Sauerland Alpin Hotel hotel logohotel logo

"Very satisfied"

Based on 545 reviews
By Jackny van Dieren
40-49 years
Reviewed: 2 months ago (17/08/2024)
Date of experience: 08/2024

Prima hotel. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Lieber Jackny van Dieren,

Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Erfahrungen in unserem Hotel mitzuteilen. Es freut uns zu hören, dass Sie unser Hotel als preiswert empfunden haben und wir schätzen Ihr positives Feedback. Es ist unser Ziel, unseren Gästen einen komfortablen und angenehmen Aufenthalt zu einem erschwinglichen Preis zu bieten. Wir hoffen, Sie in naher Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen.

By Hans
Friends
60-69 years
Reviewed: 2 months ago (15/08/2024)
Date of experience: 08/2024

In 1 woord ,geweldig ,zijn hier in Maart ook geweest .

Beste Hans,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten over uw verblijf bij ons. We zijn verheugd om te horen dat u een geweldige ervaring heeft gehad in ons hotel en dat u besloten heeft om in maart terug te komen. Ons team doet er alles aan om u een uitzonderlijke service te bieden en we zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. We kijken ernaar uit u binnenkort weer te mogen verwelkomen.

By Léon
40-49 years
Reviewed: 2 months ago (15/08/2024)

Leuk gezellig Hotel.

Beste Léon,

Bedankt voor het delen van uw feedback met ons. We zijn blij om te horen dat u ons hotel gezellig en aangenaam vond. Ons team werkt hard om een warme en gastvrije sfeer te creëren voor onze gasten.

Wij waarderen uw steun en hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

Date of experience: 08/2024

Een mooi groot hotel. Een grote kamer. Alleen douchen in bad vonden we wat minder. Er was ook geen mengkraan. Moeilijk te regelen. Buffet was heerlijk.

Beste van der heide-mulder,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen. Wij zijn blij te horen dat u heeft genoten van onze ruime kamers en heerlijke buffet. Ons doel is om al onze gasten een comfortabel en plezierig verblijf te bieden. We waarderen uw feedback over de douchefaciliteiten en zullen het in overweging nemen voor toekomstige verbeteringen. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

By Van der molen
70-79 years

Goed verblijf 4 keer geweest

Geachte Van der molen,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te vertellen over uw ervaring in ons hotel. We zijn erg blij om te horen dat u vier keer bij ons heeft verbleven en van uw verblijf heeft genoten. Ons team streeft ernaar om u te voorzien van uitzonderlijke service en we zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. We hopen u opnieuw te mogen verwelkomen voor een aangenaam verblijf.

Date of experience: 08/2024

Prettig hotel met een zeer goede prijs kwaliteits .

Lieber Jansen, E.,

Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihren kürzlichen Aufenthalt in unserem Hotel zu bewerten. Wir freuen uns zu hören, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt hatten und unsere Preise als sehr günstig empfunden haben. Unser Team ist sehr stolz darauf, einen außergewöhnlichen Service zu bieten und unseren Gästen einen unvergesslichen Aufenthalt zu bereiten. Wir hoffen, Sie in Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen.

By Jh. Schipper
50-59 years
Date of experience: 08/2024

Ondanks de verbeterpunten van de kamer hebben we een leuke vakantie gehad.

Lieber Jh. Schipper,

vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihr Feedback mitzuteilen. Es freut uns sehr zu hören, dass Sie Ihren Urlaub in unserem Hotel genossen haben. Wir wissen Ihre Anmerkungen zum Zimmer zu schätzen und werden uns weiterhin bemühen, uns in allen Bereichen zu verbessern. Unser Ziel ist es, unseren Gästen eine positive und unvergessliche Erfahrung zu bieten, und wir freuen uns, dass wir zu Ihrem Urlaub beitragen konnten. Wir hoffen, Sie in Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen.

By J Keizer
Date of experience: 08/2024

Verouderde kamer. Douchen in bad is niet altijd wenselijk. Gasten zouden hier vooraf over geïnformeerd moeten kunnen worden en een keuze kunnen maken. Wisseling met de handdoeken liep niet altijd goed. Vermoedelijk een intern communicatie probleem.
Zeer vriendelijk personeel.

Lieber J Keizer,

vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihr Feedback mitzuteilen. Es freut uns zu hören, dass Sie unser freundliches Personal genossen haben. Was das Zimmer betrifft, so entschuldigen wir uns für die Unannehmlichkeiten und werden Ihre Anregungen bei der Verbesserung unserer Dienstleistungen berücksichtigen. Es ist unsere Philosophie, die Gäste über alle Annehmlichkeiten und Möglichkeiten zu informieren, und wir werden in Zukunft für eine bessere Kommunikation zwischen den Abteilungen sorgen. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen, um Ihren Aufenthalt noch angenehmer zu gestalten.

Viele Grüße,

30-39 years
Date of experience: 08/2024

Das Hotel hat eine gute Lage und das Personal im Restaurant Bereich ist sehr freundlich und hilfsbereit
Mitarbeiterin an der Rezeption sehr unfreundlich
Alles in allem sollte hier mal eine Generalüberholung stattfinden, da alles in die Jahre gekommen ist

Dear Krischer, Sarah,

Thank you for taking the time to write a review about your recent stay at our hotel. We are pleased to hear that you enjoyed our convenient location and friendly restaurant staff. However, we regret that your experience with our receptionist was not as pleasant. At our hotel, we strive to provide you with the best possible service and are constantly working to improve our facilities. We thank you for your feedback, which will help us to improve our guests' experience in the future.

Kind regards,

General Manager
50-59 years
Reviewed: 3 months ago (11/08/2024)
Date of experience: 08/2024

Het all in clusive was goed

Beste Krielen, A.P.M.,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten over uw recente verblijf in ons hotel. We zijn blij te horen dat u genoten heeft van ons all-inclusive pakket. We stellen uw positieve feedback zeer op prijs en zullen hard blijven werken om al onze gasten een uitzonderlijke ervaring te bieden. We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Algemeen Directeur
Back to Top CERTIFICATE what's this?