hotellogo Ringhotel Haus Oberwinterhotel logo

Op basis van1,636 recensies op 14 portals
80+ jaren
Beoordeeld: gisteren (21/09/2021)

We waren zeer tevreden.

Geachte gast, hartelijk dank voor uw verblijf en uw recensie. Wij zijn blij dat u tevreden was over ons hotel en onze diensten en hopen u spoedig weer te mogen verwelkomen. Vriendelijke groeten van het team van Ringhotel Haus Oberwinter
Alleen
50-59 jaren
Beoordeeld: 2 dagen geleden (20/09/2021)
Datum van ervaring: 09/2021

Alles in allem in Ordnung!

Lieber Gast, vielen Dank für Ihren Aufenthalt und Ihre Bewertung. Wir freuen uns, dass Sie mit unserem Hotel und unseren Leistungen zufrieden waren und hoffen Sie bald wieder einmal bei uns begrüßen zu dürfen. Herzliche Grüße sendet Ihnen das Team vom Ringhotel Haus Oberwinter
Van frans nijssen
80+ jaren
Beoordeeld: 2 dagen geleden (20/09/2021)
Datum van ervaring: 09/2021

erg goed hotel met prima ligging en uitzicht.

Geachte heer Nijssen, Hartelijk dank voor uw verblijf en uw beoordeling. We zijn blij dat ons hotel en onze locatie u bevielen en hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Vriendelijke groeten van het team van Ringhotel Haus Oberwinter
Gezin
60-69 jaren
Beoordeeld: 5 dagen geleden (17/09/2021)
Datum van ervaring: 09/2021

Avondeten veel te duur of te weinig, 1 avond zelfs geen gekozen hoofdschotel en dessert meer. Op de drankkaart staan de wijnen van 0,75l en krijgen we een fles van 1liter, op het kasticket wordt 5 euro bijgeteld zonder te verwittigen, tonic is slap en zonder smaak (komt uit grote fles?)

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw verblijf en uw recensie. Wij zijn blij dat u tevreden was over ons hotel en onze diensten.

Maar we begrijpen uw opmerking over het restaurant niet echt. Op twee avonden had u ons halfpension. Het halfpension bestond uit een groot buffet op de eerste avond en een 3-gangen menu op de tweede avond. U bestelde de wijn in kwestie zelfs tweemaal en vermeldde ter plaatse niets over de vergissing. Als ons personeel toch de verkeerde wijn heeft gebracht, bieden wij onze excuses aan. De prijs is echter dezelfde voor beide wijnen. De 5,00 is een donatie aan de overstromingsslachtoffers in de Ahr-vallei. Dit staat ook vermeld op de drankenkaart. Het tonicwater komt uit een kleine portiefles van 0,2 liter en niet uit een grote fles.

Op het ontbijtbuffet hebben we eigenlijk altijd verschillende soorten vers brood en een grote keuze aan broodjes. Als iets niet beschikbaar is, zal het indien mogelijk worden aangevuld.

We zouden blij zijn u binnenkort weer te mogen verwelkomen.

Vriendelijke groeten

Uw team van Ringhotel Haus Oberwinter
Groep
60-69 jaren
Beoordeeld: 5 dagen geleden (17/09/2021)
Datum van ervaring: 09/2021

Hat alles gepasst, nur die late Musik von der anderen Rheinseite war störend.

Lieber Gast,

Leider können wir die laute Musik von der, fast 500 Meter entfernten, anderen Rheinseite nicht beeinflussen. Hierzu empfehlen wir einen Anruf bei den Ordnungsbehörden wegen Ruhestörung.

Vrienden
40-49 jaren
Datum van ervaring: 09/2021

Das Hotel hat eine tolle Lage. Wir konnten mit den Rädern sehr schöne Ausflüge unternehmen und viele Sehenswürdigkeiten besichtigen.
Den Ausblick beim Essen über den Rhein, fanden wir besonders schön.
Leider war es im Schwimmbad und in der Sauna sehr schmutzig.

Lieber Gast, vielen Dank für Ihren Aufenthalt und Ihre Bewertung. Wir freuen uns, dass Sie mit unserem Hotel und unseren Leistungen zufrieden waren. Leider sind die Flecken auf den Fliesen in Schwimmbad und Sauna kein Schmutz, sonder sind Rückstände von der Schwimmbadrenovierung, die wir leider nicht mehr aus der Oberfläche der Fliesen entfern bekommen, da es sich hierbei um Rutschfeste Fliesen der Klasse 10 handelt. Diese hätten eigentlich bei den Bauarbeiten abgedeckt werden müssen. Wir hoffen Sie bald wieder einmal bei uns begrüßen zu dürfen. Herzliche Grüße sendet Ihnen das Team vom Ringhotel Haus Oberwinter
Vrienden
Datum van ervaring: 09/2021

Der Kellner war ziemlich unsicher in seinem tun und auch etwas langsam.

Lieber Gast,

Der Kellner ist eine Aushilfe und eigentlich manchmal eher zu schnell. Hinzu kommt eine Sprachbarriere. Die Badezimmer in den Doppelzimmern sind fast alle rollstuhlgerecht und haben entsprechende Halterungen.

Gezin
Datum van ervaring: 09/2021

Wir haben uns sehr wohl gefühlt in diesem Hotel. Die Terrasse hätte man etwas liebevoller herrichten können. Allerdings waren wir im September. Vielleicht ausserhalb der Saison und das Wetter hätte ja auch schlecht sein können und Personalmangel ist auch immer noch in vielen Hotels. Von daher würde ich das nicht über bewerten

Lieber Gast,

Aufgrund des unbeständigen Wetters in letzter Zeit, wurde die Terrasse scheinbar ein wenig vernachlässigt.

Herzliche Grüße sendet Ihnen das Team vom Ringhotel Haus Oberwinter
Van Rainer und Anette Tegtmeyer
Datum van ervaring: 09/2021

Das Hotel liegt wunderschön oberhalb von Oberwinter mit einem herrlichen Blick auf den Rhein. Die Gastgeber und Mitgastgeber waren zuvorkommend und sehr freundlich. Das Essen sehr lecker. Alles in allem ein gelungener Aufenthalt. Wir kommen gerne wieder.

Liebe Familie Tegtmeyer, vielen Dank für Ihren Aufenthalt und Ihre Bewertung. Wir freuen uns, dass Sie mit unserem Hotel und unseren Leistungen zufrieden waren und hoffen Sie bald wieder einmal bei uns begrüßen zu dürfen. Herzliche Grüße sendet Ihnen das Team vom Ringhotel Haus Oberwinter
Groep
40-49 jaren
Datum van ervaring: 09/2021

Ein ganz toller Ausblick!

Terug naar boven CERTIFICAAT wat is dit?