Sauerland Alpin Hotel Hotel Logohotel logo

"Sehr zufrieden"

Basierend auf 395 Bewertungen
Von Henk Duursma
70-79 Jahre
Bewertung abgegeben: vor 4 Tagen (09.07.2024)
für den Zeitraum: 07.2024

Op zich prima verblijf, echter de wifi voorziening is een ramp. Je wordt er iedere keer uitgeknikkerd. Daarna weer meldingen opnieuw inloggen. Dit kan beter

Beste Henk Duursma,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen. Wij zijn blij te horen dat u over het algemeen een prettig verblijf heeft gehad in ons hotel. Onze excuses voor het ongemak veroorzaakt door de WiFi verbinding. We begrijpen dat een betrouwbare internetverbinding belangrijk is voor onze gasten en we zullen ons best doen om dit probleem aan te pakken. Uw waardevolle feedback zal ons helpen om verbeteringen aan te brengen en we hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet,

Von Familie de Boer
Familie
für den Zeitraum: 07.2024

Wij zijn met ons hele gezin te gast geweest. Kinderen en kleinkinderen. Helaas is met uitzondering van het zwembad niks voor kleine kinderen.
Ook is het gordijn op de kamer niet verduisterd en te smal.
Voor de rest hebben wij uitstekend naar onze zin gehad.
Een pluim voor het vriendelijke personeel.
Het ontbijt en buffet waren super.

Beste familie de Boer,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn blij te horen dat u een uitstekend verblijf heeft gehad en heeft genoten van de vriendelijke service van ons personeel en het heerlijke ontbijt en buffet. Onze excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden met het zwembad en de gordijnen, maar we zijn blij dat dit geen invloed heeft gehad op uw verblijf. We hopen u en uw familie in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

Freunde
für den Zeitraum: 07.2024

Net als vorig jaar uitstekend. De drukte in het restaurant in de ochtend en avond is lastig. Ik zou in de ochtend niet van die grote mokken voor de koffie neerzetten want dat stagneert de voortgang op een geweldige manier. De ontbijtbordjes zijn extreem klein en niet handig. Het personeel maakt gebruik van de lift als het al geweldig druk is wellicht is dit beter te coordineren.

Beste Stam, R.C.M.,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten over uw recente verblijf in ons hotel. We zijn blij te horen dat u net als vorig jaar een uitstekende ervaring heeft gehad. We waarderen uw feedback over de levendige momenten in het restaurant en zullen het in overweging nemen voor toekomstige verbeteringen. Het was een genoegen om u als gast te hebben en we hopen u snel weer te mogen verwelkomen.

Von Albert Lamberts
für den Zeitraum: 07.2024

Om op de vooravond van ons vertrek nog schone handdoeken te verstrekken vonden wij overdreven en niet nodig. Dat het al-inclusieve eerst om 17.00 uur inging was ons niet bekend en een beetje teleurstellend. De gratis Sauerland open vervoerskaart werd zeer gewaardeerd

Beste Albert Lamberts,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen. We zijn blij te horen dat u genoten heeft van de gratis Sauerland Open Transport Card. We verontschuldigen ons echter voor het ongemak dat is veroorzaakt door het feit dat onze all-inclusive aanbieding om 17.00 uur begint en we u de avond voor uw vertrek voorzien van schone handdoeken. Ons doel is om onze gasten een comfortabel en gemakkelijk verblijf te bieden. We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Prima hotel.
Graag gezien dat het hele hotel rook vrij wordt.
Dus ook op de balkons !!

Beste Nelen, RONALD,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring in ons hotel met ons te delen. We zijn blij te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Wij waarderen alle feedback en zullen uw suggestie om ons hotel volledig rookvrij te maken, inclusief de balkons, in overweging nemen. We streven ernaar om al onze gasten een comfortabele en gezonde omgeving te bieden en zullen ons best blijven doen om dit doel te bereiken. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen.

Von Mulder
50-59 Jahre
für den Zeitraum: 07.2024

Wij hebben een leuke week gehad.😀

Beste Mulder,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Het was een genoegen om u als gast te hebben en we zijn blij te horen dat u een heerlijk verblijf bij ons heeft gehad. We streven ernaar om u te voorzien van uitzonderlijke service en het is altijd leuk om positieve feedback te ontvangen. We zullen uw vriendelijke woorden doorgeven aan ons team dat elke dag hard werkt om ervoor te zorgen dat onze gasten een aangenaam verblijf hebben. We hopen u in de nabije toekomst weer te mogen verwelkomen.

Von Dejong Mathieu
Familie
für den Zeitraum: 07.2024

Zeer leuke vakantie gehad. Eten was zeer goed.

Beste Dejong Mathieu,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring in ons hotel met ons te delen. We zijn verheugd te horen dat u een heerlijke vakantie heeft gehad en heeft genoten van ons heerlijke eten. We streven ernaar onze gasten een culinaire ervaring van hoge kwaliteit te bieden en zijn blij dat we uw verwachtingen hebben overtroffen. We hopen u opnieuw te mogen verwelkomen voor een aangenaam verblijf.

für den Zeitraum: 07.2024

Gemoedelijk hotel. Goed te eten.

Beste Huisman, Henk,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring in ons hotel met ons te delen. We zijn blij om te horen dat u ons hotel vriendelijk vond en dat u genoten heeft van uw maaltijden. Ons team streeft ernaar om onze gasten te voorzien van een gastvrije sfeer en heerlijk eten. We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Von A.A.M. Debets
für den Zeitraum: 07.2024

Het hotel is charmant maar heeft wel achterstallig onderhoud. Verder was het prima, het ontbijt, lunch en diner. Ook leuke entertaiment.

Geachte A.A.M. Debets,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten over uw recente verblijf in ons hotel. We zijn blij te horen dat u ons hotel charmant vond en genoten heeft van onze maaltijden en entertainment. Ons team werkt hard om al onze gasten een aangenaam verblijf te bieden.

We waarderen uw feedback over het onderhoud van ons pand en zullen het meenemen in onze inspanningen om voortdurend te verbeteren. We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

Von Van Hoorn
50-59 Jahre
für den Zeitraum: 07.2024

Voor een keer geen slecht hotel maar wij komen niet meer terug. Wij houden toch net iets meer van luxe.

Beste Van Hoorn,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Wij zijn blij te horen dat u ons hotel als bevredigend heeft ervaren. Ons team streeft ernaar om al onze gasten een comfortabel en plezierig verblijf te bieden. We verontschuldigen ons dat we niet aan uw verwachtingen op het gebied van luxe konden voldoen. We hopen u echter in de toekomst terug te mogen verwelkomen en uw verwachtingen te overtreffen.

Algemeen Directeur
Zurück nach oben ZERTIFIKAT Was ist das?