Preston Palace hotel logohotel logo
Public Reviews Score
83%

"Very satisfied"

Based on 78,539 reviews across 9 portals
:
By Tim
Family
40-49 years
Reviewed: 2 months ago (16/04/2026)
Date of experience: 04/2026

Alles top, all inclusief vakantie

Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor de mooie 97% beoordeling.
Wat fijn om te vernemen dat het verblijf naar wens was!
Wij hopen u graag in de toekomst weer te kunnen begroeten in Preston Palace als zeer gewaardeerde gast.

Heel graag tot ziens!

Hartelijke groet,

Jess
By Tom en eve
Couple
30-39 years
Reviewed: 2 months ago (15/04/2026)
Date of experience: 04/2026

Goed lekker eten alles oke

Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor de mooie 90% beoordeling.
Wat fijn om te vernemen dat het verblijf naar wens was!
Wij hopen u graag in de toekomst weer te kunnen begroeten in Preston Palace als zeer gewaardeerde gast.

Heel graag tot ziens!

Hartelijke groet,

Jess
No Public Name
Family
60-69 years
Reviewed: 2 months ago (14/04/2026)
Date of experience: 04/2026

Erg druk en teveel gemoderniseerd

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw beoordeling en het delen van uw ervaring.
Wij vinden het jammer om te lezen dat u de drukte en vernieuwingen zo heeft ervaren. Graag zouden wij uw ervaring beter willen begrijpen. Kunt u wellicht een nadere toelichting geven op wat voor u minder prettig was? En of u het ter plaatse heeft gemeld zodat wij direct met u in gesprek mochten gaan?

Wij horen het graag van u met uw boekingsnummer via marketing@prestonpalace.nl. Alvast hartelijk dank voor uw moeite.

Met vriendelijke groet,

Angelique
No Public Name
Family
40-49 years
Reviewed: 2 months ago (14/04/2026)
Date of experience: 04/2026

Super genoten wat een leuk concept voor ieder wat wils.

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw mooie 93% beoordeling!
Wat fijn om te vernemen dat jullie hebben genoten van de verblijf.

Wij hopen jullie in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in Preston Palace!

Met vriendelijke groet,
Mirthe
By Billy
Family
30-39 years
Reviewed: 2 months ago (14/04/2026)
Date of experience: 04/2026

Gewoon normaal leuk voor dagje uit slaapkamers zijn schoon bedden zijn comfortabel en je krijgt alles maar verder is het erg luidruchtig door de bar kinderen kunnen hiervan schrikken.

Beste gast,

Dank voor het verblijf in ons resort en voor het delen van de ervaring. Fijn om te lezen dat u een leuk dagje uit heeft gehad en dat u heeft genoten van de comfortabele bedden en het ontbijt.

Dank ook voor uw feedback. We nemen uw aandachtspunten mee om de totale beleving verder te blijven verbeteren.

Graag tot ziens in Preston Palace.

Met vriendelijke groet,
Beau
By Cathy Bovenkerk
Family
30-39 years
Reviewed: 2 months ago (14/04/2026)
Date of experience: 04/2026

Fijne ervaring gehad. Vriendelijk personeel. Heerlijk eten. Leuke facaliteiten. Alleen het zwembad water is veel te koud. Zeker voor mijn dreumes van bijna 2 jaar. Zij houdt erg van zwemmen/ook in het diepe met bandjes. Jammer dat zij bij deze temperatuur na 20 min eruit moet door onderkoeling.

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Wat fijn om te horen dat u een fijne ervaring heeft gehad en heeft genoten van het eten, de faciliteiten en de vriendelijkheid van ons personeel.
Het is jammer om te lezen dat u de temperatuur van het zwembadwater als te koud heeft ervaren, zeker voor uw jonge kind. Wij nemen uw feedback hierin mee in onze evaluaties.

Graag tot ziens in Preston Palace!

Met vriendelijke groet,

Angelique
By Vd Kolk
Friends
40-49 years
Reviewed: 2 months ago (13/04/2026)
Date of experience: 04/2026

Leuke, volledige en onbezorgde plek voor groepen.
Genoeg eten en drinken

Geachte mevrouw Kolk,

Hartelijk dank voor uw mooie 83% beoordeling!
Wat fijn om te vernemen dat u heeft genoten van uw verblijf.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in Preston Palace!

Met vriendelijke groet,

Aysen
No Public Name
Family
60-69 years
Reviewed: 2 months ago (13/04/2026)
Date of experience: 04/2026

Het ideale familieuitje!
Wij hebben ons verblijf als heel positief ervaren.

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw mooie 93% beoordeling!
Wat fijn om te vernemen dat jullie hebben genoten van de verblijf.

Wij hopen jullie in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in Preston Palace!

Met vriendelijke groet,
Mirthe
By G van de Kolk
Family
60-69 years
Reviewed: 2 months ago (13/04/2026)
Date of experience: 04/2026

kamer was keurig netjes eten was prima voor elk kind was wel wat te doen alleen maar lof voor alles

Beste meneer/mevrouw van der K,

Hartelijk dank voor de mooie 97% beoordeling.
Fijn om te horen dat het verblijf naar wens was!

Wij hopen jullie in de toekomst nog eens te mogen begroeten!

Hartelijke groet,

Sofie
No Public Name
Friends
50-59 years
Reviewed: 2 months ago (13/04/2026)
Date of experience: 04/2026

Met een gezelschap prima, drankje en hapje halen helemaal goed. Alleen de restaurants zijn overvol met kinderen die rennen om je heen. Vroeger moest je een bijdrage extra doen wat inhield dat je het gevoel kreeg dat je uit eten was. Nu lijkt het op een soort van vreetschuur heel jammer.

Beste gast,
Hartelijk dank voor uw 93% tevreden beoordeling en het delen van uw ervaring.

Fijn om te horen dat u met een gezelschap heeft genoten van het eten en drinken. Tegelijkertijd vinden wij het jammer dat u de sfeer in de restaurants als minder prettig heeft ervaren. Wij adviseren om dergelijke situaties altijd ter plaatse te melden, zodat onze collega’s hier direct op kunnen inspelen.

Wij nemen uw feedback mee in onze evaluaties. Graag tot ziens in Preston Palace!

Met vriendelijke groet,

Angelique
Back to Top CERTIFICATE what's this?