Preston Palace hotel logohotel logo
Public Reviews Score
83%

"Very satisfied"

Based on 78,599 reviews across 9 portals
:
No Public Name
Couple
70-79 years
Reviewed: 3 months ago (24/03/2026)
Date of experience: 03/2026

Is goed.
besparingstip laat de zonneschermen pas naar beneden als het buiten ongeveer 22graden is. Binnen wordt het dan lekker warm en hoeft de verwarming niet aan en ook het ophalen kan eerder Zelf kun je de gordijnen ook dicht doen als je last van de zon op je kamer hebt de verwarming kan dan ook langer uit blijven .

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw beoordeling van 93% en voor het delen van uw handige besparingstip! Fijn om te horen dat u uw verblijf bij ons goed heeft ervaren.

We waarderen uw tips over het gebruik van zonneschermen en gordijnen zeer en nemen deze graag mee. Het is fijn dat u ook meedenkt over hoe het verblijf nog comfortabeler en energiezuiniger kan zijn.

We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in Preston Palace!

Met gastvrije groet,
Emma
By Hans
Friends
70-79 years
Reviewed: 3 months ago (23/03/2026)
Date of experience: 03/2026

Hebben verblijf bij Preston Palace positief ervaren. Kamer was netjes, eten was prima en genoeg te doen.

Beste Hans,

Hartelijk dank voor uw beoordeling van 83% en uw positieve woorden! Fijn om te horen dat u uw verblijf bij Preston Palace goed heeft ervaren, de kamer netjes was, het eten prima en dat er voldoende te doen was.

We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen!

Met gastvrije groet,
Emma
By Esther
Family
50-59 years
Reviewed: 3 months ago (23/03/2026)
Date of experience: 03/2026

Goed verblijf,eten en drinken was goed,alleen sommige barpersoneel mag vriendelijker zijn

Geachte mevrouw E,

Hartelijk dank voor uw 77% beoordeling en het delen van uw ervaring. Fijn om te lezen dat u een goed verblijf heeft gehad en dat eten en drinken in de smaak vielen.

We nemen uw opmerking over het barpersoneel serieus en zullen dit intern bespreken om de gastvriendelijkheid verder te verbeteren.

We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in Preston Palace!

Met gastvrije groet,
Emma
By Gerrit prophitius
Couple
50-59 years
Reviewed: 3 months ago (23/03/2026)
Date of experience: 03/2026

Wij komen 1x per jaar bij jullie maar bevalt goed

Beste heer P,

Hartelijk dank voor uw beoordeling van 80% en uw vriendelijke woorden! Fijn om te horen dat uw jaarlijkse verblijf bij ons goed bevalt. We kijken ernaar uit u ook volgend jaar weer te mogen verwelkomen!

Met gastvrije groet,
Emma
By martijn kuijper
Family
30-39 years
Reviewed: 3 months ago (23/03/2026)
Date of experience: 03/2026

Alles was goed helaas eten van buffet was lauw /koud

By Verdantje 74
Family
70-79 years
Reviewed: 3 months ago (23/03/2026)
Date of experience: 03/2026

Prettige omgeving. Heerlijk en gevarieerd eten. Prima bedden en vriendelijk en goedgekleed personeel.

Beste heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor de mooie 100% beoordeling.
Wij hopen u graag in de toekomst weer te kunnen begroeten in Preston Palace als zeer gewaardeerde gast.

Heel graag tot ziens!

Hartelijke groet,
Mirthe
By Stels
Couple
80+ years
Reviewed: 3 months ago (23/03/2026)
Date of experience: 03/2026

Prima. Gezellig. Goede organisatie

Beste heer, mevrouw S.,

Hartelijk dank voor de mooie 90% beoordeling.
Wij hopen u graag in de toekomst weer te kunnen begroeten in Preston Palace als zeer gewaardeerde gast.

Heel graag tot ziens!

Hartelijke groet,
Mirthe
By Patrick
Couple
30-39 years
Reviewed: 3 months ago (23/03/2026)
Date of experience: 03/2026

Er was veel te doen. Er was veel keuze met het eten. En er waren genoeg activiteiten georganiseerd.

Beste heer P.,

Hartelijk dank voor de mooie 93% beoordeling.
Wij hopen u graag in de toekomst weer te kunnen begroeten in Preston Palace als zeer gewaardeerde gast.

Heel graag tot ziens!

Hartelijke groet,
Mirthe
By d
Family
40-49 years
Reviewed: 3 months ago (23/03/2026)
Date of experience: 03/2026

als verwacht. Prima en leuk

Beste gast,

Dank voor het verblijf in ons resort en voor het delen van de ervaring. Fijn om te lezen dat uw verblijf als prima en leuk is ervaren en aansloot bij uw verwachtingen.

Bedankt ook voor het delen van uw aandachtspunten. We nemen uw opmerkingen mee in onze evaluaties.

Graag tot ziens in Preston Palace.

Met vriendelijke groet,
Beau
By SuuZz
Family
40-49 years
Reviewed: 3 months ago (23/03/2026)
Date of experience: 03/2026

Super! Goed eten, fijne ambiance

Beste mevrouw,

Hartelijk dank voor de mooie 83% beoordeling.
Wij hopen u graag in de toekomst weer te kunnen begroeten in Preston Palace als zeer gewaardeerde gast.

Heel graag tot ziens!

Hartelijke groet,
Mirthe
Back to Top CERTIFICATE what's this?