Sauerland Alpin Hotel otel logosuhotel logo
84%

"Çok memnun"

268 değerlendirmesine göre

Gezellig, knus.
Gedateerd.. vooral de badcel..

Familie van Osch
Deneyim tarihi: 05/2024

Gezellig hotel op een mooie, rustige en landelijke locatie. Zeer uitgebreide keuze bij zowel ontbijt als avondeten en prima service.

Slechts twee kleine verbeterpuntjes: douchegordijn is aan vervanging toe en de WiFi verbinding is erg matig.

Verder is alles dik in orde. Echt een aanrader als uitvalsbasis om de omgeving te verkennen.

Deneyim tarihi: 05/2024

goed alleen de kamers moeten verbeterd worden

Beste Mantel,

We waarderen het zeer dat u de tijd heeft genomen om ons uw feedback te geven over uw recente verblijf bij ons. We zijn blij te horen dat u het over het algemeen naar uw zin heeft gehad.

In ons hotel streven we ernaar om al onze gasten een comfortabele en plezierige accommodatie te bieden. Het is jammer dat we daar in uw geval niet in zijn geslaagd. Wees ervan verzekerd dat we alle feedback serieus nemen en zullen gebruiken als een kans om onze diensten te verbeteren.

Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.

Met vriendelijke groet,

Algemeen directeur

Nettes Personal, schöne Umgebung

Lieber Herr Engel,

Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihr positives Feedback über Ihre Erfahrungen in unserem Hotel mitzuteilen. Wir freuen uns, dass unser Personal Ihnen einen ausgezeichneten Service bieten konnte und dass Ihnen die Umgebung gefallen hat. Wir wissen Ihre freundlichen Worte sehr zu schätzen.

In unserem Hotel bemühen wir uns darum, dass sich jeder Gast willkommen und wertgeschätzt fühlt. Wir freuen uns sehr, dass wir Ihnen einen angenehmen und komfortablen Aufenthalt bieten konnten. Nochmals vielen Dank für Ihre Bewertung.

Herzliche Grüsse,

Geschäftsführer
Petra pieper
Aile
50-59 yıl
Yorumlandı: 4 gün önce (16/05/2024)
Deneyim tarihi: 05/2024

Nou niet echt een schoon hotel

Beste Petra pieper,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw feedback te geven over uw verblijf bij ons.

We streven ernaar onze gasten een schone en comfortabele omgeving te bieden en het spijt ons dat we niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Wij nemen hygiëne zeer serieus en kijken ernaar uit om onze diensten in de toekomst te verbeteren.

Wij waarderen uw feedback en hopen dat u in de toekomst bij ons zult blijven verblijven.

Algemeen directeur
Geert Roseboom
70-79 yıl
Yorumlandı: 4 gün önce (16/05/2024)
Deneyim tarihi: 05/2024

Prima verblijf, op een mooie plek

Beste Geert Roseboom,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om te schrijven over uw recente verblijf in ons hotel. Wij zijn blij te horen dat u het naar uw zin heeft gehad. In ons hotel streven we ernaar om al onze gasten een comfortabel en aangenaam verblijf te bieden.

Nogmaals bedankt voor uw feedback en we hopen u snel weer te mogen verwelkomen!

Marjo
60-69 yıl
Yorumlandı: 5 gün önce (15/05/2024)
Deneyim tarihi: 05/2024

Goed hotel, vriendelijk personeel en het eten us gevarieerd en goed.

Beste Marjo,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om deze prachtige beoordeling achter te laten! We zijn erg blij dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat ons personeel behulpzaam en vriendelijk was.
We zijn er trots op dat we onze gasten een ontspannen en plezierige ervaring kunnen bieden. We zijn dan ook blij dat u ons eten gevarieerd en van hoge kwaliteit vond.

In het Sauerland Alpin Hotel doen we ons best om net dat beetje extra te doen voor elke gast en ervoor te zorgen dat elk bezoek plezierig is. Nogmaals hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden. We kijken ernaar uit u binnenkort weer te mogen verwelkomen!

Directeur
Grad
Deneyim tarihi: 05/2024

Wel ee n oud maar daardoor ook een karakteristiek hotel

Geachte Grad Bouwer,

Hartelijk dank voor uw gedetailleerde beoordeling van ons hotel. Het verheugt ons te horen dat u ons historische karakter en charme waardeert! Hier in Hotel Sauerland Alpin streven we ernaar om u een unieke en onvergetelijke ervaring te bieden in een tijdloze omgeving. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Nogmaals bedankt dat u voor ons heeft gekozen en dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen.

John Tuk
Deneyim tarihi: 05/2024

Ondanks het massale karakter zeer veel aandacht voor het individu. Personeel uiterst vriendelijk en ontbijt en diner buffet uitstekend geregeld. Misgrijpen was onmogelijk. Prima bedden en tv met Nederlandse zenders.
Ja kortom, zeer goed verblijf gehad. Het all-in karakter van het verblijf op de dag en avond wordt hier zeer goed begrepen.
Waren met 5 personen en allen zeer tevreden. Prijs kwaliteits verhouding uitstekend.

Beste John Tuk,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. We zijn blij te horen dat u ons personeel vriendelijk vond, het ontbijt- en dinerbuffet goed georganiseerd, de bedden en TV met Nederlandse zenders bevredigend en dat de algehele prijs-kwaliteitverhouding uitstekend was. Wij van Hotel Sauerland Alpin streven ernaar om onze gasten een plezierige en gedenkwaardige ervaring te bezorgen. We zijn blij te horen dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan.

We kijken ernaar uit u binnenkort weer te mogen verwelkomen!

P.W. Bouwer
Deneyim tarihi: 05/2024

Dit is een zeer goed hotel eten is top op basis van buffet maar zeer gevarieerd. Ook het ontbijt is zeer uitgebreid.Op vrijdagavond live muziek. De omgeving is leuk voor wandelaars/fietsers.

Geachte P.W. Bouwer

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw beoordeling over ons hotel te delen. We zijn blij te horen dat u genoten heeft van het eersteklas eten en het gevarieerde ontbijtbuffet. Het is ook fijn om te weten dat u de omgeving geschikt vond om te wandelen en te fietsen en dat u de live muziek op vrijdagavond waardeerde.

We doen elke dag ons best om aan de verwachtingen van onze gasten te voldoen en danken u voor uw positieve feedback.

We hopen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en verwelkomen u graag snel weer.

Algemeen Directeur
Başa Dön SERTİFİKA bu nedir?