteeg
Family
50-59 years
Reviewed: 2 months ago (25/04/2026)
Date of experience: 04/2026

Het was weer harstikke goed allemaal.

Geachte heer/mevrouw Versteeg,

Hartelijk dank voor uw mooie 80% beoordeling!
Wat fijn om te vernemen dat het allemaal naar wens is geweest.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in Preston Palace!

Met vriendelijke groet,

Aysen
By Simon
Alone
40-49 years
Reviewed: 2 months ago (25/04/2026)
Date of experience: 04/2026

Alles war Besten. TOP

Sehr geehrte Herr S.,

vielen Dank für Ihre hervorragende 90-Prozent-Bewertung.
Es freut uns sehr zu hören, dass es Ihnen gefallen hat.

Wir hoffen, Sie in Zukunft wieder als geschätzten Gast begrüßen zu dürfen.

Mit freundlichen Grüßen,

Pien
No Public Name
Family
40-49 years
Reviewed: 2 months ago (25/04/2026)
Date of experience: 04/2026

Compleet all inclusive, geen zorgen, goede service

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw mooie 87% beoordeling.
Wat fijn om te horen dat u heeft genoten.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten als zeer gewaardeerde gast.

Met vriendelijke groeten,

Pien
By Lena
Family
60-69 years
Reviewed: 2 months ago (24/04/2026)
Date of experience: 04/2026

Heerlijk eten..mooie kamers met balkon ,waar je nog lekker een sigaretje kan roken..de mooie Mexicaanse tuin waar je mag roken..geweldig genoten..echt een aanrader

Geachte mevrouw L.,

Hartelijk dank voor uw mooie 100% beoordeling.
Wat fijn om te horen dat u heeft genoten.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten als zeer gewaardeerde gast.

Met vriendelijke groeten,

Pien
No Public Name
Family
30-39 years
Reviewed: 2 months ago (24/04/2026)
Date of experience: 04/2026

Very good overall experience.

Dear Sir/Madam,

Thank you very much for your excellent 87% review.
We are delighted to hear that you enjoyed your stay.

We hope to welcome you back as a valued guest in the future.

Kind regards,

Pien
No Public Name
Family
50-59 years
Reviewed: 2 months ago (24/04/2026)
Date of experience: 04/2026

We hebben drie heerlijke dagen gehad

Geachte heer/mevrouw F.,

Hartelijk dank voor uw mooie 93% beoordeling.
Wat fijn om te horen dat u heeft genoten.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten als zeer gewaardeerde gast.

Met vriendelijke groeten,

Pien
No Public Name
Family
40-49 years
Reviewed: 2 months ago (24/04/2026)
Date of experience: 04/2026

Heerlijk verblijf. Veel te doen en lekker eten.

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw mooie 93% beoordeling.
Wat fijn om te horen dat u heeft genoten.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten als zeer gewaardeerde gast.

Met vriendelijke groeten,

Pien
No Public Name
Friends
40-49 years
Reviewed: 2 months ago (23/04/2026)
Date of experience: 04/2026

Het was okeey maar eten was weinig keuze

Beste gast,

Dank voor het verblijf in ons resort en voor het delen van de ervaring. Wat jammer om te lezen dat uw verblijf niet helemaal aan uw verwachtingen heeft voldaan. Wij begrijpen dat dit invloed heeft gehad op uw totale beleving.

Wat betreft uw opmerking over het subtropisch zwemparadijs en de snacks: ons zwembad is ook los te bezoeken zonder hotelverblijf, waardoor bepaalde producten tegen betaling worden aangeboden.

Heeft u uw bevindingen tijdens uw verblijf bij ons gemeld? Wij hadden dit graag direct voor u opgelost en kijken dit ook graag alsnog voor u na. Mogen wij u daarom vragen om uw uitgebreide toelichting met uw boekingsnummer en kamernummer te sturen naar marketing@prestonpalace.nl?

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,
Beau
Back to Top CERTIFICATE what's this?