Preston Palace hotel logohotel logo
Public Reviews Score
83%

"Very satisfied"

Based on 78,601 reviews across 9 portals
:
No Public Name
Family
70-79 years
Reviewed: 3 months ago (19/03/2026)
Date of experience: 03/2026

Supergezellig weekend gehad..

Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor de mooie 970% beoordeling.
Fijn om te horen dat jullie van het weekend genoten hebben.
Wij hopen u graag in de toekomst weer te kunnen begroeten in Preston Palace als zeer gewaardeerde gast.

Heel graag tot ziens!

Hartelijke groet,

Jess
By Hetty en janny
Friends
80+ years
Reviewed: 3 months ago (19/03/2026)
Date of experience: 03/2026

Diner 2 dagen niet zo goed.jammer dat wij ondanks bijboeken tot 19 uur al smorges om 11uur de kamer moesten verlaten.zo hebben we niet veel aan de laatste dag gehad.

Beste gast,

Dank voor het verblijf in ons resort en voor het delen van de ervaring. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de kamer, het ontbijt en de vriendelijkheid van onze collega’s.

Het is jammer om te lezen dat het diner en het zwembad voor u niet naar wens waren.

Wat betreft de verlenging willen wij u graag informeren dat op onze website staat vermeld dat de hotelkamer tot 11:00 uur beschikbaar is, terwijl u daarna nog gebruik kunt maken van onze faciliteiten.

Heeft u uw bevindingen over het diner en het zwembad ook tijdens uw verblijf gemeld? Onze collega’s staan altijd klaar om met u mee te kijken naar een passende oplossing.

Graag tot ziens in Preston Palace.

Met vriendelijke groet,
Beau
No Public Name
Couple
60-69 years
Reviewed: 3 months ago (19/03/2026)
Date of experience: 03/2026

heerlijk verblijf, prachtige kamer

Beste heer van H.,

Hartelijk dank voor de mooie 80% beoordeling.
Wij hopen u graag in de toekomst weer te kunnen begroeten in Preston Palace als zeer gewaardeerde gast.

Heel graag tot ziens!

Hartelijke groet,

Jess
No Public Name
Friends
50-59 years
Reviewed: 3 months ago (19/03/2026)
Date of experience: 03/2026

Redelijk
Het was een leuke ervaring maar het bijgeboekte restaurant was een groot fiasco
De eend was veel te gaar en de soep was lauw

No Public Name
Couple
70-79 years
Reviewed: 3 months ago (19/03/2026)
Date of experience: 03/2026

Geweldig een hemel op aarde

Geachte heer W,

Hartelijke dank voor de mooie 100% review!
Wat fijn om te horen dat jullie zo hebben genoten.
Jullie zijn altijd van harte welkom voor een volgend bezoek. Heel graag tot ziens!

Hartelijke groet,

Sofie
By C. Megens
Family
50-59 years
Reviewed: 3 months ago (19/03/2026)
Date of experience: 03/2026

We hebben erg genoten ,zowel de oudere als de kinderen

Geachte heer/mevrouw M,

Hartelijk dank voor de mooie 90% beoordeling! Fijn om te horen dat zowel de ouderen als de kinderen zo hebben genoten. We hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen!

Hartelijke groet,

Sofie
No Public Name
Family
60-69 years
Reviewed: 3 months ago (19/03/2026)
Date of experience: 03/2026

Geweldig!
Van jong tot oud heeft zich prima vermaakt.

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor de mooie 97% review!
Fijn om te horen dat zowel jong als oud een plezierige tijd heeft gehad.

Wij hopen jullie nog eens te mogen begroeten!


Hartelijke groet,

Sofie
No Public Name
Family
40-49 years
Reviewed: 3 months ago (19/03/2026)
Date of experience: 03/2026

Geweldig!! Onvergetelijke ervaring

Beste mevrouw E,

Hartelijk dank voor de mooie 77% beoordeling.
Fijn om te horen dat het een onvergetelijke ervaring was!
Wij hopen u graag in de toekomst weer te kunnen begroeten in Preston Palace als zeer gewaardeerde gast.

Heel graag tot ziens!

Hartelijke groet,

Sofie
By Linda
Couple
60-69 years
Reviewed: 3 months ago (19/03/2026)
Date of experience: 03/2026

We hebben het weer erg leuk gehad, alles is netjes en verzorgd dus komen we graag weer een keertje terug. We bezoeken uw hotel al sinds 1999 en komen er om het jaar zo ongeveer weer heen

Beste mevrouw L,

Hartelijk dank voor uw mooie 83% beoordeling! Wat bijzonder dat u ons al sinds 1999 bezoekt. Fijn dat alles weer naar wens was. Tot de volgende keer, u bent van harte welkom!

Hartelijke groet,

Sofie
By Peter Waßmann
Couple
50-59 years
Reviewed: 3 months ago (19/03/2026)
Date of experience: 03/2026

Alles wie vorab im Internet beschrieben. Alles Top gepflegt und super Personal. Essen ist hervorragend gewesen. Wir waren aber auch im letzten Jahr schon dort und es gab nichts auszusetzen.

Sehr geehrte Herr W,

Vielen Dank für die tolle 100-%-Bewertung und Ihren erneuten Besuch! Es freut uns sehr zu hören, dass wieder alles nach Ihren Wünschen war und dass Ihnen unser Personal, das Essen und die Einrichtungen gefallen haben. Wir freuen uns auf Ihren nächsten Besuch.

Mit freundlichen Grüßen,

Sofie
Back to Top CERTIFICATE what's this?