Sauerland Alpin Hotel hotel logohotel logo
Public Reviews Score
84%

"Very satisfied"

Based on 1,653 reviews
:
By Alma
Couple
50-59 years
Reviewed: 3 days ago (20/06/2026)
Date of experience: 06/2026

Wij hebben leuke dagen gehad, bedden sliepen goed.

Beste Alma,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring zo openhartig met ons te delen.

We zijn blij te horen dat u van uw verblijf heeft genoten en dat de comfortabele bedden hebben bijgedragen aan een goede nachtrust.

We zijn met name verheugd over uw positieve feedback over de kamer, de service, de netheid, het restaurant en de prijs-kwaliteitverhouding. Uw bereidheid om ons hotel aan te bevelen is een waardevolle bevestiging voor ons.

We hopen u snel weer als gast te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet,

Jakob-Jan Blaauw
Directeur
By fam. von Weyhrother
Couple
70-79 years
Reviewed: 3 days ago (20/06/2026)
Date of experience: 06/2026

Zeer goed hotel met prima prijs/kwaliteits verhouding! Het eten is meer dan voortreffelijk, vriendelijk personeel!

Beste familie von Weyhrother,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw zeer positieve ervaringen met ons te delen.

We zijn blij te lezen dat u volledig tevreden was met uw verblijf en met name onze uitstekende prijs-kwaliteitverhouding, de kwaliteit van onze keuken en de vriendelijkheid van ons team heeft gewaardeerd. Uw uitstekende beoordelingen op alle vlakken zijn een grote bron van motivatie en waardering voor ons hele team.

Wij danken u voor uw vertrouwen en uw aanbeveling en hopen u in de toekomst weer als gast te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet,

Jakob-Jan Blaauw
Directeur
No Public Name
Couple
60-69 years
Reviewed: 3 days ago (20/06/2026)
Date of experience: 06/2026

Wir hatten ein paar tolle Tage, dass All-Inklusive-Ligt ist absolut top, das Essen war gut, es war reichlich, die Getränke waren ebenfalls top

Sehr geehrter Gast,

herzlichen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihren Aufenthalt bei uns zu bewerten und Ihre Eindrücke so offen mit uns zu teilen.

Es freut uns sehr, dass Sie einige rundum gelungene Tage in unserem Haus verbracht haben. Besonders Ihr positives Feedback zu unserem All-Inklusive-Light Angebot, dem kulinarischen Angebot sowie der Vielfalt und Qualität der Getränke wissen wir sehr zu schätzen. Ihr Lob für unser Restaurant und das Preis-Leistungsverhältnis ist für unser gesamtes Team eine schöne Bestätigung unserer täglichen Arbeit.

Ebenso danken wir Ihnen für die guten Bewertungen in den Bereichen Zimmer, Service und Sauberkeit. Ihr Hinweis, dass Sie uns gerne weiterempfehlen, bedeutet uns viel und motiviert uns, weiterhin mit Engagement für das Wohl unserer Gäste zu sorgen.

Wir hoffen, Sie bei einer zukünftigen Gelegenheit wieder als unseren Gast willkommen heißen zu dürfen.

Viele Grüße,

Jakob-Jan Blaauw
Geschäftsführer
By Carlos F.
Couple
50-59 years
Reviewed: 3 days ago (20/06/2026)
Date of experience: 06/2026

Zum wohlfühlen Perfekt

Sehr geehrter Carlos F.,

herzlichen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihren Aufenthalt bei uns so positiv zu bewerten und Ihre Eindrücke mitzuteilen.

Es freut uns sehr, dass Sie sich bei uns rundum wohlgefühlt haben und unser Haus für Sie den perfekten Rahmen für einen gelungenen Aufenthalt geboten hat. Ihr ausgesprochen positives Feedback zu Zimmer, Service, Sauberkeit, Restaurant und Preis-Leistungsverhältnis ist für unser gesamtes Team eine wertvolle Anerkennung und Motivation.

Besonders danken wir Ihnen auch für Ihre uneingeschränkte Weiterempfehlung. Ihre Rückmeldung bestätigt uns in unserem täglichen Engagement für das Wohl unserer Gäste.

Wir freuen uns darauf, Sie bei einer weiteren Gelegenheit wieder bei uns begrüßen zu dürfen.

Viele Grüße,

Jakob-Jan Blaauw
Geschäftsführer
By H wilthof
Couple
60-69 years
Reviewed: 3 days ago (20/06/2026)
Date of experience: 06/2026

Wij vonden het zeer goed

Geachte heer/mevrouw H. Wilthof,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw positieve ervaringen met ons te delen.

We zijn erg blij te horen dat u volledig tevreden was met uw verblijf. Uw waardering voor onze service, netheid, restaurant en prijs-kwaliteitverhouding is een prachtige bevestiging van de inspanningen van ons hele team.

We stellen uw positieve beoordeling van de kamers ook zeer op prijs en verwelkomen uw feedback om ons te helpen continu te verbeteren.

Dank u voor uw vertrouwen en uw bereidheid om ons hotel aan te bevelen. We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet,

Jakob-Jan Blaauw
Directeur
By Stijn
Couple
30-39 years
Reviewed: 4 days ago (19/06/2026)
Date of experience: 06/2026

the stay was very calming. the surrounding area was beautiful. Especially if you like to hike it will be more than worth it.

Dear Stijn,

Thank you so much for taking the time to share your impressions of your stay with us.

We are delighted to read that you particularly enjoyed the peaceful atmosphere and the charming surroundings. Your comment that our hotel is especially worthwhile for hiking enthusiasts confirms the importance of our location for our guests.

We also thank you for the excellent ratings regarding service, value for money, the restaurant, cleanliness, and the rooms. Your positive overall feedback is a wonderful recognition for our team and shows us that you felt completely at ease.

We hope you will cherish the memories of your relaxing stay with us for a long time to come and look forward to perhaps welcoming you back again soon.

Kind regards,

Jakob-Jan Blaauw
Managing Director
By Henri
Couple
60-69 years
Reviewed: 4 days ago (19/06/2026)
Date of experience: 06/2026

Ontevreden. Wij konden niet ontspannen genieten van een dagje weg. Als je om 15.00 uur terugkomt dan was er geen parkeerplek meer te vinden. Toen ik dit had gemeld kreeg ik te horen dat ik verder moest zoeken.
Op het terras en de balkons lagen de tegels los waardoor er een gast is gevallen. De situatie vonden wij dan ook heel gevaarlijk.

Beste Henri,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw indrukken en ervaringen zo openhartig met ons te delen.

Het spijt ons zeer te horen dat uw verblijf niet de gewenste ontspanning heeft gebracht. We vinden het met name jammer dat de parkeersituatie u ongemak en teleurstelling heeft bezorgd. We nemen uw feedback hierover zeer serieus, omdat we begrijpen hoe belangrijk een vlotte aankomst en vertrek zijn voor een ontspannen dagtrip.

Uw opmerkingen over de staat van de terrassen en balkons en de daarmee samenhangende veiligheidsproblemen zijn voor ons ook van groot belang. Het feit dat dit zelfs tot een ongeluk heeft geleid, baart ons grote zorgen en we nemen deze kritiek zeer serieus.

Hartelijk dank voor uw eerlijke en gedetailleerde beoordeling. Uw feedback geeft ons belangrijke inzichten om onze service en de veiligheid van onze gasten continu te verbeteren.

Met vriendelijke groet,

Jakob-Jan Blaauw
Directeur
No Public Name
Couple
70-79 years
Reviewed: 5 days ago (18/06/2026)
Date of experience: 06/2026

Kamer een beetje donker, misschien te weinig parkeerplaatsen en de laatste dagen vonden we het erg druk. Maar verder uitstekend!!!!

Geachte gast,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw indrukken met ons te delen. We zijn blij dat u tevreden was over veel aspecten van uw verblijf, met name onze service en de netheid.

Het spijt ons dat u uw kamer wat donker vond en dat de parkeersituatie en de hoge bezettingsgraad van de afgelopen dagen een negatieve invloed hebben gehad op uw ervaring. We nemen uw constructieve feedback serieus.

We stellen uw openheid en positieve opmerkingen zeer op prijs en zijn blij dat u over het algemeen een prettig verblijf heeft gehad.

Met vriendelijke groet,

Jakob-Jan Blaauw
Directeur
No Public Name
Couple
60-69 years
Reviewed: 5 days ago (18/06/2026)
Date of experience: 06/2026

Wij hebben genoten. Echt voor herhaling vatbaar

Geachte gast,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw indrukken met ons te delen.

We zijn bijzonder blij te lezen dat u zo genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat u graag nog eens terug wilt komen. Uw lof voor de kamers, service, netheid, het restaurant en de prijs-kwaliteitverhouding is een grote motivatie voor ons hele team.

We stellen het zeer op prijs dat u ons wilt aanbevelen. Hartelijk dank voor uw vertrouwen en vriendelijke woorden.

Met vriendelijke groet,

Jakob-Jan Blaauw
Directeur
By Riet van Ditshuizen- Derksen
Couple
70-79 years
Reviewed: 5 days ago (18/06/2026)
Date of experience: 06/2026

Rest was allemaal oke. Genoeg eten en drinken

Beste Riet van Ditshuizen-Derksen,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw indrukken van uw verblijf bij ons met ons te delen.

We zijn erg blij dat u zo tevreden was over de kwaliteit van ons culinaire aanbod, en in het bijzonder over de service, de netheid, het restaurant en de prijs-kwaliteitverhouding. Uw lof op deze punten is een prachtige erkenning voor ons hele team.

Tegelijkertijd hebben we uw beoordeling van de kamer zorgvuldig gelezen. Het spijt ons zeer dat uw ervaring op dit gebied niet aan uw verwachtingen voldeed. Dergelijke feedback is voor ons zeer waardevol, omdat het ons helpt om gericht te werken aan verbeteringen en het comfort voor toekomstige gasten verder te optimaliseren.

We danken u voor uw eerlijke beoordeling en hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet,

Jakob-Jan Blaauw
Directeur
Back to Top CERTIFICATE what's this?