Sauerland Alpin Hotel hotel logohotel logo
84%

"Very satisfied"

Based on 278 reviews
70-79 years
Reviewed: 4 days ago (20/05/2024)
Date of experience: 05/2024

Prima verblijf gehad. Goede accommodatie, mooie omgeving

Beste familie Lankreijer,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn blij te horen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad in ons hotel en tevreden was over de accommodatie en de prachtige omgeving. Wij stellen uw vriendelijke woorden zeer op prijs!

Bij Prima Hotel streven we ernaar om onze gasten van begin tot eind een uitzonderlijke ervaring te bieden.

We kijken ernaar uit u binnenkort weer te mogen verwelkomen!

By Van den aakster
Friends
Date of experience: 05/2024

Heel tevreden en supergoed eten

Lieber Van den Aakster,

Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Meinung mitzuteilen. Wir freuen uns zu hören, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt hatten und das Essen genossen haben. Es ist unsere Aufgabe, unseren Gästen einen qualitativ hochwertigen Aufenthalt zu bieten, und wir danken Ihnen, dass Sie unsere Bemühungen anerkennen. Nochmals vielen Dank für Ihre Bewertung und wir freuen uns darauf, Sie in Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen.

Viele Grüsse,

Geschäftsführer
By Hans Gortworst
Date of experience: 05/2024

Goede kwaliteit en zeer klantvriendelijk oud maar zeer aangenaam

Geachte Hans Gortworst

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons feedback te geven over uw verblijf in ons hotel. We zijn blij te lezen dat u de kwaliteit van onze diensten en gastvrijheid als geweldig heeft ervaren. Het is ook geweldig om te horen dat u onze omgeving aangenaam en gastvrij vond.

Bedankt voor uw vriendelijke woorden en we zullen blijven streven naar uitmuntendheid in alles wat we doen.

Nogmaals bedankt voor uw tijd en uw waardevolle feedback!

Met vriendelijke groet,

By Georg Anhalt
Date of experience: 05/2024

Das Sauerland Alpin Hotel ist ein schönes Hotel im Hochsauerland. es ist als Ausgangspunkt für Wanderungen oder andere Tagesausflüge sehr gut geeignet. Das Personal ist sehr freundlich, die Verpflegung sehr gut. 2 mal in der Woche ist ein Abendprogramm, auch dies hat uns sehr gut gefallen. Wir kommen bestimmt wieder.

Lieber Georg Anhalt,

Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns eine Bewertung zu hinterlassen und dass Sie sich für einen Aufenthalt bei uns im Sauerland Alpin Hotel entschieden haben. Wir freuen uns, dass Sie unsere Gastfreundschaft, unser freundliches Personal und unser ausgezeichnetes Essen genossen haben. Wir freuen uns auch, dass Sie unsere Lage für Ihre Erkundungen im Freien und Ihre abendlichen Aktivitäten geeignet fanden. Wir hoffen Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!

Viele Grüsse,

Geschäftsführer
Date of experience: 05/2024

Enigszins gedateerd maar verder wel OK

Geachte familie Van den Berg,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw verblijf bij ons te beoordelen. We zijn blij dat u genoten heeft van ons hotel ondanks het gedateerde design. Ons doel is om al onze gasten een comfortabel en plezierig verblijf te bieden en hen te voorzien van alle nodige voorzieningen. We kijken ernaar uit u weer te mogen verwelkomen en hopen dat we uw verwachtingen bij toekomstige bezoeken kunnen overtreffen.

By staes
Date of experience: 05/2024

zonde dat er niet elke dag inde kamer gepoetst word.

Beste staes,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Wij waarderen uw feedback en betreuren het dat u niet tevreden was over onze schoonmaakservice. In ons hotel streven we naar een schoon en comfortabel verblijf voor al onze gasten en we betreuren het dat dit niet het geval was tijdens uw bezoek.

We hopen dat u ondanks dit probleem in de toekomst weer bij ons zult verblijven, zodat we het probleem kunnen verhelpen.

Date of experience: 05/2024

Eten was voldoende keus. Zeker het ontbijt was goed. Drank keus prima
Kamer /badkamer erg verouderd en stonk ook onaangenaam. Schoonmaak zeer slecht. Ligging erg slecht.
Personeel bar uitstekend en ook in de eetzaal. Eten verzorgd en warm eten ook echt warm. Kleine porties telkens bij gevuld waardoor de kwaliteit erg goed blijft

Beste familie van Opstal,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw verblijf bij ons te beoordelen. We zijn erg blij dat u genoten heeft van het ontbijt en de drankjes. We begrijpen uw zorgen over de kamer en badkamer en verontschuldigen ons dat we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan in dit opzicht. We streven er echter naar om onze gasten een schone en comfortabele omgeving te bieden. Daarom zijn we erg trots op onze medewerkers die altijd streven naar het beste resultaat. We zijn ook blij dat u het eten warm en smakelijk vond en dat de porties royaal waren.

We hopen dat dit u er niet van zal weerhouden om nogmaals bij ons te verblijven.

By Jimmy en Petra
50-59 years
Date of experience: 05/2024

We vonden het super… we komen zeker terug …We hadden een kamer langs de lift maar deze was rumoerig je hoorde de lift continu, gemeld en meteen een vriendelijke medewerker die ons een gratis update kamer aanbood.. dus top. Goed eten , vriendelijk personeel, mooi wandelen…

Beste Jimmy en Petra

Bedankt voor de positieve beoordeling en we zijn blij om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. We zijn blij dat u het vriendelijke personeel en het goede eten heeft gewaardeerd. Het is ons beleid om onze gasten altijd de best mogelijke ervaring te bieden. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen!

Date of experience: 05/2024

Mooie rustige omgeving. Prima eten.

Beste familie Brouwers-Dekkers,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij te horen dat u genoten heeft van de rustige omgeving en de hoge kwaliteit van het eten in ons hotel. Uw feedback is erg belangrijk voor ons en helpt ons om de best mogelijke service te bieden aan al onze gasten.

Nogmaals hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden en we kijken ernaar uit u snel weer te mogen verwelkomen!

Gezellig, knus.
Gedateerd.. vooral de badcel..

Beste Groen,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn dankbaar voor uw feedback en zijn blij dat u onze gezellige sfeer heeft genoemd. We streven ernaar om een onvergetelijke ervaring te creëren voor elke klant en we streven er altijd naar om een eersteklas service te bieden.

We realiseren ons dat ons hotel op sommige gebieden als gedateerd kan worden beschouwd en hoewel we onze faciliteiten voortdurend updaten, is het ons doel om een sfeer van comfort en traditionele charme te behouden.

Nogmaals bedankt voor het delen van uw gedachten met ons en we hopen dat u ons in de toekomst nog een kans zult geven.

Algemeen directeur
Back to Top CERTIFICATE what's this?