Sauerland Alpin Hotel Hotel Logohotel logo

"Sehr zufrieden"

Basierend auf 417 Bewertungen
Von G van Beerendonk
70-79 Jahre
Bewertung abgegeben: vor 4 Tagen (23.07.2024)
für den Zeitraum: 07.2024

We genoten van het verblijf in jullie hotel en het eten was erg lekker en veel keuze

Geachte G van Beerendonk,

Bedankt dat u voor ons hotel heeft gekozen en dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn blij te horen dat u genoten heeft van uw verblijf en dat u ons eten heerlijk vond. In ons hotel streven we ernaar om onze gasten een onvergetelijk en plezierig verblijf te bezorgen. We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

Von Bert Pals
60-69 Jahre
Bewertung abgegeben: vor 5 Tagen (22.07.2024)
für den Zeitraum: 07.2024

All-inclusive van 4 nachten gehad. Prima verzorging waarbij het opviel dat het personeel kwam vragen wat we wilden drinken. Restaurant was prima. Eén keer gebak willen kopen, maar het personeel zei dat het tot 17 uur besteld kon worden. Toen ik hem erop wees dat het 16.55 uur was, haalde hij zijn schouders op en zei: “Sorry, collega …..”. Punt van kritiek is het gemis van een thermostatische douchekraan. Het water was afwisselend veel te koud en veel te heet. Verder: prima!!

Beste Bert Pals,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw feedback te geven over uw verblijf van 4 nachten in ons all-inclusive hotel. We zijn blij te horen dat u genoten heeft van onze attente service en de kwaliteit van ons restaurant. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak dat u heeft ondervonden met de openingstijden van de bakkerij en het ontbreken van een thermostatische douche. We zullen uw waardevolle feedback doorgeven aan ons team, omdat we er voortdurend naar streven om de ervaring van onze gasten te verbeteren. We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

70-79 Jahre
Bewertung abgegeben: vor 5 Tagen (22.07.2024)
für den Zeitraum: 07.2024

goed hotel, eten goed, maar vooral badkamer moet gerenoveerd alsook de bar

Beste Mits De Mits, ANITA,

Bedankt dat u voor ons hotel heeft gekozen en de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. We zijn blij te horen dat u genoten heeft van ons heerlijke eten en algehele verblijf. We zijn erg trots op het bieden van comfortabele accommodatie voor onze gasten. We waarderen uw feedback over de badkamer en de bar omdat we altijd streven naar verbetering. We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

Von Corinna Wohlgemuth
50-59 Jahre
Bewertung abgegeben: vor 6 Tagen (21.07.2024)
für den Zeitraum: 07.2024

Ich und meine ganze Familie haben sich sehr wohl gefühlt und kommen gerne wieder. Die Zimmer, das Essen und das gesamte Personal verdient ein großes Lob.

Liebe Corinna Wohlgemuth,

Vielen Dank, dass Sie sich für einen Aufenthalt in unserem Hotel entschieden haben und sich die Zeit genommen haben, Ihre Bewertung zu teilen. Es freut uns sehr zu hören, dass Sie und Ihre Familie einen angenehmen und komfortablen Aufenthalt bei uns hatten. Ihre freundlichen Worte über unsere Zimmer, das Essen und das Personal wissen wir sehr zu schätzen. Es wäre uns eine Freude, Sie in Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen.

60-69 Jahre
Bewertung abgegeben: vor 1 Woche (20.07.2024)
für den Zeitraum: 07.2024

Het was goed toeven bij jullie.

Beste Gabriel,

Bedankt voor uw keuze om bij ons te verblijven en dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij te horen dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel. Het is ons doel om al onze gasten een aangenaam verblijf te bieden. Wij waarderen uw positieve feedback en hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

60-69 Jahre
Bewertung abgegeben: vor 1 Woche (20.07.2024)

Zwembad oke.
Badkamer versleten
Geen inloopdouche
Geen drinkwater op de gang

Beste Paping,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw waardevolle feedback met ons te delen. We zijn blij om te horen dat u genoten heeft van onze zwembadfaciliteiten. Ons team werkt hard om een hoge standaard te handhaven en wij waarderen uw positieve opmerkingen. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak dat u tijdens uw verblijf heeft ondervonden en zullen uw suggesties voor verbetering ter harte nemen. We hopen u in de toekomst terug te mogen verwelkomen om uw verblijf te verbeteren.

Met vriendelijke groet,

Von Martin
70-79 Jahre
Bewertung abgegeben: vor 1 Woche (19.07.2024)
für den Zeitraum: 07.2024

Prima hotel. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding.
Vriendelijk personeel.
Service van receptie personeel was top.
Helaas slaat de ramenwasser het schoonmaken van houtwerk kennelijk over.

Lieber Martin,

Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns von Ihren Erfahrungen in unserem Hotel zu berichten. Es freut uns sehr zu hören, dass Sie unser freundliches Personal und unseren erstklassigen Service genossen haben. Wir freuen uns auch, dass Sie unser Hotel als preiswert empfunden haben. Wir entschuldigen uns für die Unannehmlichkeiten, die dadurch entstanden sind, dass der Fensterputzer die Holzarbeiten nicht gereinigt hat. Wir bemühen uns in unserem Hotel um hervorragende Leistungen in allen Bereichen und werden diese Angelegenheit mit unserem Team besprechen. Wir schätzen Ihr Feedback und hoffen, Sie in Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen.

Von Fam de Beurs
60-69 Jahre
Bewertung abgegeben: vor 1 Woche (19.07.2024)
für den Zeitraum: 07.2024

Het hotel was netjes we hebben het echt naar ons zin gehad eten was grandioos de kamers waren groot goed bed we hebben niks negatief op het hotel we komen er graag nog een keer terug D.de.Beurs

Liebe Fam de Beurs,

Vielen Dank, dass Sie sich für einen Aufenthalt bei uns entschieden haben und dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihr positives Feedback mitzuteilen. Wir freuen uns zu hören, dass Ihnen unsere sauberen und geräumigen Zimmer sowie unser köstliches Essen gefallen haben. Es ist immer eine Freude zu wissen, dass wir dazu beigetragen haben, den Aufenthalt unserer Gäste zu einem unvergesslichen Erlebnis zu machen. Wir freuen uns darauf, Sie wieder bei uns begrüßen zu dürfen, um ein weiteres großartiges Erlebnis zu haben.

Von H.Terli
50-59 Jahre
Bewertung abgegeben: vor 1 Woche (18.07.2024)
für den Zeitraum: 07.2024

Dat het wat ouder was allemaal was geen probleem, maar de hygiëne liet te wensen over in de badkamer!

Lieber H.Terli,

vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihr Feedback mitzuteilen. Es freut uns zu hören, dass das Alter unseres Hotels Ihren Aufenthalt nicht beeinträchtigt hat. Wir entschuldigen uns jedoch für die Probleme, die Sie mit der Sauberkeit des Badezimmers gehabt haben könnten. Wir sind stolz darauf, ein hohes Maß an Hygiene zu bieten und werden sicherstellen, dass dies in Zukunft behoben wird. Wir hoffen, Sie bei nächster Gelegenheit wieder bei uns begrüßen und Ihre Erwartungen übertreffen zu können.

Viele Grüße,

70-79 Jahre
Bewertung abgegeben: vor 1 Woche (17.07.2024)

hotel wordt slecht ondehouden

Beste Kooijman,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen. Wij zijn blij te horen dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel. Wij verontschuldigen ons echter voor de problemen die u mogelijk heeft ondervonden tijdens uw verblijf. Ons team is erg trots op het handhaven van een hoge standaard van netheid en onderhoud en het spijt ons dat dit niet tot uiting kwam in uw ervaring. Wij waarderen uw waardevolle commentaar en zullen het gebruiken om onze service voor toekomstige gasten te verbeteren.

Algemeen Directeur
Zurück nach oben ZERTIFIKAT Was ist das?