Sauerland Alpin Hotel Hotel Logohotel logo
84%

"Sehr zufrieden"

Basierend auf 314 Bewertungen
für den Zeitraum: 06.2024

Erg leuk en gezellig hotel

Von G.Jonker
80+ Jahre
für den Zeitraum: 06.2024

Wij hebben tot onze spijt geen gebruik van Uw hotel gemaakt. Dit zou de tweede keer voor ons zin omdat de eerste keer zeer goed was. Na eerst het bezoek een paar weken uit gesteld te hebben in overleg met U hebben wij wegens ernstige ziekte van mijn vrouw alles moeten annuleren . U heeft dit op een uiterste fijne en correcte wijze voor ons afgehandeld. Als het voor ons mogelijk is zullen wij graag weer bij U boeken. Hartelijk dank

70-79 Jahre
für den Zeitraum: 06.2024

De waardering voor de kamer is gebaseerd op het feit, dat deze wel erg hoog ligt. Niet zozeer de ligging maar de bereikbaarheid met een lift die niet hoger gaat dan verdieping drie en dat daarna nog twee grote trappen gelopen moet worden om bij de kamer te komen.
Dit is niet te verkopen aan mensen die dik boven de zeventig zijn.
Bij kamer indeling beter naar leeftijd kijken, dus ouderen minimaal een met de lift bereikbare kamer toewijzen.

für den Zeitraum: 06.2024

Das Essen war wie immer sehr gut. Die Sauna ist renovierungsbedürftig.

Von Karin V
für den Zeitraum: 06.2024

Prima verblijf, grote kamers met fijn balkon. Enigszins oubollig en verouderd (met name de badkamer) maar goede bedden. Eten goed. Minpuntje: lift is heel klein en nodig aan vervanging toe. Pluspunt: heerlijk zwembad.

Von Beks
Familie
70-79 Jahre
für den Zeitraum: 06.2024

Goedendag, mijn zus en ik hebben fijne dagen doorgebracht in het Sauerland Alpin hotel. Ontbijt en diner uitstekend. Medewerkers doen er alles aan om het de gast naar wens te maken. Mooi wandel/fiets gebied.

Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden over uw verblijf. Fijn om te horen dat u genoten heeft van de service, het personeel, het eten en de algehele ervaring in ons hotel. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen - we stellen dit zeer op prijs! Graag tot een volgende keer!

Managing Director
60-69 Jahre
Bewertung abgegeben: vor 5 Tagen (13.06.2024)
für den Zeitraum: 06.2024

Ruime kamer, groot en goed bed, fijn ligbad, lekker eten

Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden over uw recente verblijf. Fijn om te horen dat u genoten heeft van de service, het personeel, het eten en de algehele ervaring in ons hotel. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen - we stellen dit zeer op prijs!

Managing Director
50-59 Jahre
Bewertung abgegeben: vor 5 Tagen (13.06.2024)
für den Zeitraum: 06.2024

Prima hotel maar er mag ‘s avonds wel wat meer te doen zijn

Liebe Van Harskamp Familie,

Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Erfahrungen nach Ihrem Aufenthalt in unserem Hotel mitzuteilen. Wir freuen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen und unser Hotel als angenehm empfunden haben. Wir haben Verständnis dafür, dass Sie sich mehr Aktivitäten für den Abend gewünscht hätten, und wir wissen Ihr Feedback zu schätzen. Im Prima Hotel legen wir Wert darauf, unseren Gästen eine entspannende Atmosphäre zu schaffen, in der sie ihre Auszeit in vollen Zügen genießen können. Wenn unsere Gäste jedoch auf der Suche nach aufregenderen Aktivitäten sind, gibt es viele Möglichkeiten, die nur einen kurzen Spaziergang vom Hotel entfernt sind.

Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!

Herzliche Grüße

Geschäftsführer
Von Tineke van der Weerd
60-69 Jahre
Bewertung abgegeben: vor 1 Woche (11.06.2024)
für den Zeitraum: 06.2024

Gezellig hotel personeel prima eten prima👍

Beste Tineke van der Weerd,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw verblijf in ons hotel te beoordelen. Wij zijn blij te horen dat u een prettige ervaring heeft gehad en heeft genoten van het vriendelijke personeel en het eten.

Bij Hotel de Eik streven we ernaar dat onze gasten een comfortabele en plezierige ervaring bij ons hebben. Wij waarderen uw feedback en streven ernaar om uitstekende service te bieden aan al onze gasten.

Nogmaals bedankt dat u voor ons heeft gekozen, we hopen u snel weer te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groeten,

Algemeen Directeur
Von Fam Suijkerbuijk
60-69 Jahre
Bewertung abgegeben: vor 1 Woche (11.06.2024)
für den Zeitraum: 06.2024

Zeer vriendelijk personeel en goede service.je komt niets tekort.

Beste Fam Suijkerbuijk,

Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden over ons personeel en de service in het hotel. Ons team streeft ernaar dat elke gast zich welkom en verzorgd voelt tijdens hun verblijf. We zijn blij dat u het gevoel had dat dit het geval was tijdens uw bezoek. Nogmaals bedankt voor uw feedback, we stellen het zeer op prijs.

Algemeen Directeur
Zurück nach oben ZERTIFIKAT Was ist das?