Preston Palace hotel logohotel logo
Public Reviews Score
83%

"Very satisfied"

Based on 78,535 reviews across 9 portals
:
By Sandra
Family
30-39 years
Reviewed: 2 months ago (20/04/2026)
Date of experience: 04/2026

Heel mooi . Alleen beetje verwarend de eerste dag . Maar na de 2de dag begrepen we het .

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw mooie 93% beoordeling.
Wat fijn om te horen dat u heeft genoten.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten als zeer gewaardeerde gast.

Met vriendelijke groeten,

Pien
No Public Name
Family
50-59 years
Reviewed: 2 months ago (20/04/2026)
Date of experience: 04/2026

Tolles Wochenende! Ruhige und geräumige Zimmer, toller Badebereich, Spielothek und Billard. Bei der Kirmes war leider nicht alles in Betrieb

Beste/r Herr/Frau,

Vielen Dank für Ihre großartige Bewertung und Ihr positives Feedback!

Es freut uns sehr, dass Sie ein schönes Wochenende bei uns verbracht haben und sowohl die ruhigen, geräumigen Zimmer als auch den Badebereich, die Spielothek und das Billard genießen konnten.

Wir würden uns sehr freuen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!

Mit freundlichen Grüßen,
Emma
By Daisy
Family
40-49 years
Reviewed: 2 months ago (20/04/2026)
Date of experience: 04/2026

Het was weer FANTASTISCH

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw mooie 100% beoordeling.
Wat fijn om te horen dat u heeft genoten.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten als zeer gewaardeerde gast.

Met vriendelijke groeten,

Pien
By Eugene Hansen
Family
60-69 years
Reviewed: 2 months ago (20/04/2026)
Date of experience: 04/2026

Het was een geweldige ervaring. Schoon en zoals verwacht veel te doen. Wel 1 kritiekpunt. We hadden een verlenging tot 14 uur geboekt om nog verder te kunnen spelen maar dan blijkt alles (behalve zwembad en eten) dicht. Kregen dat geld niet terug. Dat was een domper en volgens mij op zo n totaalbedrag niet echt nodig voor PP om die extra 27 pp (10 personen) nog ff te pakken... al met al was t super.

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw mooie 83% beoordeling.
Wat fijn om te horen dat u heeft genoten.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten als zeer gewaardeerde gast.

Met vriendelijke groeten,

Pien
By Anastassija
Couple
40-49 years
Reviewed: 2 months ago (20/04/2026)
Date of experience: 04/2026

War schöne Wochenende!!! 😊

Beste/r Herr/Frau A,

Vielen Dank für Ihre großartige 90% Bewertung und Ihr positives Feedback!

Es freut uns sehr, dass Sie ein schönes Wochenende bei uns verbracht haben.
Wir würden uns sehr freuen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!

Mit freundlichen Grüßen
Emma
By Treebusch
Family
60-69 years
Reviewed: 2 months ago (20/04/2026)
Date of experience: 04/2026

Heel goed super goed ontbijt,diner in het al you can't eat. Alleen mijn schoondochter moet glutenvrij eten daarom zouden naambordjes boven de gerechten iets makkelijker zijn van wat ze wel kon eten maar dat is het enige. Maar voor de rest was het allemaal super en goed eten.
Het was onze tweede keer en weer een super weekend gehad .

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw mooie 87% beoordeling.
Wat fijn om te horen dat u heeft genoten.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten als zeer gewaardeerde gast.

Met vriendelijke groeten,

Pien
By Maaike
Family
30-39 years
Reviewed: 2 months ago (20/04/2026)
Date of experience: 04/2026

Mooie sfeer! Veel te doen!

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw mooie 87% beoordeling.
Wat fijn om te horen dat u heeft genoten.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten als zeer gewaardeerde gast.

Met vriendelijke groeten,

Pien
By Geen
Friends
30-39 years
Reviewed: 2 months ago (20/04/2026)
Date of experience: 04/2026

Heel positief. Schoon, goed onderhouden, eten en drinken prima.

Beste gast,

Dank voor het verblijf in ons resort en voor het delen van de ervaring. Wat fijn om te lezen dat u uw verblijf als heel positief heeft ervaren en dat u tevreden bent over de hygiëne, het onderhoud en het eten en drinken.

We nemen uw opmerkingen mee.

Graag tot ziens in Preston Palace.

Met vriendelijke groet,
Beau
By Jan Weemering
Couple
70-79 years
Reviewed: 2 months ago (20/04/2026)
Date of experience: 04/2026

Eigenlijk zoals de laatste 25 jaar een aantal keren per jaar.
We hebben het heerlijk gehad

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw mooie 93% beoordeling.
Wat fijn om te horen dat u heeft genoten.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten als zeer gewaardeerde gast.

Met vriendelijke groeten,

Pien
No Public Name
Family
30-39 years
Reviewed: 2 months ago (20/04/2026)
Date of experience: 04/2026

Helemaal prima, goed verzorgd. Avondeten had beter gekund.

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw mooie 83% beoordeling.
Wat fijn om te horen dat u heeft genoten.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten als zeer gewaardeerde gast.

Met vriendelijke groeten,

Pien
Back to Top CERTIFICATE what's this?